Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Bij de huisarts geweest om bloed te laten trekken en vanavond naar de verjaardag van de kleindochter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Morgen nog eens over de E-29 naar "d'Groussherzogtum Lëtzebuerg", over Bitburg binnenrijden zal het gemakkelijkst zijn.

Mathieu

Oppassen voor de laatste nieuwe flitspalen die ze met bekwame spoed aan het zetten zijn bij de Walen. Ze hebben precies geroken dat daar grof geld mee te verdienen is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 december 2013, 12:55:46
Oppassen voor de laatste nieuwe flitspalen die ze met bekwame spoed aan het zetten zijn bij de Walen. Ze hebben precies geroken dat daar grof geld mee te verdienen is.

:denken:    Over de E-29 zie ik geen Walen.   :Tip-Hat:

Mathieu

5 december 2013, 01:10:58 #2689 Laatste wijziging: 5 december 2013, 01:14:19 door Mathieu
Neen maar wel franssprekenden en daar gebruiken ze ook flitspalen aan lopende band.

ps : leg mij eens uit hoe je in Lux komt zonder door de walen te rijden en zonder omwegen te maken?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  5 december 2013, 01:10:58
Neen maar wel franssprekenden en daar gebruiken ze ook flitspalen aan lopende band.

ps : leg mij eens uit hoe je in Lux komt zonder door de walen te rijden en zonder omwegen te maken?

Via de E-29, ik rij van hier naar Kerpen en van daar via de E-29 naar Lux, gewoon aan topsnelheid, er zit geen kat op die autostrade en in Bitburg rij ik Luxemburg binnen , de Europese weg 29 of E29 is een Europese weg die loopt van Keulen naar Sarreguemines. De E29 ligt in Duitsland, Luxemburg en Frankrijk is in totaal 336 km lang.

Koter

Citaat van: Micmac op  6 december 2013, 00:51:58
Citaat van: Mathieu op  5 december 2013, 01:10:58
Neen maar wel franssprekenden en daar gebruiken ze ook flitspalen aan lopende band.

ps : leg mij eens uit hoe je in Lux komt zonder door de walen te rijden en zonder omwegen te maken?

Via de E-29, ik rij van hier naar Kerpen en van daar via de E-29 naar Lux, gewoon aan topsnelheid, er zit geen kat op die autostrade en in Bitburg rij ik Luxemburg binnen , de Europese weg 29 of E29 is een Europese weg die loopt van Keulen naar Sarreguemines. De E29 ligt in Duitsland, Luxemburg en Frankrijk is in totaal 336 km lang.

Micmac, ik ben met mijn vrachtwagen sneller in Luxenburg dan gij met uw Nissan als gij zo'n toer maakt. Tijd dat ge u een goede wegenkaart aan schaft
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

6 december 2013, 22:54:03 #2692 Laatste wijziging: 6 december 2013, 23:01:29 door Micmac
Ik rij nu eenmaal graag op de autobahn, een voorliefde om in Duitsland te rijden heb ik al van 16 jaar, al was het toen nog met een opgefokte Flandria sport.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

De mijne was een Royal Nord van bij Hufkens in Hasselt waar ik toen werkte.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

Qua kleur hadden we precies dezelfde mening. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Met madame naar de winkel geweest om nieuwe wandelschoenen te halen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om in Heerlen in de Ikea rond te lopen, maar daar kon je over de hoofden lopen en dus snel weg. Onder de weg nog eens gaan eten en madame was tevreden. Wat moet dat nog meer zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ik vandaag ook eten en winkelen, drie keer gaan eten, teveel van het goede.

Mathieu

Eerst zelf gemaakte groentesoep eten, gevolgd door frietjes en steak , groentenkrans en een dessert. nadien gaan we wandelen om de cal. er terug af te krijgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

eerst den strijk, ondertussen de soep opzetten en straks even op en af naar Dusseldorf Airport

proske


Wat ik nu ga doen ? Een uiltje vangen . Het was 5 uur vanmorgen toen ik opstond . Om zeker niet te laat te zijn op de autocontrole !!  :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .