Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op  2 maart 2018, 17:36:46
Hij wil het ook niet hebben dat ik zeg dat hij autistisch is hij beziet dat alsof hij gek is

Formidabel eigenzinnig zijn ze meestal.

xofie


Micmac


xofie

inderdaad dat doet zijn eigen goesting, afspraken maken dat lapt  hij gewoon aan zijn laars

Micmac

Die onnozele snelheidsbeperkingen, een echt apenland.

Koter

Citaat van: Micmac op  4 maart 2018, 21:09:48
Die onnozele snelheidsbeperkingen, een echt apenland.

Onder uw avatar staat dit onderschrift

Denk altijd Positief

Is dat een goede raad die wel voor anderen telt, maar niet voor u?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

dit slaat dus weer alles he,  onze buurman komt spaghetti eten, is Engelsman, en ja ik spreek beter engels als danny, maar normaal heeft hij daar geen problemen mee, en we zijn aan het praten en plots is danny er niet meer bij, ik roep hem, en hij zit doodleuk filmen te kijken op zijn pc, hoe associatisch kan je weer zijn als autist . echt waar ik heb daar veel problemen mee, ik ben vaak ongelukkig omdat hij zo bot is tegen me en het zelfs niet snapt

Micmac

Citaat van: Koter op  4 maart 2018, 21:51:53
Citaat van: Micmac op  4 maart 2018, 21:09:48
Die onnozele snelheidsbeperkingen, een echt apenland.

Onder uw avatar staat dit onderschrift

Denk altijd Positief

Is dat een goede raad die wel voor anderen telt, maar niet voor u?  ;D

Dat telt ook voor mij, maar die vliegende auto zou de oplossing kunnen zijn, ben alleen te vroeg geboren.

Micmac

Citaat van: xofie op  4 maart 2018, 22:09:10
dit slaat dus weer alles he,  onze buurman komt spaghetti eten, is Engelsman, en ja ik spreek beter engels als danny, maar normaal heeft hij daar geen problemen mee, en we zijn aan het praten en plots is danny er niet meer bij, ik roep hem, en hij zit doodleuk filmen te kijken op zijn pc, hoe associatisch kan je weer zijn als autist . echt waar ik heb daar veel problemen mee, ik ben vaak ongelukkig omdat hij zo bot is tegen me en het zelfs niet snapt

Asociaal gedrag hoort er ook bij, je zult de autistische eigenschappen moeten aanvaarden.

xofie

4 maart 2018, 23:33:04 #534 Laatste wijziging: 5 maart 2018, 15:36:37 door xofie
Citaat van: Micmac op  4 maart 2018, 22:49:47
Citaat van: xofie op  4 maart 2018, 22:09:10
dit slaat dus weer alles he,  onze buurman komt spaghetti eten, is Engelsman, en ja ik spreek beter engels als danny, maar normaal heeft hij daar geen problemen mee, en we zijn aan het praten en plots is danny er niet meer bij, ik roep hem, en hij zit doodleuk filmen te kijken op zijn pc, hoe associaal  kan je weer zijn als autist . echt waar ik heb daar veel problemen mee, ik ben vaak ongelukkig omdat hij zo bot is tegen me en het zelfs niet snapt

Asociaal gedrag hoort er ook bij, je zult de autistische eigenschappen moeten aanvaarden.

ik heb het er mee gehad, het is welletjes geweest voor me,  ik neem het niet meer ., vroeg of laat barst hier toch de bom

Micmac

Citaat van: xofie op  4 maart 2018, 23:33:04
Citaat van: Micmac op  4 maart 2018, 22:49:47
Citaat van: xofie op  4 maart 2018, 22:09:10
dit slaat dus weer alles he,  onze buurman komt spaghetti eten, is Engelsman, en ja ik spreek beter engels als danny, maar normaal heeft hij daar geen problemen mee, en we zijn aan het praten en plots is danny er niet meer bij, ik roep hem, en hij zit doodleuk filmen te kijken op zijn pc, hoe associaal  kan je weer zijn als autist . echt waar ik heb daar veel problemen mee, ik ben vaak ongelukkig omdat hij zo bot is tegen me en het zelfs niet snapt

Asociaal gedrag hoort er ook bij, je zult de autistische eigenschappen moeten aanvaarden.

ik heb het er mee gehad, het is welletjes geweest voor me,  ik neem het niet meer ., vroeg of laat barst hier toch de bom


Er zijn overal wel hoogte's en laagte's, doch een mens moet erdoor.

xofie

ik ben te oud geworden om nog met zulke kuren om te gaan, ik hou van rust en kalmte

Micmac


xofie

gisteren kon ik er niet op , op het forum

Micmac

Citaat van: xofie op  9 maart 2018, 14:34:15
gisteren kon ik er niet op , op het forum

Het was de jaarlijkse rustdag, dacht ik :lachrol: