Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Dat de " directie van Pelckmans" andere tuincentra gaat aanklagen bij de politie, zo'n arrogantie is niet te aanvaarden.

Koter

Citaat van: Micmac op 20 juni 2016, 21:55:33
Dat de " directie van Pelckmans" andere tuincentra gaat aanklagen bij de politie, zo'n arrogantie is niet te aanvaarden.

En waarom?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

27 juni 2016, 17:01:04 #482 Laatste wijziging: 27 juni 2016, 17:03:55 door Micmac
Citaat van: Koter op 27 juni 2016, 16:40:44
Citaat van: Micmac op 20 juni 2016, 21:55:33
Dat de " directie van Pelckmans" andere tuincentra gaat aanklagen bij de politie, zo'n arrogantie is niet te aanvaarden.

En waarom?

In Nederland mag men een handelszaak 7 dagen op 7 openhouden en daar word gretig gebruik van gemaakt, nu doen tuincenters in België dat ook maar via een 2 werkdagen systeem, dus een werkman werkt twee dagen en een dag rust terug twee dagen en een dag rust en dat kan niet volgens Pelckmans die hierop een PV laat opmaken en alle tuincenters in België voor de rechter sleept, nu krijgt Pelkmans gelijk van de rechter volgens de arbeidswet moet elke zaak in België minstens één dag per week gesloten zijn, nu moeten al die tuincenters personeel afdanken omdat ze volgens een ander stelsel moeten werken.
Pelckmans sluit nu op Dinsdag zijn Belgische vestigingen.

Koter

Daarom dat Intratuin 's maandags sluit.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 27 juni 2016, 17:06:53
Daarom dat Intratuin 's maandags sluit.

Yep maar er zijn zaken bij zoals Thomas Hasselt die een Bistro in de zaak hebben en dat is catastrofaal, personeel ontslaan van de ene dag op de andere vanwege Pelckmans, maar mij ziet Pelckmans nooit meer, de laatste keer dat ik daar was moest zo's stadsmadammeke met een minuscuul handtasje haar handtas openen van de kassierster en ik zeg tegen dat Madammeke "Hier ziet men elke klant als een potentiële dief ", wat er eigenlijk over is, het is geen klantvriendelijke winkel.

Koter

Citaat van: Micmac op 27 juni 2016, 17:28:43
Citaat van: Koter op 27 juni 2016, 17:06:53
Daarom dat Intratuin 's maandags sluit.

Yep maar er zijn zaken bij zoals Thomas Hasselt die een Bistro in de zaak hebben en dat is catastrofaal, personeel ontslaan van de ene dag op de andere vanwege Pelckmans, maar mij ziet Pelckmans nooit meer, de laatste keer dat ik daar was moest zo's stadsmadammeke met een minuscuul handtasje haar handtas openen van de kassierster en ik zeg tegen dat Madammeke "Hier ziet men elke klant als een potentiële dief ", wat er eigenlijk over is, het is geen klantvriendelijke winkel.

Vroeger toen ze nog in Merksplas zaten was het er prettig rond wandelen. Nu, in Turnhout en Rijkevorsel overal 1 keer geweest en ze zien mij daar ook niet meer. Beter bij Rijmenans en Intratuin.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

27 juni 2016, 20:46:58 #486 Laatste wijziging: 21 september 2016, 18:45:34 door xofie
dat mijne vent weeral wou drinken terwijl hij nog moest rijden, weeral ambras natuurlijk want dan ben ik het kreng, awel ja in Belgie zou hij ook niet drinken, dat niet drinken van hem heeft 550 euro gekost omdat hij gepakt werd omdat hij gedronken had, maar dat zou hij nooit doen zenne, hij was toch niet gek zekers om te drinken terwijl hij met een huurauto reed

