Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

ladyluck

nee !!!verd********* :pan_kloppen:  :smil414ae0fb30e96:
k denk dat ze een stukje moeten bestellen, zaterdag ten laatste spring ik eens binnen in de winkel zenne  :smil414ae0fb30e96:

xofie

Citaat van: ladyluck op  1 oktober 2009, 18:51:33
nee !!!verd********* :pan_kloppen:  :smil414ae0fb30e96:
k denk dat ze een stukje moeten bestellen, zaterdag ten laatste spring ik eens binnen in de winkel zenne  :smil414ae0fb30e96:

voorzichtig springen zenne

xofie

dat ik en lady ons hebben doodgezocht op de neverendinquiz en dat er dan een tip binnenkomt als wij der niet zijn en de koter met de eer gaat lopen
:boxen: :boxen: :boxen:

Flurk

Citaat van: xofie op  1 oktober 2009, 20:44:45
dat ik en lady ons hebben doodgezocht op de neverendinquiz en dat er dan een tip binnenkomt als wij der niet zijn en de koter met de eer gaat lopen
:boxen: :boxen: :boxen:
Dat het altijd dezelfde zijn die er gelijk de kippen bij zijn. ;D

speed

Dat ik deze morgend beetje hoofdpijn had;maar weet van wat het was denk ik,zal wel van mijn ongeveer 20 Jupilers geweest hebben.

ladyluck

dat mijn pcke nog niet klaar is, zit blijkbaar een kortsluiting in  :pan_kloppen:

xofie

Citaat van: speed op  4 oktober 2009, 14:26:12
Dat ik deze morgend beetje hoofdpijn had;maar weet van wat het was denk ik,zal wel van mijn ongeveer 20 Jupilers geweest hebben.

oeps

xofie

Citaat van: ladyluck op  4 oktober 2009, 16:11:21
dat mijn pcke nog niet klaar is, zit blijkbaar een kortsluiting in  :pan_kloppen:

nieuwe kopen ?????

speed

Ja zeker  :oops:,maar ja een mens wordt maar één keer 2x30. :10_1_20:


xofie

Citaat van: speed op  4 oktober 2009, 20:25:54
Ja zeker  :oops:,maar ja een mens wordt maar één keer 2x30. :10_1_20:

proficiat speed !!!!!!!!!!! ga op naar 3x30 !!!!!!!!!!!!

ladyluck

Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 19:23:17
Citaat van: ladyluck op  4 oktober 2009, 16:11:21
dat mijn pcke nog niet klaar is, zit blijkbaar een kortsluiting in  :pan_kloppen:

nieuwe kopen ?????

't zou aan die aan en uit knop liggen, nu zoeken waar die kortsluiting zit zeker :opkopzitten:

xofie

weet je ik heb ooit zo'n kopige stofzuiger gehad, aan en uitkop vertikte het, ik heb stofzuigerke toen opengedaan en op de aan en uitknop een brede bruine tape geplakt, zodat stofzuigerke altijd aanstond, werkt nog steeds, is als zo'n 7 jaar geleden, dus als ik stofzuiger nu in de pries, of stopkontakt steek begint hij onmiddellijk aan zijn werk,mogelijk een oplossing

ladyluck

zo ne stofzuiger heb ik ook eens gehad :biggrinumbrella1:
maar of je dit met een pcke kan doen :lachrol:, lijkt me niet zo aangewezen, morgen ga ik eens terplekke horen se :opkopzitten:

xofie