Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ladyluck


Mathieu

Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 23:26:26
weet je ik heb ooit zo'n kopige stofzuiger gehad, aan en uitkop vertikte het, ik heb stofzuigerke toen opengedaan en op de aan en uitknop een brede bruine tape geplakt, zodat stofzuigerke altijd aanstond, werkt nog steeds, is als zo'n 7 jaar geleden, dus als ik stofzuiger nu in de pries, of stopkontakt steek begint hij onmiddellijk aan zijn werk,mogelijk een oplossing


Tot dat daardoor brand komt, de verzekeringsexpert er bij uit komt en dan is de frustratie des te groter als de verzekering niet uitbetaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  6 oktober 2009, 13:44:01
Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 23:26:26
weet je ik heb ooit zo'n kopige stofzuiger gehad, aan en uitkop vertikte het, ik heb stofzuigerke toen opengedaan en op de aan en uitknop een brede bruine tape geplakt, zodat stofzuigerke altijd aanstond, werkt nog steeds, is als zo'n 7 jaar geleden, dus als ik stofzuiger nu in de pries, of stopkontakt steek begint hij onmiddellijk aan zijn werk,mogelijk een oplossing


Tot dat daardoor brand komt, de verzekeringsexpert er bij uit komt en dan is de frustratie des te groter als de verzekering niet uitbetaald.

als daar brand van komt, dan is die stofzuiger nog net een hoopje  gesmolten plastik, dus zal wel loslopen

speed

Dat er op het voedings salon in Brussel meer salons en meubelen en andere dingen staan die iets met voeding te maken hebben.

xofie

dat de beenhouwer nog maar een heel klein restje rosbief had en het niet aanbood voor een prijsje, de gierigaard

Flurk

Dat Koter op de topic "wat maakt je blij"  kennelijk met mijn voeten aan het spelen is. >:(

Koter

Dat Smilie niet overtuigd is van mijn goede bedoelingen.  :10_1_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

ladyluck

Citaat van: barabas op  9 oktober 2009, 20:35:18
Bloedernstig:

Daar heb ik inderdaad al aan gedacht, niet alleen in verband met de Frutters maar nog met andere zaken & wensen. Ik ga dat toch eens doen denk ik!

Moderator: kan dit luguber onderwerp afgesplitst worden?

door onlangs mijn broer te verliezen , ben ik daar ook beginnen over na te denken, en ja ik ga lijstjes maken (om te beginnen) bv met adressen van familie en kennissen, want vooral de kennissen zijn niet allemaal gekend door de kinderen hé

xofie


ladyluck

er is een stuk verplaatst naar een nieuwe topic fieke  :biggrinumbrella1:

xofie

9 oktober 2009, 21:09:52 #160 Laatste wijziging: 9 oktober 2009, 21:13:40 door xofie
Citaat van: ladyluck op  9 oktober 2009, 21:07:22
er is een stuk verplaatst naar een nieuwe topic fieke  :biggrinumbrella1:

naar welk topic ???  gevonden !!!

Fonske


xofie

Citaat van: Fonske op 10 oktober 2009, 14:58:55
gei kunt ni goe leze zekers xofie

en klappe oek nie, mor vur de rest is alles okeeeeeee :10_1_20:

xofie

dat ik er potverdorie vandaag, op de laatste dag, pas ben achter gekomen dat ik voor de winkelkarretjes op danny zijn naam ook kon meedoen op mijn pc'ke  :triest: :triest: :triest:

Fonske

gij ze oek gene slime pijs ekik he xofie