Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 juni 2010, 12:15:39
* dat we zedelijk verplicht worden om te gaan stemmen. Gewoon vrijstellen zou ik zeggen.
Afschaffen die rommel.

Mathieu

* die Oostblokkers op de autoweg, die bij passeren van de werken, nog denken dat ze mogen inhalen en dan met hun vehikel aan bumperrijden doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die wielerterroristen die de hele weg  nodig hebben met wel vijftig man zonder begeleiding.

Mathieu

Wielertoeristen die obsene gebaren maken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De gehele stad afgelopen en dan zie je dit  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Fietstaxi in Hasselt
Hasselt beschikt sinds kort over een fietstaxi. Deze blitse bolide met chauffeur brengt shoppers of mensen die moeilijk te been zijn naar hun uitgekozen bestemming.
Hasselt wil een heuse fietsstad zijn. Een nieuw initiatief dat de volgende twee maanden wordt getest is de fietstaxi.
Deze rijdt op de marktdagen dinsdag en vrijdag en op de drukste winkeldag, zaterdag. 
De Hasseltse fietstaxi rijdt tussen 10u en 18u en wordt uitgebaat in samenwerking met vzw Basis.
Een werknemer van de vzw staat in als chauffeur en kan per rit twee Hasselaren of bezoekers van de stad gratis vervoeren.

Wie gebruik wil maken van de fietstaxi, dient gewoon de chauffeur aan te spreken. Hij brengt je gratis naar je bestemming, die uiteraard op fietsafstand dient te zijn. Uitvalsbasis is de binnenstad en de gratis randparkings.

Mindervaliden

De fietstaxi zal ook extra zorg besteden aan mindervaliden of mensen die iets moeilijker kunnen wandelen. Indien zij de fietstaxi willen gebruiken, krijgen ze voorrang. Op deze manier wordt Hasselt een nog meer toegankelijke stad.


Natuurlijk wist ik het toen ik bij mijn auto stond om naar huis te rijden,  . . . . . positief denken (dacht ik al tandenknarsend) :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

* als ik zie op welke manier ze aan de kinderen les geven in paardrijden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De lady aan het stuur en den deze op de achterbank , zorgeloos mij van niks iets aantrekken, en da weet ik nu pas, laat de vrouwen rijden en wij als een minister op de achterbank, zij rijden ons waar we willen, de beste taxi kan hier niet aan tippen, en da weet ik nu pas, lomp kieken da ik ben.

Mathieu

* gefrusteerd erdoor of niet, hier is het weer al eens waar : een mens is nooit te oud om te leren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

* de vrouwen. Die van ons zaagt dat het gazon niet meer mooi is. Zit er dan dagen op en wanneer dan alles klaar is en terug bij gezaaid zaagt ze dat het nog niet mooi is en dat het teveel geld gekost heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

ladyluck

Citaat van: Micmac op 23 september 2010, 00:45:25
De lady aan het stuur en den deze op de achterbank , zorgeloos mij van niks iets aantrekken, en da weet ik nu pas, laat de vrouwen rijden en wij als een minister op de achterbank, zij rijden ons waar we willen, de beste taxi kan hier niet aan tippen, en da weet ik nu pas, lomp kieken da ik ben.

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:
eindelijk ne man die toegeeft dat ze vrouw goed rijdt
:biggrinumbrella1:

en dat is geen frustratie van mij, maar een welkome vaststelling

Micmac

Citaat van: ladyluck op 23 september 2010, 22:43:26
Citaat van: Micmac op 23 september 2010, 00:45:25
De lady aan het stuur en den deze op de achterbank , zorgeloos mij van niks iets aantrekken, en da weet ik nu pas, laat de vrouwen rijden en wij als een minister op de achterbank, zij rijden ons waar we willen, de beste taxi kan hier niet aan tippen, en da weet ik nu pas, lomp kieken da ik ben.

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:
eindelijk ne man die toegeeft dat ze vrouw goed rijdt
:biggrinumbrella1:

en dat is geen frustratie van mij, maar een welkome vaststelling

Maar achteruit parkeren heeft ze in duizend lessen nog niet geleerd.

ladyluck

je mag dan ook niet alles verwachten hé micmac :biggrinumbrella1:

ik heb met parkeren of achteruitrijden geen enkel probleem, zolang er maar geen remorque aanhangt :b7DSPR5L:, 'k krijg dat maar niet onder de knie

Mathieu

* gefrustreert moet je er niet van geraken Lady, oefening baart kunst. Maar dat is nu eenmaal niet voor elkeen weg gelegd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: ladyluck op 26 september 2010, 20:11:47
je mag dan ook niet alles verwachten hé micmac :biggrinumbrella1:

ik heb met parkeren of achteruitrijden geen enkel probleem, zolang er maar geen remorque aanhangt :b7DSPR5L:, 'k krijg dat maar niet onder de knie

Logisch nadenken is hier de boodschap, als je het stuur aan de onderkant vastneemt gaat de aanhangwagen heen waar je heenstuurt, zelfs een lange geledebus van 18 meter stuurt gewillig op die manier achteruit, het is maar een weet die velen niet willen weten.

speed

Is gedeeltelijk juist maar dan alléén met een aanhangwagen met vaste disel,als het een losse is dan  is dat iets of veel moeilijker.