Koter

Citaat van: xofie op 27 juni 2016, 20:46:58
dat mijne vent weeral wou drinken terwijl hij nog moest rijden, weeral ambras natuurlijk want dan ben ik het kreng, awel ja in Belgie zou hij ook niet drinken, dat niet drinken van hem heeft 550 euro gekost omdat hij gepakt werd omdat hij gedronken had, maar dat zou hij nooit doen zenne, hij was toch niet gek zekers om te drinken terwijl hij met een huurauto reed

Amaai, drinkt den Danny zo graag?  :-\
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

 :smil414ae0fb30e96:   :smil414ae0fb30e96:
Citaat van: Koter op 27 juni 2016, 20:58:57
Citaat van: xofie op 27 juni 2016, 20:46:58
dat mijne vent weeral wou drinken terwijl hij nog moest rijden, weeral ambras natuurlijk want dan ben ik het kreng, awel ja in Belgie zou hij ook niet drinken, dat niet drinken van hem heeft 550 euro gekost omdat hij gepakt werd omdat hij gedronken had, maar dat zou hij nooit doen zenne, hij was toch niet gek zekers om te drinken terwijl hij met een huurauto reed

Amaai, drinkt den Danny zo graag?  :-\

ik wordt daar zeer moe van, dat constante gevecht dat hij niet mag drinken als hij achter het stuur kruipt

Micmac

20 juli 2016, 23:37:17 #489 Laatste wijziging: 21 juli 2016, 10:33:29 door Micmac
Dat de Brusselse Politie alles afzet voor een eindwerk van een Iraanse student en er Dovo bijhaald is echt een brug te ver.

Koter

Citaat van: Micmac op 20 juli 2016, 23:37:17
Dat de Brusselse Politie alles afzet voor een eindwerk van een Iraanse student en er Dovo bijhaald is echt een brug te ver.

En als ze niets doen en er gebeurt wat is het ook weer niet goed. Een oud spreekwoord zegt "Beter voorkomen dan genezen"
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Geen kat op de baan , dus als men het bouwbedrijf en de scholen stillegt is er bijna geen verkeer meer en dan moet ik nog remmen voor vijf kiekens met een mobile camera, hebben die idioten dan nooit verlof. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Citaat van: xofie op 27 juni 2016, 20:46:58
dat mijne vent weeral wou drinken terwijl hij nog moest rijden, weeral ambras natuurlijk want dan ben ik het kreng, awel ja in Belgie zou hij ook niet drinken, dat niet drinken van hem heeft 550 euro gekost omdat hij gepakt werd omdat hij gedronken had, maar dat zou hij nooit doen zenne, hij was toch niet gek zekers om te drinken terwijl hij met een huurauto reed

Wat een geluk dat ik daar geen last van heb. Ben al ongeveer 35jaar totaal zonder alcohol en zonder nicotine. En ik voel me er goed bij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 20 juli 2016, 23:37:17
Dat de Brusselse Politie alles afzet voor een eindwerk van een Iraanse student en er Dovo bijhaald is echt een brug te ver.

Achteraf bekeken misscjien wel Micmac, maar als ze nu niets gedaan hadden en die gast ging een herberg binnen waar een hoop volk zat en hij blies zich op dan was de commentaar of ze niet eerder hadden kunnen reageren. Feitelijk is dat steeds iets vante beslissen in enkele seconden, en wat is dan goe of slecht. Zoals Koter zegt beter voorkomen dat de stukken te moeten lijmen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 27 juli 2016, 00:02:41
Geen kat op de baan , dus als men het bouwbedrijf en de scholen stillegt is er bijna geen verkeer meer en dan moet ik nog remmen voor vijf kiekens met een mobile camera, hebben die idioten dan nooit verlof. :biggrinumbrella1:


Hoe zou dat komen dat ik van die mobiele camera's helemaal geen last heb. Niet te hard roepen, maar het is toch alweer méér dan drie jaar geleden dat ze voor de derde keer in mijn leven een foto van mijn wagen hebben kunnen maken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.