Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Ik heb gisteren koelmattekes gekocht voor de hondjes en ze hebben er direct beslag op gelegd. Dus geen verkeerde aankoop. Vandaag is het blijkbaar koeler maar ik ben een half uurtje in de tuin geweest met de zon op lijn rug maar ik ben er wel moeten mee stoppen want het wad te heet.
Seffes ons madam naar de kine voeren want ze heeft een probleem met een knie.
Dus we houden het rustig vandaag. Tot later hé...

jerryke

Citaat van: Flurk op 15 juli 2022, 11:12:03Ik heb gisteren koelmattekes gekocht voor de hondjes en ze hebben er direct beslag op gelegd. Dus geen verkeerde aankoop. Vandaag is het blijkbaar koeler maar ik ben een half uurtje in de tuin geweest met de zon op lijn rug maar ik ben er wel moeten mee stoppen want het wad te heet.
Seffes ons madam naar de kine voeren want ze heeft een probleem met een knie.
Dus we houden het rustig vandaag. Tot later hé...
hier geeft de thermometer 17° aan dus is het nog prima te doen hier....dat uw madam hare knie maar goed verzorgt en niet te veel belast

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 20° en bewolk de zon kom er met mondjes maat door.
Morgen avond is het hier BBQ voor ons zes  :laugh:  :schol:   Schoonzoon Jos, dochter Nelly en zoon Patrick met schoondochter Patricia en wij beiden.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren avond dus grote paniek bij ons. Ons madam laat een slaappilleke vallen en vind het niet meer. Eerste gedacht was dat onze Chihuahua Jefke het opgegeten had. Direct de nachtdienst van de veearts gebeld om raad en die ook gekregen. Wakker blijven en hem in de gaten houden om te zien of hij het bewustzijn niet verloor. Indien dit het geval was moest ik hem binnenbrengen. Voor de zekerheid heb ik dan de stofzuiger leeggemaakt en er mee over de vloer geweest en tot onze opluchting zat het er in. Dus de mensen van de nachtdienst teruggebeld om hen te danken en op de hoogte te brengen. Dus we hebben kunnen slapen... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:
Ondertussen hebben we hier 20° en volle zon, maar die word in bedwang gehouden door de Noorderwind, dus het gaat niet te heet worden maar de grond droogt er wel mee uit.

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 juli 2022, 11:46:56Goede morgen allemaal. Gisteren avond dus grote paniek bij ons. Ons madam laat een slaappilleke vallen en vind het niet meer. Eerste gedacht was dat onze Chihuahua Jefke het opgegeten had. Direct de nachtdienst van de veearts gebeld om raad en die ook gekregen. Wakker blijven en hem in de gaten houden om te zien of hij het bewustzijn niet verloor. Indien dit het geval was moest ik hem binnenbrengen. Voor de zekerheid heb ik dan de stofzuiger leeggemaakt en er mee over de vloer geweest en tot onze opluchting zat het er in. Dus de mensen van de nachtdienst teruggebeld om hen te danken en op de hoogte te brengen. Dus we hebben kunnen slapen... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:
Ondertussen hebben we hier 20° en volle zon, maar die word in bedwang gehouden door de Noorderwind, dus het gaat niet te heet worden maar de grond droogt er wel mee uit.
Tommeke laat hier regelmatig pillekes val en dan kan ik 100 keer zeggen doe dat boven de tafel, neen meneer doet dat boven/langs de lade waar zijn pillekes liggen  :Doh3: en dan is het van kom eens snel helpen zoeken en dan kun je het pilleke onder de kast uithalen  ;D ..... hier is het nu 18° en wat bewolkt

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 23° bewolk en Noorder wind.


Willy

Flurk

Prachtige zonnige zondag allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal een lekker schaduwrijk plaatsje gaan vinden vandaag. Ik ga deze middag eerst eens op verkenning voordat ik met de hondjes naar de Plage ga wandelen. Eerst zien of er niet teveel "Brusselse jongeren" rondlopen. De meeste zijn ofwel gekend bij de politie of bij de ingang w<aar paspoortcontrole is. Dus de relschoppers mogen niet op het strand en riskeren dan amok te maken in het natuurpark errond. Leuke dag allemaal;;;; :a_thumbsup_20:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, het zijn momenteel 24.5° en een helder hemel.
De BBQ was gis ter goed, het was drie uur toen we slapen gingen, Patrick de zoon en zijn vrouw Patricia zijn blijven slapen.
Rond 21 uur begon het maar frisjes te worden en zijn we de veranda in getrokken.

Willy 

Flurk

Goede morgen allemaal? Ondertussen is het hier om 9.30 uur al 21°. Ik heb deze morgen als eerste werk de luiken dicht gedaan. (dramatisch voor de spinnen  :biggrinumbrella1: ) Langs binnen de ramen aan de schaduwkant open en de koelers aangezet. Proberen pm het zo fris mogelijk te houden. Hou het koel allemaal...

jerryke


Flurk

Goede hete morgen allemaal. In de tuin onder onze treurbeuk is het doenbaar.
Seffes voor het TE warm is nog wat Carrefouren want ne mens moet eten . Jerryke, ik heb heen smoelenboek hoor;;;;;
Houd het zo koel mogelijk en tot straks eens...

barabas

Ook ik ben smoelenboekloos :c_bang_20:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, al is het bijna middag.
Het zijn hier 35.50°, begint waar te worden, binnen zijn het 25.2° met de airco aan.
Ga me vandaag voor de TV houden.

Willy

stevens-willy

 :hi_smiley:   Hier heeft de thermometer de 40.5° bereikt.

Willy :16_6_8: 

Koter

Citaat van: stevens-willy op 19 juli 2022, 19:09:20:hi_smiley:   Hier heeft de thermometer de 40.5° bereikt.

Willy :16_6_8: 

Dat is wel hèèl warm. Hier is het nu 38°
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....