Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

xofie

Dat een van mijn grootste klanten van DKV  van kamp verandert

Micmac


xofie

ik had een portefeuille van DKV de beste hospitalisatieverzekering die er is, en een van mijn beste klanten stapt nu over op de ziekenkas, tja ze zullen het hun een dag wel beklagen, maar ik kan ze niet tegenhouden

Micmac

Citaat van: xofie op  9 juni 2015, 00:00:52
ik had een portefeuille van DKV de beste hospitalisatieverzekering die er is, en een van mijn beste klanten stapt nu over op de ziekenkas, tja ze zullen het hun een dag wel beklagen, maar ik kan ze niet tegenhouden

Positief denken  :denken:

xofie

Citaat van: Micmac op  9 juni 2015, 00:25:19
Citaat van: xofie op  9 juni 2015, 00:00:52
ik had een portefeuille van DKV de beste hospitalisatieverzekering die er is, en een van mijn beste klanten stapt nu over op de ziekenkas, tja ze zullen het hun een dag wel beklagen, maar ik kan ze niet tegenhouden

Positief denken  :denken:

inderdaad, ik heb  nog een jaar om hun te laten rondkijken en te vergelijken

Micmac

De zeer hoge temperatuur buiten volledig zonder wind, een 40.4 was de top en dat in de schaduw, had een paar digitale meters bijgeplaatst om het verschil te weten met Mol en Lommel, binnen kon ik het echter goed koel houden door alle buiten deuren gesloten te houden.

Mathieu

En we kunnen er een vervolg aan breien. De hoge temperaturen in de staart van de herfst en het begin van de winter zorgen dus zeker niet voor een gezond iets. Maar wat kunnen we er aan doen???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 13 december 2015, 17:41:32
En we kunnen er een vervolg aan breien. De hoge temperaturen in de staart van de herfst en het begin van de winter zorgen dus zeker niet voor een gezond iets. Maar wat kunnen we er aan doen???

we kunnen er niks meer aan doen, de vervuiling is overal, daarom de opwarming van de aarde met dit als gevolg .............

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Dit zijn de gezondste dagen, die motregen haalt het fijn stof uit de lucht.

xofie

dat ik  hier zit te niezen en ik weet niet waarom, is een allergie maar ik weet niet waaraan

Micmac

Citaat van: xofie op 31 januari 2016, 23:47:07
dat ik  hier zit te niezen en ik weet niet waarom, is een allergie maar ik weet niet waaraan

Lucht te droog Fieke

Koter

Dat er van mijn klimrozen niet veel over blijft. Juist in bloei zijn de meesten kapot gehageld en geregent.  :oops:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 19 juni 2016, 14:32:07
Dat er van mijn klimrozen niet veel over blijft. Juist in bloei zijn de meesten kapot gehageld en geregent.  :oops:
hoe spijtig, maar volgend jaar komen ze terug zeker ?

Koter

Citaat van: xofie op 19 juni 2016, 14:56:46
Citaat van: Koter op 19 juni 2016, 14:32:07
Dat er van mijn klimrozen niet veel over blijft. Juist in bloei zijn de meesten kapot gehageld en geregent.  :oops:
hoe spijtig, maar volgend jaar komen ze terug zeker ?

Ja dat wel, maar dat duurt nog lang.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....