Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Er moeten acht dictators weg in de golfstaten, Kadafi is nummer drie.

Mathieu

Nu ze bezig zijn, dat ze dan ook maar doorgaan. Op hoop van zegen dat het dan wat goedkoper rijden wordt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Golfstaten : oorlog. Zitten we hier met zijn vijfen bij mekaar en geen enkele kan op de benaming komen van dat zwarte toestel van Amerika dat onder de radar kan doorvliegen? Wie helpt ons.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 20 maart 2011, 23:57:10
Golfstaten : oorlog. Zitten we hier met zijn vijfen bij mekaar en geen enkele kan op de benaming komen van dat zwarte toestel van Amerika dat onder de radar kan doorvliegen? Wie helpt ons.


STEALTH
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik zie je antwoord vandaag pas, enkele uren nadat ik op de naam gekomen was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Wat mij steeds en altijd en dus nu nog frustreert is de eeuwige midden rijstrook rijders op de autoweg en dan tegen een snelheid van 90 km per uur. Dus tweemaal hinderen ze het gewone doorgaand verkeer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ik ben hoe langer hoe meer gefrustreerd in het treinverkeer dat tegenwoordig alle dagen verstoord is;
staat een mens vroeg op om wat extra uren te kunnen werken en dan sta je daar op dat perron
dagelijks 10 tot soms 30 minuten te schilderen, wachtend op een trein die afgeschaft is en een volgende
die vertraging heeft  :opkopzitten:
Op den duur gaat dat echt op je humeur werken. Heb vandaag dagje thuis gewerkt omdat ik het niet
meer aankon  :shoot_me:

Mathieu

Inderdaad heel frustrerend, en alle dagen hetzelfde liedje.

ps : kan je niet altijd van thuis uit werken, was veel makkelijker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

de wetgevind laat dat niet toe; je mag max 50% van je werktijd van thuis uit werken.
Dus 50% van de tijd sta je al zeker nutteloos te verdoen op een of ander perron  :b7DSPR5L:

Mathieu

Dat is weeral van die sneeuw moet beginnen te ruimen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

... dat we sedert de sneeuw weg is we meer water te verteren hebben gekregen als iets anders.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


kabar

Dat ik gedroomd heb dat ik ruzie had met mijn vrouw ... en ik ben nog altijd lastig!

ladyluck

Citaat van: kabar op 26 september 2012, 09:56:32
Dat ik gedroomd heb dat ik ruzie had met mijn vrouw ... en ik ben nog altijd lastig!

aiai, en ocharm dat vrouwke, want die moet het nu bekopen :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

xofie

Citaat van: ladyluck op 26 september 2012, 21:01:35
Citaat van: kabar op 26 september 2012, 09:56:32
Dat ik gedroomd heb dat ik ruzie had met mijn vrouw ... en ik ben nog altijd lastig!

aiai, en ocharm dat vrouwke, want die moet het nu bekopen :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

en dan ervan verschieten dat hun droom uitkomt  :4_1_72: