Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

* dat er weeral zoveel doden moeten vallen op een plaats waar de mensen wilden profiteren van de eerste lentedag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Dat ik maandag 2 keer naar Cat moet  :-\
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Caterpillar of .............. Catvys?

Koter

Citaat van: barabas op 27 maart 2010, 21:12:19
Caterpillar of .............. Catvys?

Het tweede was beter geweest, jammer genoeg is het de eerste.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

 :) en je had me niet thuis gevonden; jullie kunnen zeker raden wat mij nu frustreerd...
dat ik al drie weken ziek ben en ik alleen maar kan 'afwachten'. Pff, echt iets voor mij  ::)

speed


Mathieu

De eeuwige middenstrook rijders op de autoweg tegen een snelheid van 90 per uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: speed op 29 maart 2010, 17:35:34
Ziek en dan nog niet thuis. :denken: :denken:

ik werk voorlopig thuis want die neonlichten op het werk doen me ook geen goed, geven me raar gevoel.
Ik voel me niet ziek maar wel onstabiel... wat doe je ermee of eraan, ik ben radeloos en de dokters ook..
die hopen dat het vanzelf over gaat. De 20e heb ik afspraak met neuroloog... misschein weet die raad.

speed

Onstabiel???ik heb dat ook af en toe als ik s'nachts thuis kom na 10 Duvels. :4_1_72:

Mathieu

Citaat van: speed op  2 april 2010, 17:44:08
Onstabiel???ik heb dat ook af en toe als ik s'nachts thuis kom na 10 Duvels. :4_1_72:

Dat sommigen op de autoweg, de weg niet kennende, denken dat ze te pas en onpas zo maar op de rijstrook kunnen stoppen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  2 april 2010, 22:41:26
Citaat van: speed op  2 april 2010, 17:44:08
Onstabiel???ik heb dat ook af en toe als ik s'nachts thuis kom na 10 Duvels. :4_1_72:

Dat sommigen op de autoweg, de weg niet kennende, denken dat ze te pas en onpas zo maar op de rijstrook kunnen stoppen.

En dat gebeurd hoe langer hoe meer, kijk eens naar de taksplaat, de Polen kennen daar wat van, maar ook de Hollanders met een caravan achteraan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

Citaat van: speed op  2 april 2010, 17:44:08
Onstabiel???ik heb dat ook af en toe als ik s'nachts thuis kom na 10 Duvels. :4_1_72:

ik al na 1 duvel  ::)

ps; het gaat stillaan beter, gelukkig

Mathieu

* dat de klein mannen in de regen achter hun paaseitjes moeten gaan zoek. Maar de Paasklokken hebben die buiten laten vallen en niet binnen is hun uitspraak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

dat maakt voor die kindjes niets uit; ik herriner me nog goed dat ik zelf als kind
wild enthousiast ging rapen... plezantste feest dat er was  :a_thumbsup_20:

jerryke

het plotse overlijden van mijn oudste broer  :'( :'( :'(, 2 weken geleden hebben hem nog gevierd voor zijn 75 ste verjaardag