Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Flurk op 21 december 2016, 02:04:57
Lap Michele Morgan is ook op 96 jarige leeftijd gepasseerd.  Doe madam had heel mooie ogen vond ik.

Onbekend voor mij .

Koter

Citaat van: Micmac op 21 december 2016, 22:47:00
Citaat van: Flurk op 21 december 2016, 02:04:57
Lap Michele Morgan is ook op 96 jarige leeftijd gepasseerd.  Doe madam had heel mooie ogen vond ik.

Onbekend voor mij .

Dat is een gat in uw cultuur.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 22 december 2016, 00:07:55
Citaat van: Micmac op 21 december 2016, 22:47:00
Citaat van: Flurk op 21 december 2016, 02:04:57
Lap Michele Morgan is ook op 96 jarige leeftijd gepasseerd.  Doe madam had heel mooie ogen vond ik.

Onbekend voor mij .

Dat is een gat in uw cultuur.


Heb de film "Meetings" opgevraagd om eens te kijken naar dat personage.

proske


  RIP   Lukasz Urban .   20 dec 2016  :4_9_8:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Citaat van: proske op 23 december 2016, 11:24:36

  RIP   Lukasz Urban .   20 dec 2016  :4_9_8:

Dat noemen ze "op het verkeerde moment op de verkeerde plaats"
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Ons lot ligt vast tot op de seconde en tot op de millimeter.

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 december 2016, 12:11:59
Ons lot ligt vast tot op de seconde en tot op de millimeter.

Die mensen van over 2000 jaar waren ook zo, zou er toch iemand met een supercomputer ons dirigeren.

jerryke

Rick Parfitt, gitarist van de Britse rockgroep Status Quo, is vandaag in Marbella op 68-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een infectie. "Met verslagenheid moeten we melden dat (...) Rick Parfitt vanmiddag overleden is", lieten zijn familie en manager in een gezamenlijke mededeling weten.


De muzikant werd donderdag in een ziekenhuis in Marbella, in het zuiden van Spanje, opgenomen wegens complicaties na een operatie aan de schouder, zo staat in de mededeling.

Rick Parfitt, die in het verleden veel gezondheidsproblemen had, was volgens zijn familie en manager van plan een solocarrière te beginnen en een album uit te brengen in 2017. In oktober 2016 maakte hij bekend dat hij niet meer met Status Quo zou optreden.

De groep had talrijke hits zoals 'Rockin' All Over the World', 'In the Army Now', 'Down Down' en 'Whatever You Want', en verkocht meer dan 100 miljoen platen.

Parfitt, die op 12 oktober 1948 geboren werd, groeide op in een stadje ten zuiden van Londen en leerde op 11-jarige leeftijd gitaar spelen. In 1967 werd hij lid van Status Quo. De groep brak in het begin van de jaren 70 door met rockhits als 'Paper Plane' en 'Caroline'.

De gitarist laat zijn echtgenote Lyndsay Whitburn en vier kinderen achter. Hij leefde met zijn derde vrouw en hun tweeling in Malaga.


jerryke

Zanger George Michael onverwacht overleden op kerstdag




De Britse zanger George Michael is zondag op 53-jarige leeftijd overleden. Er is geen sprake van verdachte omstandigheden laat de politie weten. "Hij is vredig thuis gestorven." 'Last Christmas' van Wham! is een van de bekendste kerstnummers ooit.

De voormalige zanger van Wham! is thuis overleden in South Kensington in het Verenigd Koninkrijk. Volgens de lokale politie is er zondagmiddag om 13.42 lokale tijd een ziekenwagen gestuurd naar zijn huis.
Advertentie

Zijn dood komt erg onverwacht. Eerder deze maand werd nog aangekondigd dat hij samen met producer-songwriter Naughty Boy aan een nieuw album werkte.

Mathieu

Het is dus inderdaad voor hem : THE LAST CHRISTMAS geworden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Hij had Robinhood mogen heten, hij gaf overvloedig veel aan goede doelen.

Micmac

6 januari 2017, 19:40:47 #461 Laatste wijziging: 6 januari 2017, 20:11:31 door Micmac
Ex-gouverneur Nationale Bank "Luc Coene", die al een tijd ziek was, is op donderdag 5 januari thuis overleden, hij was 69 jaar.



.

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 januari 2017, 19:40:47
Ex-gouverneur Nationale Bank "Luc Coene", die al een tijd ziek was, is op donderdag 5 januari thuis overleden, hij was 69 jaar.



.

Mijn oprechte deelneming MicMac.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 11 januari 2017, 15:32:52
Weer een bekend iemand van ons heen gegaan en veel te jong.

http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/3052001/2017/01/11/Swat-Van-der-Elst-overleden.dhtml

De Swa heeft een T achter zijn roepnaam gekregen, of is het een drukfout van de pers.

Veel te jong heengegaan, doch over de lengte des levens hebben we weinig inspraak.