Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

speed

Wat mij gerusteerd heeft dat na de verkiezingen de winnende partijen op vele plaatsen opzij gewet worden.
Heeft men hier zelfs gedaan in de provincie Vlaams-Brabant,is een coalitie geworden door de drie tradisionele partijen zoals zij dat zeggen.

Maar heb er één ding van geleerd en dat is dat ik nooit meer ga stemmen,ze doen toch wat ze willen.

xofie

Citaat van: speed op 20 oktober 2012, 20:10:33
Wat mij gerusteerd heeft dat na de verkiezingen de winnende partijen op vele plaatsen opzij gewet worden.
Heeft men hier zelfs gedaan in de provincie Vlaams-Brabant,is een coalitie geworden door de drie tradisionele partijen zoals zij dat zeggen.

Maar heb er één ding van geleerd en dat is dat ik nooit meer ga stemmen,ze doen toch wat ze willen.

speed ik zit met dezelfde frustratie, maar neem van mij aan dat stemmen toch echt helpt hoor, doen hoor !!!!!!

Mathieu

Dat ik weeral zit te blaffen gelijk een hondje en dat dit elk jaar terug komt in deze tijd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  9 november 2012, 16:11:24
Dat ik weeral zit te blaffen gelijk een hondje en dat dit elk jaar terug komt in deze tijd.

zeg maar hond hoor  :4_1_72:

Mathieu

Dat mensen hier voortdurend komen vragen om een wagen te huren van hiernaast; Die verhuurder neemt gewoon nooit zijn telefoon op welke op het bord staat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

In Beringen hebben ze zelfs een verbintenis met de duivel gesloten om toch dat fel begeerd postje te bemachtigen.

xofie

ik was vrijdag mijn spiekbriefje voor de boodschappen kwijt
en dus had ik vandaag niet de benodigdheden in huis voor Danny om spaghettisaus te maken, dus naar de zondagwinkel en dubbel betalen voor alles, grrrrrrrrrrrrrr

xofie

dat mijnen idioot van nen advokaat vraagt via facebook of ik zijn rekening kom betalen, is die nu helemaal zot geworden.
Hij zal dus nog langer kunnen wachten nu  :devil_whip: :devil_whip:

Mathieu

Vandaag is het goed gegaan, nog nezrgens aan moeten ergeren. Dat is trouwens zo al heel veel dagen;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

ergeren is een groot woord maar toch, de laatste tijd is mijne man altijd heeeeeeel vroeg thuis, en dat brengt natuurlijk geen brood op de plank hé !!!

Micmac

Citaat van: xofie op 19 november 2012, 19:21:16
ergeren is een groot woord maar toch, de laatste tijd is mijne man altijd heeeeeeel vroeg thuis, en dat brengt natuurlijk geen brood op de plank hé !!!

Zolang je drie P's hebt is alles goed.

xofie

oei, gat in mijne kultuur die ken ik niet effe uitleggen micmakske

Micmac

Citaat van: xofie op 19 november 2012, 19:46:44
oei, gat in mijne kultuur die ken ik niet effe uitleggen micmakske

Poen, Prestige en pret heb je altijd nodig om vlot en positief te werken.



xofie

dat mijne vent vandaag iets wou kopen zonder dat hij de prijs wist, jongens toch .....................
en dat er uiteindelijk een prijskaartje van 1000 euro aanhing, toch niet te geloven zekers

Micmac

Ne vent mag ook niks hé, die worden altijd op hun doen en laten gekontroleerd, en t'is uit ondervinding. . . . .