Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ladyluck


Micmac

Het Forum was overwerkt en vroeg één dag rust  :LOL: :LOL: :LOL:

xofie


Micmac

Alle binnenwegen naar Beringen heeft men begrenst op 50 km/h, dat zou voor de gemeente 10000 euro of meer per maand opbrengen, ze hebben allerlei flitstoestellen en trajectcontroles ingezet om de brave burger te beboeten, deze gemeente met 46000 inwoners word zwaar gestraft voor zijn verplaatsingen, alsof dat nog niet genoeg is gaan ze drie bruggen vervangen gelijktijdig en dus moet ik 20 km omrijden en anders was het slechts 5 km, je wordt dus verplicht de lucht te vervuilen over een grote afstand of ik moet de gemeente laten links liggen en doen of dat deel niet bestaat.

xofie

er stond vandaag witloof met mayo en kalkoenfilet op het menu, nou hij had wat wijn gedronken en ging op zijn bed liggen terwijl ik het eten klaarmaakte, gewoonlijk snijdt hij zijn witloof, ik dacht laat hem maar liggen ik kan net zo goed witloof snijden, wat had je nou gedacht , was niet goed genoeg natuurlijk, zag er volgens hem uit als konijnenvoer, was veel te grof gesneden, dus begint daaraan als een gestoorde zot te snijden en te snijden en te snijden, om me uiteindelijk naar het hoofd te gooien dat het niet te vreten is en dat hij het in de vuilbak kiepert, ach hoe leuk voelen we ons toch weer

xofie

ik ben verdomme bijgekomen en ik weet niet waar het vandaan komt, vandaag dan maar zeker 2 liter water drinken

Micmac

Citaat van: xofie op 11 maart 2018, 15:42:56
ik ben verdomme bijgekomen en ik weet niet waar het vandaan komt, vandaag dan maar zeker 2 liter water drinken

vrouwen hebben slechts 1,6 liter nodig.

xofie

dat de afwas al twee dagen in de keuken staat, grrrrrrrrrrrr

Micmac

Citaat van: xofie op 11 maart 2018, 21:30:01
dat de afwas al twee dagen in de keuken staat, grrrrrrrrrrrr


Hier staat die in de vaatwasmachine, dus nooit geen afwas zichtbaar in de keuken.

xofie

dat is het enige wat hij hoeft te doen op een dag, ik kook en hij doet de afwas, en ja dan erger ik me eraan dat die afwas er weeral staat, ik moet ook alle dagen koken, gewoon geen dissipline vindt ik dat een geen respect ........................

Micmac

Citaat van: xofie op 11 maart 2018, 23:30:14
dat is het enige wat hij hoeft te doen op een dag, ik kook en hij doet de afwas, en ja dan erger ik me eraan dat die afwas er weeral staat, ik moet ook alle dagen koken, gewoon geen dissipline vindt ik dat een geen respect ........................

Draai de rollen eens om. :a_thumbsup_20:

xofie

hij kan spaghetti maken, maar voor de rest kookt hij nooit, zelfs niet als ik erg ziek ben

Micmac

Citaat van: xofie op 12 maart 2018, 23:46:13
hij kan spaghetti maken, maar voor de rest kookt hij nooit, zelfs niet als ik erg ziek ben

De dag van vandaag hoef je het gerecht maar uit te printen, goed lezen en vervolgens het desbetreffend Youtube filmke opzetten voor de perfecte hulp, van a tot z en je kan pauzeren wanneer het te snel gaat.

xofie

ja op papier ziet dat er mooi uit, maar in de praktijk heb ik toch mijn vraagtekens
's ochtends maakt hij fruitsap thee en koffie, dan moet ik uit de keuken blijven of
ik verstoor zijn ochtendritueel en hij geraakt helemaal over zijn toeren

Micmac

Citaat van: xofie op 13 maart 2018, 14:14:28
ja op papier ziet dat er mooi uit, maar in de praktijk heb ik toch mijn vraagtekens
's ochtends maakt hij fruitsap thee en koffie, dan moet ik uit de keuken blijven of
ik verstoor zijn ochtendritueel en hij geraakt helemaal over zijn toeren

Je moet beiden in de keuken naast elkaar kunnen werken zonder dat de een last heeft van de ander, dat heet gecoördineerde samenwerking.