Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Wereldschokkend nieuws. Het land is in diepe rouw, heel de wielerwereld weent................Nee, er is geen topdokter of een verpleegster, of een bouwvakker  gestorven maar een jongen die rap kon rijden met een fiets.Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg voor de nabestaanden , heel erg, maar om er ij zo na een dag van nationale rouw van te maken vind ik er ver over. Blijkbaar is het leven van iemand die rap voorbij uw deur kan rijden of van iemand die een bal in een gat van15 m² kan stampen duizenden keer maar waard dan dat van iemand die uw leven redt of de brand in uw huis komt blussen.....Waar zit ons waardegevoel???????????????

Koter

De enige kleinzoon van Elvis Presley is op 27-jarige leeftijd overleden. Benjamin Keough beroofde zichzelf van het leven in Calabasas, nabij Los Angeles, meldt TMZ. De jongeman stierf aan een schotwonde die hij bij zichzelf toebracht.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Roger Simons, die meer dan veertig jaar lang vanuit Londen radioverslag uitbracht voor de VRT, is op 93-jarige leeftijd overleden in de Britse hoofdstad. Dat meldt de openbare omroep, die het nieuws vernam van zijn zoon.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Peter Green, oprichter van Fleetwood Mac, overleden op 73-jarige leeftijd
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

12 augustus 2020, 11:25:06 #712 Laatste wijziging: 12 augustus 2020, 11:27:13 door Koter
Zanger en gitarist Trini Lopez is op 83-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse zanger van Mexicaanse afkomst, die een grote hit had met het nummer 'If I Had a Hammer', overleed dinsdag in een ziekenhuis in Palm Springs in Californië. Dat schrijft Variety. Volgens zijn collega en zakenpartner Joe Chavira is Lopez overleden aan Covid-19.

https://www.youtube.com/watch?v=Kp1z8EzZ5Hs
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 11:25:06
Zanger en gitarist Trini Lopez is op 83-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse zanger van Mexicaanse afkomst, die een grote hit had met het nummer 'If I Had a Hammer', overleed dinsdag in een ziekenhuis in Palm Springs in Californië. Dat schrijft Variety. Volgens zijn collega en zakenpartner Joe Chavira is Lopez overleden aan Covid-19.

https://www.youtube.com/watch?v=Kp1z8EzZ5Hs

daar heeft mijn schoonzus (toen het lief van mijn broer) mij leren op dansen ....zalig liedje  ;D

Micmac

24 augustus 2020, 21:16:56 #714 Laatste wijziging: 24 augustus 2020, 21:28:30 door Micmac
Robbe De Hert is vandaag, maandag op 77-jarige leeftijd overleden.
De regisseur, bekend van "De Witte van Sichem" en "Lijmen/Het been", was al een tijdje ziek.
Hij overleed aan de gevolgen van suikerziekte.

jerryke

Citaat van: Micmac op 24 augustus 2020, 21:16:56
Robbe De Hert is vandaag, maandag op 77-jarige leeftijd overleden.
De regisseur, bekend van ?De Witte van Sichem? en ?Lijmen/Het been?, was al een tijdje ziek.
Hij overleed aan de gevolgen van suikerziekte.

net gehoord op het nieuws

Micmac

Citaat van: jerryke op 24 augustus 2020, 21:19:01
Citaat van: Micmac op 24 augustus 2020, 21:16:56
Robbe De Hert is vandaag, maandag op 77-jarige leeftijd overleden.
De regisseur, bekend van ?De Witte van Sichem? en ?Lijmen/Het been?, was al een tijdje ziek.
Hij overleed aan de gevolgen van suikerziekte.

net gehoord op het nieuws

Het levenseinde is altijd een vraagteken.

Koter

 Actrice Diana Rigg is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat meldt BBC. Rigg kreeg grote bekendheid door onder andere rollen in de James Bond-film ?On Her Majesty?s Secret Service? en de HBO-reeks ?Game of Thrones?. Haar doodsoorzaak is niet bekend.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

de geestelijke vader van Tom 1 Jerry is er niet meer

jerryke