Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

morgen ben ik er niet, dus vertel ik maar alvast wat ik morgen ga doen, we gaan met dochter en schoonzoon naar de Fly inn in Schaffen, wordt zo stillekesaan een traditie, dit is het derde jaar op rij dat we dat doen, we krijgen steeds gratis inkomkaarten zie je en 's avonds is er een bbq aan verbonden, fijn dagje uit toch !!!

Koter

Amuseer u Xofie, en niet te zat naar huis.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 14 augustus 2009, 21:32:22
Amuseer u Xofie, en niet te zat naar huis.  ;D

te zat niet, in the mood wel, want we hebben een bob bij  :Biertje2520klein:

xofie

morgen zondag is het rustdag en luie dag, dan doe ik alleen waar ik zin in heb  :bye_smiley:

xofie

vandaag afgestoft en opgeruimd, soepje gemaakt zal het recept eens bij jerrykes kookkunsten gaan zetten, op pc gespeeld en vanavond nog wat tv kijken.
morgen ga ik een paar schuiven van mijn bureau een grote beurt geven en al de onnodige rotzooi der uit kieperen  :10_1_20: :10_1_20:

Madame F

vondoag zen kik den hele dag in t zonneke gewest, kik zen hiel roed

xofie

tja, dat is niet zo gezond, ik ben lekker binnen gebleven, rolluiken naar beneden en gepoetst, alles staat hier te blinken nu, en ikke vree content

speed

Hier vandaag naar markt in Aarschot maar dan heel vroeg en daarna beetje in zon liggen misschien en anders lekker binnen en airco op 24 graden.

vyske

puffen sakkeren en zweten zoals heel vlaanderen en omstreken ..
ze hebben gezegd, veel drinken! :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein: :Biertje2520klein:

speed

Ik heb hier nu al een liter koffie en een liter water binnen,alcohol met die warmte daar blijf ik af.

Mathieu

Niet teveel uitspoken buiten, alles binnenshuis houden. genoeg door de warmte gelopen de laatste vijf dagen ( was wel fantastisch daar, je moet het werkelijk gezien hebben.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

lekker binnen blijven, beetje lezen met de ventilator op mij gericht,
daarna uitgebreidt een badje nemen, daarna pc'ke molesteren,
en verder zie ik wel of ik ergens zin in heb

jerryke

de poets is net gedaan, eerst een  :Koffie2520drinken: drinken, dan bad in dan naar de kapster en dan winkelen over de grens en vanavond naar een verjaardagsfeestje gaan

Mathieu

Seffens met de fiets een toerke maken en Mia gaat mee. Nadien laten we alles op ons afkomen, we zien wel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

Deze avond op vrienden bezoek.

Willy