Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Fietsers kennen de voorrang van rechts niet, maar ze zullen het toch moeten leren, al moet ik ze duizend keer brutaal laten stoppen .

speed

Juist Micmac zelfs op een fietspad met rondpunt weten ze niet dat ze daar niet altijd voorrang hebben,hebben daar alleen voorrang als het dunne stippellijnen zijn en niet bij bloklijnen en verder met drie en vier naast elkaar rijden dat schijnen ze ook niet te weten dat zoiets niet mag.
Dan nog te zwijgen over een fietsbel op hun koersfiets die ze niet hebben en nog altijd verplicht is voor iedere fiets buiten wedstrijd.

Maar ja ze zien hun zelf als zwakke weggebruiker,denk dat er vele beetje zwak in het hoofd zijn.

Mathieu

* dat die inderdaad denken dat ze zich de koning te rijk wagen. Heb er een paar heel fel laten uitwijken en dan begonnen ze te schelden. Wat ze niet gezien hadden en ik wel, dat de anonieme wagen van de politie achter mij reed en deze zijn dan even uitgestapt en na een kwartier waren ze nog met die fietsers bezig. Werd dat maar wat meer gedan dan zouden ze wel manieren krijgen. Wat natuurlijk zeker niet gaat zeggen dat de autobestuurders engelen zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

En morgenavond ben ik fietser, de moeilijke verkeerswetgeving is een ramp.

Mathieu

Voornaamste vooraan wit licht en achter rood en zover mogelijk van de wagens weg blijven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Wanneer de school uit is, vormen de fietsers een probleem op de weg: ze staan met een hele hoop te kletsen of rijden met teveel naast elkaar.
Ik heb zo eens een aantal dames omvergelopen om plaats te hebben.

vyske

ik had vroeger een voetpad voor mijn deur en dat was best te combineren met mijn garage.

Nu hebben ze zonder ons te bevragen, van de voetpad een fietspad gemaakt ofnog, een autostrade voor wannebees Tom Boones. Resultaat; als ik nu uit mijn garage rijd, heb ik 2 keuzes:
of ik rijd blindelings in op het voorbijgaand autoverkeer,
of ik blokkeer het fietspad onder luid gevloek en geschreeuw van de wannebees

Altijd plezant als ik eens met de auto buiten wil  :shoot_me:

Mathieu

Toevallig aanwezig zijn ter hoogte van de uitgangspoort van de vakschool hierchter gelegen. Wat daar buiten komt als school uit is, maar verkeersreglement kent er blijkbaar geen enkele.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed


Mathieu

* dat we weeral moeten gaan stemmen en dat dezelfde kiekens dan toch weer op de lijst staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 23 april 2010, 10:38:37
* dat we weeral moeten gaan stemmen en dat dezelfde kiekens dan toch weer op de lijst staan.

Dat ligt toch gedeeltelijk ook aan de kiezers. Zolang die op de traditionele, oubollige partijen blijven stemmen zal er nooit iets veranderen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar


Mathieu

* de gedachte dat de vlamingen toch weer gaan toegeven aan de walen om in de regering te kunnen blijven zitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

23 april 2010, 22:12:37 #283 Laatste wijziging: 23 april 2010, 22:14:29 door speed
Wat kan de kiezer daar nu aan doen als je ziet dat er in de huidige regering twee ministers zitten die zelfs niet op de kieslijst stonden laat staan dat ze stemmen gehaald hebben. :denken:

En gaan stemmen???ik niet want dan doe ik iets onwettig als BHV niet gesplitst is en dat mag een echte Belg hier niet. :10_1_20:

Koter

Citaat van: speed op 23 april 2010, 22:12:37
Wat kan de kiezer daar nu aan doen als je ziet dat er in de huidige regering twee ministers zitten die zelfs niet op de kieslijst stonden laat staan dat ze stemmen gehaald hebben. :denken:

En gaan stemmen???ik niet want dan doe ik iets onwettig als BHV niet gesplitst is en dat mag een echte Belg hier niet. :10_1_20:

Wanneer er niet meer op de sossen, de katholieken(???) of de blauwe profiteurs wordt gestemd komen er automatisch anderen aan het bewind. Slechter dan nu kan het toch niet meer.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....