Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: speed op 13 december 2010, 12:06:32
Ben dit jaar in Brussel naar voedingssalon geweest en dat is daar niet veel beter,veel salons en andere dingen die met voeding niets te maken hebben.

Daar was ik ook geweest doch het zijn steeds minder standen, het is een waardeloze soep aan het worden.

Mathieu

Zal kaderen in de alom bezuinigingen welke ze overal toepassen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 16 december 2010, 14:41:45
Zal kaderen in de alom bezuinigingen welke ze overal toepassen.

Tot de klant niet meer gaat, iedereen zou een goede hangmat moeten zoeken dan kunnen de standhouders onderling gaan kaarten.

Mathieu

* dat er in onze straat voor de zoveelste keer weeral eens niets gedaan wordt ondank het feit dat hier dagelijks tweemaal honderden studenten passeren. Strooien is wel voor straten waar de notabelen wonen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

In onze straat ook niet. Het gaat nochtans flink bergop en verder ligt nog een hele woonwijk.

Micmac

Citaat van: kabar op 17 december 2010, 12:53:20
In onze straat ook niet. Het gaat nochtans flink bergop en verder ligt nog een hele woonwijk.

Naar de burgemeester bellen met de smoes dat je al 5000 euro teveel aan de gemeente betaald hebt, en nu kan er geen korreltje zout vanaf zeker.

kabar

Citaat van: Micmac op 17 december 2010, 20:57:24
Citaat van: kabar op 17 december 2010, 12:53:20
In onze straat ook niet. Het gaat nochtans flink bergop en verder ligt nog een hele woonwijk.

Naar de burgemeester bellen met de smoes dat je al 5000 euro teveel aan de gemeente betaald hebt, en nu kan er geen korreltje zout vanaf zeker.

Daarvoor kent Jan me te goed om te weten dat ik dat nooit gedaan heb.

speed

Hier ook zo een troep,naar beneden rijden gaat wel,is gewoon laten beneden bollen maar naar boven dat is iets anders.
Donderdag hebben ze de berg waar ik boven woon komen zout smijten maar van toen niet meer en hier voor de deur hebben ze nog nooit geweest,zal zeker zijn omdat het hier doodloopt op veld en er toch maar twee auto's per dag in en uit moeten.

ladyluck

Citaat van: speed op 18 december 2010, 10:54:21
Hier ook zo een troep,naar beneden rijden gaat wel,is gewoon laten beneden bollen maar naar boven dat is iets anders.
Donderdag hebben ze de berg waar ik boven woon komen zout smijten maar van toen niet meer en hier voor de deur hebben ze nog nooit geweest,zal zeker zijn omdat het hier doodloopt op veld en er toch maar twee auto's per dag in en uit moeten.
lijkt me wel een rustige plaats om te wonen :10_1_20:,.....met dit weer is dat natuurlijk wat anders :opkopzitten:

speed

Zo zag en ziet het er hier al paar dagen uit.

[verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Citaat van: Micmac op 17 december 2010, 20:57:24
Citaat van: kabar op 17 december 2010, 12:53:20
In onze straat ook niet. Het gaat nochtans flink bergop en verder ligt nog een hele woonwijk.

Naar de burgemeester bellen met de smoes dat je al 5000 euro teveel aan de gemeente betaald hebt, en nu kan er geen korreltje zout vanaf zeker.


Ik heb eens een gepeperde mail gestuurd naar de stad. Blijkbaar is die bij de juiste persoon terecht gekomen en kreeg ik de dag nadien een naamkaartje van de betreffende verantwoordelijke in mijn brievenbus waarop hij persoonlijk getekend had en de melding stond dat hij dat persoonlijk hier bij mij zou komen uitleggen. Jammer genoeg had hij er geen datum op geschreven en ben ik al drie jaar aan het wachten. Denken die nu werkelijk dat wij allemaal geen verstand hebben of wat.........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

ladyluck

Citaat van: speed op 18 december 2010, 19:44:51
Zo zag en ziet het er hier al paar dagen uit.

ik moet zeggen dat de straat er bij ons niet veel beter uitziet, stukgereden sneeuw met daaronder een aangevroren ijskorst, verraderlijk dus  :4_9_8:

Mathieu

* die eeuwige kiekens, dat als er één vlok sneeuw valt ze met hun twee voeten op hunn rem gaan staan, autoweg of niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

18 december 2010, 23:28:35 #373 Laatste wijziging: 18 december 2010, 23:33:44 door Micmac
Zat vandaag vast op de keelstraat in diest, nog eens geprobeerd maar geen geluk , dus terug achteruit slippen 180 graden slippen, bocht van 90 graden en dan maar in de verkeerde richting, wat ze precies gewoon waren, terug langst het gemeentehuis .
En mijn winterbanden liggen droog te wachten , dus als dat weer lang aanhoud zal ik toch een bandenwissel moeten doen.

kabar

Ik ben gaan uitleg vragen. Antwoord: "Geen geld, geen zout!"
Straf hé;