Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

kabar

Ik zeg gelijk de hoeren: 't kan me niet schelen wie eraan komt.

Mathieu

* dat de enige ploeg die het blijkbaar nog goed meent met de Vlamingenn og steeds niet aan bod van komen van die onnozelaars die er al jaren niets van bakken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op 24 april 2010, 12:40:55
* dat de enige ploeg die het blijkbaar nog goed meent met de Vlamingenn og steeds niet aan bod van komen van die onnozelaars die er al jaren niets van bakken.

De NVA is er toch bij.

speed

24 april 2010, 14:30:36 #288 Laatste wijziging: 26 april 2010, 16:25:22 door speed
De kiescampagne  voor verkiezingen van 2011 zijn nu al bezig want daar draait alles nu rond.

Mathieu

* voorlopig nog niets en hopelijk blijft het ook zo.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Uittredend eerste minister Yves Leterme (CD&V) heeft op de RTBF-radio de volgende federale stembusslag "legaal, maar tegen de grondwet" genoemd. Hij gaf ook toe dat de Vlamingen de laatste tijd de wet van de meerderheid hebben willen opleggen.

"Men moet vaststellen dat deze verkiezingen en de wet die ze regelt tegen de grondwet ingaan", stelde de premier. "Het feit dat er een probleem is, dat hebben we lang geleden al aangekaart."

Enn vermits ik vroeger op ministerie een eed heb moeten afleggen dat ik de grondwet en de wetten van Belgische volk zou respecteren mag ik bijgevolg niet gaan stemmen.

jerryke

Waar gaat het naartoe  :Doh3: :Doh3: :Doh3: :Doh3:

Hollander berooft twee kinderen van 1 euro



De politie in het Nederlandse Den Haag is op zoek naar een man die gisteren twee broertjes van 9 en 11 jaar beroofde van hun speelgoed en geld (1 euro).

Dat gebeurde tussen 15 en 16 uur aan een bankautomaat aan het Lorentzplein. Toen de man geen geld uit de automaat kreeg, pakte hij het 9-jarige jongetje bij zijn nek. Toen hij hem weer losliet beroofde hij de twee van wat speelgoed en nam hij 1 euro af van de oudere jongen. De dader was rond de 18 jaar volgens de kinderen. (mvl)

speed

Dat ze nu al spreken voor in de nieuwe regering een Minister van armoede bij te maken,terwijl dat de job is van die van sociale zaken,maar ja plaatskes bijmaken voor de vrienden die wij moeten betalen.

Is één bende paljassen. :10_1_20:

Mathieu

* dat er terug verkiezingen zijn. Diegenen die geregeerd hebben zijn gevallen en we moeten terug gaan stemmen op dezelfde kiekens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Moeten is veel gezegd,kunt beter niet gaan,daar krijg je toch niets voor en er zullen er deze keer meer zijn dan de vorige 77000 die niet geweest zijn.

Mathieu

* dat als je niet gaat stemmen ( wat feitelijk wettelijk is want iets onwettelijks mag je nooit doen) je er uit kan gepikt worden als niet stemmer en je een boete kan verwachten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ik ga niet stemmen, heb vorige keer gestemd voor een volledige ligislatuur niet voor een halve.

Mathieu

* hollanders die in gelijk welke winkel denken dat zij het zijn en dat elk ander plaats moet maken voor hen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2010, 18:37:18
* hollanders die in gelijk welke winkel denken dat zij het zijn en dat elk ander plaats moet maken voor hen.

En die lopen er met massa's rond
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

wat hebben ze hier tegen de hollanders?  :biggrinumbrella1: