Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 12:11:00
de poets is net gedaan, eerst een  :Koffie2520drinken: drinken, dan bad in dan naar de kapster en dan winkelen over de grens en vanavond naar een verjaardagsfeestje gaan

Amaai zeg, ge gooit het nogal over de balk.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 21 augustus 2009, 17:50:41
Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 12:11:00
de poets is net gedaan, eerst een  :Koffie2520drinken: drinken, dan bad in dan naar de kapster en dan winkelen over de grens en vanavond naar een verjaardagsfeestje gaan

Amaai zeg, ge gooit het nogal over de balk.  ;D

neen, maar een beetje prijsbewust http://www.c1000.nl/supermarkten/maastricht/c1000-manni%c3%abn ....daar betaal ik voor een doos halfvolle melk van Lilac 0,39 euro, hier is dat 0,57 euro (natuurlijk koop ik dan een ganse karton) en zo zijn er meer zaken....deze week waren er 100 produkten aan 1 euro (merkprodukten) wat ik kan gebruiken wordt dan natuurlijk een voorraad van meegenomen ....enzo is er daar wel iedere week iets

xofie

Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 18:04:18
Citaat van: Koter op 21 augustus 2009, 17:50:41
Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 12:11:00
de poets is net gedaan, eerst een  :Koffie2520drinken: drinken, dan bad in dan naar de kapster en dan winkelen over de grens en vanavond naar een verjaardagsfeestje gaan

Amaai zeg, ge gooit het nogal over de balk.  ;D

neen, maar een beetje prijsbewust http://www.c1000.nl/supermarkten/maastricht/c1000-manni%c3%abn ....daar betaal ik voor een doos halfvolle melk van Lilac 0,39 euro, hier is dat 0,57 euro (natuurlijk koop ik dan een ganse karton) en zo zijn er meer zaken....deze week waren er 100 produkten aan 1 euro (merkprodukten) wat ik kan gebruiken wordt dan natuurlijk een voorraad van meegenomen ....enzo is er daar wel iedere week iets

goed dat ik dat weet, zaldan voor volle melk ook wel goedkoper zijn dan hier, ga zo eens om de twee drie maand naar hulst en daar is ook een 1000, weet ge nog produkten die de moeite zijn om mee te brengen jerryke ???? met dank en knufjes xxxxxxxxxxxxxxxxx

xofie

vandaag boodschappen gedaan en soep met vlees in gemaakt,
morgen bbq

jerryke

Citaat van: xofie op 21 augustus 2009, 21:34:28
Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 18:04:18
Citaat van: Koter op 21 augustus 2009, 17:50:41
Citaat van: jerryke op 21 augustus 2009, 12:11:00
de poets is net gedaan, eerst een  :Koffie2520drinken: drinken, dan bad in dan naar de kapster en dan winkelen over de grens en vanavond naar een verjaardagsfeestje gaan

Amaai zeg, ge gooit het nogal over de balk.  ;D

neen, maar een beetje prijsbewust http://www.c1000.nl/supermarkten/maastricht/c1000-manni%c3%abn ....daar betaal ik voor een doos halfvolle melk van Lilac 0,39 euro, hier is dat 0,57 euro (natuurlijk koop ik dan een ganse karton) en zo zijn er meer zaken....deze week waren er 100 produkten aan 1 euro (merkprodukten) wat ik kan gebruiken wordt dan natuurlijk een voorraad van meegenomen ....enzo is er daar wel iedere week iets

goed dat ik dat weet, zaldan voor volle melk ook wel goedkoper zijn dan hier, ga zo eens om de twee drie maand naar hulst en daar is ook een 1000, weet ge nog produkten die de moeite zijn om mee te brengen jerryke ???? met dank en knufjes xxxxxxxxxxxxxxxxx

Laat je de reklame toesturen via mail, daar zijn altijd produkten wat de moeite waard zijn.... www.c1000.nl ...daar kun je de winkel ingeven waar je winkelt en dan kun je ook de reklamefolder aanvragen....ik doe daar bijna alle boodschappen, ik haal hier in de Co.ru.t maar juist bloem wat ik nodig heb voor het brood, de gist en andere bakprodukten, neen geen zelfrijzende bloem die breng ik dan weer van de c1000 mee (daar heb ik 3 pakken waar ik hier maar 1 pak heb).

stevens-willy

Gisteren gefeest, deze avond terug van de partij.

Willy

Mathieu

Fietstocht zit er al op en de namiddag laten we gewoon op ons afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas


xofie


Mathieu

Niets en wachten tot de brandweer komt om de wespen uit te roeien
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

24 augustus 2009, 18:11:28 #341 Laatste wijziging: 24 augustus 2009, 20:04:16 door xofie
WOEST BEN IK - dit heb ik net gedaan, brief gestuurd naar de ombudsdienst, kent er iemand nog andere diensten waar ik dit schandaal kan aankaarten ??

Geachte,

Mijn partner woont  in Oostende, maar werkt in het Waasland.
Vorige week kwam er een aangetekende zending op zijn adres in Oostende.
Ik stuur dat kaartje door met de vraag om nazending te doen naar Temse, want
in Temse kunnen we wel terecht op zaterdag.
Vandaag probeer ik het nummer van het postkantoor van Temse te bemachtigen, dit
blijk echter onmogelijk alles moet gaan via de klantenservice in Brussel.
Daar heb ik 10 minuten aan de lijn gehangen, om dan uiteindelijk doorverbonden te worden
naar Temse, waar ze me weten te vertellen dat de zending nog niet is toegekomen en of
ik mij tot Oostende wil wenden.
Zelfde scenario, weer naar klantendienst van de post in Brussel gebeld, nu 8 minuten moeten
wachten.
Ik vraag om doorverbonden te worden met oostende en die dame weigert dat gewoon, neen is
haar antwoord dat doen wij niet.
Toen moest ze het nummer hebben van de aangetekende zending, vermits ik dat hele kaartje
moet opsturen heb ik geen nummer, begint ze daar te ratelen dat er ergens een klevertje opzit
dat je er moet afhalen, maar ze geeft toe het staat er in het heeeeeeeeel klein op, zelf is ze er
twee minuten naar op zoek geweest.
Ik zeg dus nu verplicht u mij om een verplaatsing te doen van 10 km om in Temse te gaan zien
of misschien de brief toch nog zal aankomen deze week.
Ik ben gewoon woest, dit is geen mannier om de klanten te behandelen, Ik wens dan
ook zeer duidelijk klacht neer te leggen tegen zulke praktijken.
uw antwoord tegemoet ziende
verblijf ik met beleefde groeten

jerryke

bij de post zelf kun je ook klacht neerleggen

Mathieu

Xofie, bekijk dit eens. Daar moet je maar juist je gegevens intikken en je klacht formuleren.

http://www.post.be/site/nl/sse/customer_service/contact/problem/07.html
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Brandweer was er om 16.00 uur en ze waren bezig onder de pannen maar ze konden er alleen aan door onder de afvoer door te kruipen. Dus dat hele zootje volgespoten met wit poeder en die naar buiten kropen bleven eraan omdat ze door dat poeder hadden moeten kruipen en omgekeerd ook. Het eerste half uur vlogen er misschien honder wespen rond en je zag ze stelselmatig verminderen telkens als ze binnen wilden kruipen. Nu zou alles weg moeten zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.