November, de slachtmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2021, 13:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 20 november 2021, 20:24:10https://i.postimg.cc/nct0gk5v/Veulen-Helshoven.png

Dit is een van de routes die ik maak.

Willy
Amaai Willy, dat is een hele toer zeg en dan nog door een mooie streek.. Dat moet genieten zijn voor u.... :4_1_201:

Flurk

Citaat van: Micmac op 21 november 2021, 21:49:15
Citaat van: Flurk op 21 november 2021, 14:27:23Goede morgen allemaal. Ik voel me de laatste tijd niet gemakkelijk meer.. Ongelooflijk hoe een pandemie plots hele groepen mensen tegen elkaar kan opzetten. Ik vraag me af of dat soms niet de bedoeling is van heel dat Corona geval. Het is ook ongelooflijk hoe snel een hele groep een andere groep kwaad toewenst.
Vroeger vroeg ik me af hoe het mogelijk geweest was dat zoveel mensen Hitler en zijn Nazi's achterna  liepen. Nu stel ik hier zelf vast hoe rap het kan gaan voor de ene groep de andere de gaskamers zou kunnen in sturen.
Ik hoop dat we rap te weten komen welke uiteindelijke bedoeling hier achter schuilt want dat dit "toevallig" ontstaan is geloof ik niet meer....
Hou het veilig hé.....en probeer in vrede te leven...
Citaat van: Micmac op 21 november 2021, 21:49:15
Citaat van: Flurk op 21 november 2021, 14:27:23Goede morgen allemaal. Ik voel me de laatste tijd niet gemakkelijk meer.. Ongelooflijk hoe een pandemie plots hele groepen mensen tegen elkaar kan opzetten. Ik vraag me af of dat soms niet de bedoeling is van heel dat Corona geval. Het is ook ongelooflijk hoe snel een hele groep een andere groep kwaad toewenst.
Vroeger vroeg ik me af hoe het mogelijk geweest was dat zoveel mensen Hitler en zijn Nazi's achterna  liepen. Nu stel ik hier zelf vast hoe rap het kan gaan voor de ene groep de andere de gaskamers zou kunnen in sturen.
Ik hoop dat we rap te weten komen welke uiteindelijke bedoeling hier achter schuilt want dat dit "toevallig" ontstaan is geloof ik niet meer....
Hou het veilig hé.....en probeer in vrede te leven...

Het zou de derde wereldoorlog kunnen zijn, je ziet de vijand niet en iedereen kan er van sterven.
De tegenstanders lokken met hun betogingen ook de relschoppers die alles in elkaar slaan.
De middenstand en het openbaar patrimonium zijn hier de dupe van.

Het zou de derde wereldoorlog kunnen zijn, je ziet de vijand niet en iedereen kan er van sterven.
De tegenstanders lokken met hun betogingen ook de relschoppers die alles in elkaar slaan.
De middenstand en het openbaar patrimonium zijn hier de dupe van.
Micmac, probeert ge nu de schuld voor de rellen op de betogers te steken????????
Voor die relschoppers is IEDERE betoging een reden om geweld te gebruiken.
Als je dat wil vermijden moeten ook alle betogingen voor eender wat verboden worden....
Werk voor u om dat aan te kaarten er door te drukken....Ge zult veel mensen een plezier doen. :a_thumbsup_20: 

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier komt de zon er door dus het gaat een prettige dag worden. Met de hondjes het Bloso domein in en genieten van de herfstkleuren. :4_1_201:

Koter

Goede morgen allemaal. Hier komt de zon er door dus het gaat een prettige dag worden. Met de hondjes het Bloso domein in en genieten van de herfstkleuren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Citaat van: Micmac op  2 november 2021, 22:34:53Zo is het,
Citaat van: Micmac op  2 november 2021, 22:34:53Zo is het,
Verleden week kwam ik iets raars tegen. Ik ging in Olen centrum bij taverne Megameubel iets drinken :Beer-Chug:  en toen ik later naar 't WC ging hing daar een A4 op, WC gesloten wegens corona. Dat was lopen naar het einde van de paring om dan tegen een minuscuul boompje.....   :pan_kloppen:

Micmac

Citaat van: janmettepet op 22 november 2021, 12:58:41
Citaat van: Micmac op  2 november 2021, 22:34:53Zo is het,
Citaat van: Micmac op  2 november 2021, 22:34:53Zo is het,
Verleden week kwam ik iets raars tegen. Ik ging in Olen centrum bij taverne Megameubel iets drinken :Beer-Chug:  en toen ik later naar 't WC ging hing daar een A4 op, WC gesloten wegens corona. Dat was lopen naar het einde van de paring om dan tegen een minuscuul boompje.....   :pan_kloppen:

Al een geluk dat je geen vrouw bent, voor hen is het nog moeilijker.

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 22 november 2021, 11:48:57
Citaat van: stevens-willy op 20 november 2021, 20:24:10https://i.postimg.cc/nct0gk5v/Veulen-Helshoven.png

Dit is een van de routes die ik maak.

Willy
Amaai Willy, dat is een hele toer zeg en dan nog door een mooie streek.. Dat moet genieten zijn voor u.... :4_1_201:
Deze namiddag ga ik genieten van het zonnetje, een borrel en een cola (niet tezamen in een glas apart) drinken en mijn toer verder maken over Middelheers, Heers en terug op Veulen (8km.).

Willy

xofie

nieuwe pc is gearriveerd, nu heb ik een vliegmachien

Koter

Citaat van: xofie op 22 november 2021, 14:30:19nieuwe pc is gearriveerd, nu heb ik een vliegmachien

Als de piloot nu nog leert vliegen is het goed.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 22 november 2021, 14:59:31
Citaat van: xofie op 22 november 2021, 14:30:19nieuwe pc is gearriveerd, nu heb ik een vliegmachien

Als de piloot nu nog leert vliegen is het goed.  :LOL:

 :a_thumbsup_20:  :LOL:

Flurk

22 november 2021, 21:14:24 #100 Laatste wijziging: 22 november 2021, 21:16:05 door Flurk
Citaat van: Koter op 22 november 2021, 12:08:28Goede morgen allemaal. Hier komt de zon er door dus het gaat een prettige dag worden. Met de hondjes het Bloso domein in en genieten van de herfstkleuren.

Prachtige beelden............
:d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :4_1_72:  :4_1_72:

Micmac

Citaat van: xofie op 22 november 2021, 14:30:19nieuwe pc is gearriveerd, nu heb ik een vliegmachien

Toch de handleiding gelezen, en het instrumentenbord eens goed uittesten alvorens dat vliegmachien te gebruiken.

Flurk

23 november 2021, 18:46:43 #102 Laatste wijziging: 24 november 2021, 12:13:03 door Flurk
Druk dagje geweest. Toch nog efkes komen dag zeggen......DAAAAAG;;;;

Micmac

Goede avond, ben net de vrieze-man tegen gekomen, hij is er ondanks Corona ook bij dit jaar en is niet ingeënt, maar dat deert hem niet om ons een rode neus te bezorgen.

Flurk

Het is wel een grijze dag maar maak er toch het beste van hé.
 :4_1_201: