Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: kabar op 29 september 2010, 19:34:28
Citaat van: Micmac op 29 september 2010, 19:21:16
Citaat van: speed op 29 september 2010, 19:09:59
Ergens is dat systeem van % niet juist want het verschil tussen een klein en dikker pensioen wordt dan altijd maar groter,ze zouden beter iedereen dezelfde som geven want een brood van een dikpensioentrekker en een ander kost evenveel.

Dus beter iedereen 500€. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Dit klopt niet, een klein pensioen zal zijn brood zelf bakken en komt uit op 50% van de verkoopprijs , een dikker pensioen is te lui om zijn brood zelf te bakken en wil dan ook nog speciaal brood waar hij dan ook nog wat verder moet voor rijden, dan heb je broodprijs plus verbruik van de wagen en meestal ook nog wat fooi om toch ter goede behandeld te worden door de bakker.
Ik eet elke morgen pistoleekes.

Van de bakker of self-made  ???


kabar


Micmac

Citaat van: kabar op 29 september 2010, 21:39:58
Ik wandel naar de bakker.

Je heb de beste bakkers vlakbij, ik spring soms ook wel eens binnen bij Vangrootloon.

ladyluck

Citaat van: Micmac op 27 september 2010, 22:52:32
Citaat van: ladyluck op 27 september 2010, 21:17:33
Citaat van: Micmac op 27 september 2010, 00:41:04
Citaat van: ladyluck op 26 september 2010, 20:11:47
je mag dan ook niet alles verwachten hé micmac :biggrinumbrella1:

ik heb met parkeren of achteruitrijden geen enkel probleem, zolang er maar geen remorque aanhangt :b7DSPR5L:, 'k krijg dat maar niet onder de knie

Logisch nadenken is hier de boodschap, als je het stuur aan de onderkant vastneemt gaat de aanhangwagen heen waar je heenstuurt, zelfs een lange geledebus van 18 meter stuurt gewillig op die manier achteruit, het is maar een weet die velen niet willen weten.


ik weet dat je "verkeerd" moet draaien :biggrinumbrella1: en de remorque luistert wel :biggrinumbrella1:   :10_1_20:maar de auto niet

En waarom stonden de zijspiegels op de auto  ???


om in te kijken zeker :shakebaby:

ladyluck

Citaat van: Mathieu op 28 september 2010, 13:37:05
* frustratie voor velen denk ik. Het is niet aan elkeen gegeven om op de buitenspiegels achteruit te rijden. Ik heb nog nooit buiten de wagen gehangen bij het achterwaarts rijden.

ik ook niet :autorijden:

speed

Alle dagen pistolekes????amaai dan moet jij een dik pensioen hebben :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

kabar

Citaat van: speed op 30 september 2010, 10:21:23
Alle dagen pistolekes????amaai dan moet jij een dik pensioen hebben :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Daar heb ik ook hard voor gewerkt.

jerryke

Citaat van: kabar op 30 september 2010, 12:40:50
Citaat van: speed op 30 september 2010, 10:21:23
Alle dagen pistolekes????amaai dan moet jij een dik pensioen hebben :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Daar heb ik ook hard voor gewerkt.

pppfffttt die heb ik deze voormiddag nog gebakken, en een stokbrood voor straks bij de spaghetti  ;D

Mathieu

* het weer, maar daar zal wel niets aan te doen zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Tegen frustratie kunnen is gemakkelijker dan je denkt en jezelf kunnen beheersen, het welbekende eerst-tot-tien-tellen is een kunst die u vaak in het leven nodig heeft.
Al is het maar met het lezen van gebruiksinstructies, klussen doen, tegen het verkeerde antwoord van je partner kunnen, de computer weer aan de praat krijgen etc, er zijn duizenden redenen.

Positief denken is altijd het sleutelwoord voor een rustig en mooi leven.

vyske

Gisteren hebben ze Fred in de kliniek aan de deur gezet wegens 'genezen'
en zodoende is hij weer thuis op zijn appartement;
een rusthuis vinden lijkt geen sinecure, vooral omdat hij de volledige verzorging nodig heeft.
Ik heb hem al op 4 wachtlijsten gezet maar je krijgt daar geen enkel perspectief in tijd of wat.

En daarnaast is de verpleging van het ziekenhuis erin geslaagd hem een evaluatierapport te geven
dat 2 punten tekort schiet om toegelaten te worden tot een rusthuis...
dit alleen omdat hij nog zelfstandig kan stappen (te danken aan die elektroden in zijn hersenen)
maar voor de rest lukt niets meer; handen en armen zijn precies veroest en hij kan nog amper praten,
laat staan schrijven; verliest bankkaarten, gsm's, geld, paswoorden en blokkeert zodoende al zijn middelen
om nog zelfstandig te leven. Nu gij...

Ik gefrustreerd? zeg eerder 'woest'! 't Is vechten tegen de bierkaai en cru gesteld,
wachten tot fred weer zwaar ten val komt en nog slechter wordt...
waarom geven ze hem niet direct de kogel  :gun:

Mathieu

Catje, heb ik ook mee gemaakt hier in de buurt. Maar daar heeft de huisarts er zich achter gezet en is die beginnen schrijven en binnen de twee weken hebben ze hun rapport moeten herzien en is het opvanghuis wel gelukt. De moed niet verliezen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Of dit nog helpen kan, mogelijk wel.

Omega-3 visoliecapsules doen alle ledematen werken, zelfs de hardnekkigste.
Omnivit 50 plusser brengt het geheugen terug dank zij "Bilbao" kruiden (enkel bij het ontbijt).

Micmac

Het voedingssalon Antwerpen had in het restaurant gewoon zijn prijzen verdubbeld, dus een croque normaal 7 euro, nu 14 euro, en dan deze prijzen gewoon doorstreept bij de gedachte als we dubbel vragen hebben we maar half zoveel klanten nodig om dezelfde winst te behalen.
Er waren weinig bezoekers en het is de naam voedingssalon niet meer waardig.
Het is meer een aftroggelarij geworden om met waardeloze goedkope brol de mensen veel wijs te maken en hun prijzen kunstmatig op te drijven, dit voedingssalon wordt van mijn lijst geschrapt.

speed

Ben dit jaar in Brussel naar voedingssalon geweest en dat is daar niet veel beter,veel salons en andere dingen die met voeding niets te maken hebben.