Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Men meldt het overlijden van Helmut Kohl

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....



kabar

Naar het schijnt is hij al dood van in 2014. Ik had me gebaseerd op de datum van het artikel. Sorry!

Micmac

Citaat van: kabar op  7 juli 2017, 14:38:52
Naar het schijnt is hij al dood van in 2014. Ik had me gebaseerd op de datum van het artikel. Sorry!

Overleden: 22 december 2014, Crawford, Colorado, Verenigde Staten
Echtgenote: Pam Baker (geh. 1987–2014)

Micmac

Barbara Sinatra, de laatste vrouw van zanger Frank Sinatra, is op 90-jarige leeftijd overleden.

Frank Sinatra trouwde op 11 juli 1976 voor de vierde en laatste keer.

Koter

Komiek Jerry Lewis (91) overleden
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 21 augustus 2017, 00:00:29
Komiek Jerry Lewis (91) overleden

De meest succesvolle komiek die Hollywood ooit gekend heeft.

Flurk

Citaat van: Koter op 21 augustus 2017, 00:00:29
Komiek Jerry Lewis (91) overleden
Die heeft veel mensen gelukkig gemaakt. Ik lag telkens in een deuk met zijn stoten......... :4_1_72:

Koter

Franse actrice Mireille Darc (79) overleden

De France actrice Mireille Darc is in de voorbije nacht op 79-jarige leeftijd overleden, zo liet haar familie aan RTL France weten. De actrice kreeg vorig jaar verschillende hersenbloedingen.

Darc werd op 15 mei 1938 geboren als Mireille Aigroz, en werd vaak vergeleken met Brigitte Bardot. Haar artiestennaam was een verwijzing naar Jeanne d'Arc, aldus RTL.

Na haar hoofdrol in de film 'La Grande Sauterelle' van 1966, schitterde Darc in een tiental detectivefilms van regisseur Georges Lautner.

Ze was in Frankrijk al een beroemdheid toen ze in 1972 internationaal doorbrak met 'Le Grand Blond avec une chaussure noire'.

Darc speelde in totaal in ongeveer vijftig films. De bekendste daarvan zijn onder meer 'Borsalino', met Alain Delon en Jean-Paul Belmondo, 'Week-end' en 'Du rififi à Paname'. Ze speelde met alle grote Franse filmsterren. Met Alain Delon was ze tevens twaalf jaar getrouwd. Haar laatste echtgenoot was Pascal Deprez.

Haar specialiteiten waren thrillers en komedies. Voor haar filmdebuut in 1960 werkte ze als mannequin.

Mireille Darc werd geboren met een hartafwijking en werd in 1980 en 2013 aan haar hart geopereerd.



[bijlage verwijderd door de beheerder]
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 augustus 2017, 18:44:39
Citaat van: Koter op 28 augustus 2017, 15:21:23
Franse actrice Mireille Darc (79) overleden

De France actrice Mireille Darc is in de voorbije nacht op 79-jarige leeftijd overleden, zo liet haar familie aan RTL France weten. De actrice kreeg vorig jaar verschillende hersenbloedingen.

Darc werd op 15 mei 1938 geboren als Mireille Aigroz, en werd vaak vergeleken met Brigitte Bardot. Haar artiestennaam was een verwijzing naar Jeanne d'Arc, aldus RTL.

Na haar hoofdrol in de film 'La Grande Sauterelle' van 1966, schitterde Darc in een tiental detectivefilms van regisseur Georges Lautner.

Ze was in Frankrijk al een beroemdheid toen ze in 1972 internationaal doorbrak met 'Le Grand Blond avec une chaussure noire'.

Darc speelde in totaal in ongeveer vijftig films. De bekendste daarvan zijn onder meer 'Borsalino', met Alain Delon en Jean-Paul Belmondo, 'Week-end' en 'Du rififi à Paname'. Ze speelde met alle grote Franse filmsterren. Met Alain Delon was ze tevens twaalf jaar getrouwd. Haar laatste echtgenoot was Pascal Deprez.

Haar specialiteiten waren thrillers en komedies. Voor haar filmdebuut in 1960 werkte ze als mannequin.

Mireille Darc werd geboren met een hartafwijking en werd in 1980 en 2013 aan haar hart geopereerd.



Cette une affaire tres triest.
MicMac had je gedronken toen je dat schreef?? Zo neen, mag ik dan zeggen dat je Frans nergens op slaat? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Koter

Blue Diamonds-zanger Riem de Wolff overleden

The Blue Diamonds-zanger Riem de Wolff is op 74-jarige leeftijd overleden. De op Java geboren zanger en gitarist is rustig en in het bijzijn van zijn naaste familie heengegaan, laat zijn management weten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....