Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

proske

Minder bekend in Limburg . Paul Demuelder , goede gebuur en vriend in de jaren 70 in Mortsel , overleden op 63 jarige leeftijd ten gevolge van de ziekte van Parkingson. Was de laatste 20 jaar hoofd van radio 2 Antwerpen . :-\
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Was al een tijdje zwaar ziek.

Koter

Komiek Gaston Berghmans overleden

De Antwerpse komiek Gaston Berghmans is zaterdagochtend overleden. Dat meldt de zender ATV en wordt bevestigd door zijn familie.

Gaston - in Vlaanderen wereldberoemd met het duo 'Gaston en Leo'- werd 90 jaar en kreeg daar onlangs nog een huldeprogramma voor op vtm. In 2010 kreeg hij een bronzen standbeeld in zijn gemeente Merksem, dat zijn bekende personage 'Joske Vermeulen' voorstelde.

De betekenins van Gaston Berghmans voor het Vlaamse entertainment is enorm. Hij maakte als piepjonge komiek al furore op de Antwerpse theaterpodia en acteerde in komische films, die in de jaren 80 enorm succes kenden. Met zijn collega-komiek Leo Martin vormde hij een legendarisch showduo en hij realiseerde tot op hoge leeftijd ook een zeer succesvolle tv-carrière.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Dit zei hij al in 2012;
Gaston Berghmans: Soms denk ik: dat de dood maar snel komt
21 februari 2012

Gaston Berghmans lijdt constant aan rugpijn. "Ik ben het al jaren gewend om met pijn te moeten leven, maar de laatste tijd is het niet meer houdbaar."

"Ik neem nu slaappillen. En ik heb een speciaal bed om mijn rug beter te ondersteunen.
Maar het wordt dringend tijd dat we een nieuwe matras kopen. Al vraag ik me af of het de moeite nog is."

"Eens ge mijn leeftijd hebt, komt de dood stillekes aan dichterbij. We zullen zien hoe lang het nog duurt he.
Ik ben niet bang voor de dood. Straf he.
Soms denk ik zelfs: 'Dat de dood maar rap komt'", laat Berghmans in Dag Allemaal optekenen.

Mathieu

Weeral een groot icoon dat verdwijnt in het Vlaamse landschap. Ik heb ze altijd graag bezig gehoord en zeker " Joske "
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Groot verlies voor Vlaanderen...........

Koter

Vanavond geeft VTM de film "De paniekzaaiers" van Gaston en Leo op tv.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik kwam hem regelmatig tegen in restaurants in Merksem zoals "Het Jagerke" waar zijn dochter kokkin was, "Sardis" en "Bistro Sjapoo".

Een groot verlies inderdaad, ik denk er over vrijdag naar de Sint Andries kerk te trekken.

Micmac

'Knuffelboer' uit Boer zoekt Vrouw overleden na ongeval.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160527_02311826

Micmac

Radiopresentator René Van der Speeten op 73 jarige leeftijd overleden, hij presenteerde "het soldaten half uurtje" en "binnen en buiten".

Micmac

30 mei 2016, 10:46:45 #401 Laatste wijziging: 30 mei 2016, 10:50:17 door Micmac
Operazangeres en actrice Irène Vervliet (88) is zondag overleden.
In Antwerpen was ze al jaren een fenomeen, maar Vlaanderen (en de rest van de wereld) leerde haar pas kennen als brutale Benidorm Bastard.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

 Corry Brokken (Breda, 3 december 1932 – Laren (Noord-Holland), 2 juni 2016) was een Nederlands zangeres, radio- en televisiepresentatrice
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Bokslegende Muhammad Ali (74) overleden


Bokslegende Muhammad Ali is overleden in een ziekenhuis in de Amerikaanse stad Phoenix. Dat meldt de Amerikaanse nieuwszender NBC en is ook door een woordvoerder van de familie bevestigd.


Ali werd donderdag opgenomen in een ziekenhuis in zijn woonplaats Phoenix met ademhalingsproblemen. Een woordvoerder van de familie meldde toen nog dat de 74-jarige Amerikaan niet lang in het ziekenhuis zou hoeven blijven.

Afgelopen nacht kwam dan de mededeling dat Ali kunstmatig in leven werd gehouden en de ochtend allicht niet zou halen. Enkele uren later kwam het bericht van zijn overlijden.

Ali leed al meer dan dertig jaar aan de ziekte van Parkinson, maar dat belette hem niet om in 1996 in Atlanta de olympische vlam aan te steken.

Micmac

Een topper in zijn tijd, dat hij moge ruste in vrede.