Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: proske op  3 november 2015, 23:24:38
Citaat van: Mathieu op  3 november 2015, 18:52:43
Ex topatleet stapt uit het leven.

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/2512279/2015/11/03/Ex-topatleet-Ronald-Desruelles-stapt-uit-het-leven.dhtml

Op tv verdomme ze het van te zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heeft . Zal niet in hun kraam passen zeker ? :pan_kloppen:

DIT is journalistiek op zijn vrt ' s . Informatie die hun niet zint achterhouden . Iedereen , ook ik , betaal die paljassen via de belastingen .  :b_thumbsdown_20:

VRT, VTM, èèn pot nat. Bij inbraken of geweldplegingen mogen we ook niet weten wat voor kleur de daders hebben. Ook bij ongelukken met vrachtwagens wordt alleen de nationaliteit genoemd wanneer het gèèn oostblokker is.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

4 november 2015, 12:57:47 #286 Laatste wijziging: 4 november 2015, 13:00:41 door Mathieu
Kijk gewoon naar de moordenaar van " Merel ", nooit is gezegd wat nationaliteit  dat hij had, buiten de Belgische. Eén bende lafaards en die advokaat incluis. denkt die klojo nu werkelijk dat wij geloven dat ze onderhandeld hebben over het feit dat hij zich ja dan neen zou aangeven. Om dan nog maar te zwijgen dat hij als gast van 21 het er moeilijk mee had, de smeerlap heeft al 7 maal rijverbod gehad. En dan spreken die klojo's nog van een goeie, een moordenaar is het.

Maar justitie is hier in dit apenland ook voor de kleine, maar niet voor de rest. Zeven maal rijverbod uitspreken tegen een persoon die zelfs geen rijbewijs heeft. Zijn die rechters nog normaal?????? Maar het zal wel weer ergens anders aan liggen zeker, maar veranderen doen ze er niets aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op  4 november 2015, 12:57:47
Kijk gewoon naar de moordenaar van " Merel ", nooit is gezegd wat nationaliteit  dat hij had, buiten de Belgische. Eén bende lafaards en die advokaat incluis. denkt die klojo nu werkelijk dat wij geloven dat ze onderhandeld hebben over het feit dat hij zich ja dan neen zou aangeven. Om dan nog maar te zwijgen dat hij als gast van 21 het er moeilijk mee had, de smeerlap heeft al 7 maal rijverbod gehad. En dan spreken die klojo's nog van een goeie, een moordenaar is het.

Maar justitie is hier in dit apenland ook voor de kleine, maar niet voor de rest. Zeven maal rijverbod uitspreken tegen een persoon die zelfs geen rijbewijs heeft. Zijn die rechters nog normaal?????? Maar het zal wel weer ergens anders aan liggen zeker, maar veranderen doen ze er niets aan.

Maar één oplossing voor zulk krapuul ....levenslang rijverbod .....op mijn manier . :(
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske

Citaat van: Mathieu op  4 november 2015, 12:57:47
Kijk gewoon naar de moordenaar van " Merel ", nooit is gezegd wat nationaliteit  dat hij had, buiten de Belgische. Eén bende lafaards en die advokaat incluis. denkt die klojo nu werkelijk dat wij geloven dat ze onderhandeld hebben over het feit dat hij zich ja dan neen zou aangeven. Om dan nog maar te zwijgen dat hij als gast van 21 het er moeilijk mee had, de smeerlap heeft al 7 maal rijverbod gehad. En dan spreken die klojo's nog van een goeie, een moordenaar is het.

Maar justitie is hier in dit apenland ook voor de kleine, maar niet voor de rest. Zeven maal rijverbod uitspreken tegen een persoon die zelfs geen rijbewijs heeft. Zijn die rechters nog normaal?????? Maar het zal wel weer ergens anders aan liggen zeker, maar veranderen doen ze er niets aan.

  In de krant staat al drie dagen zijn foto met naam . Op de VRT een onherkenbare foto en bijhorende naam "de verdachte" .
  En voor de rest hoop ik dat de VRT uit de ether verdwijnt . :b_thumbsdown_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

Citaat van: Koter op  4 november 2015, 00:24:45
Citaat van: proske op  3 november 2015, 23:24:38
Citaat van: Mathieu op  3 november 2015, 18:52:43
Ex topatleet stapt uit het leven.

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/2512279/2015/11/03/Ex-topatleet-Ronald-Desruelles-stapt-uit-het-leven.dhtml

Op tv verdomme ze het van te zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heeft . Zal niet in hun kraam passen zeker ? :pan_kloppen:

DIT is journalistiek op zijn vrt ' s . Informatie die hun niet zint achterhouden . Iedereen , ook ik , betaal die paljassen via de belastingen .  :b_thumbsdown_20:

VRT, VTM, èèn pot nat. Bij inbraken of geweldplegingen mogen we ook niet weten wat voor kleur de daders hebben. Ook bij ongelukken met vrachtwagens wordt alleen de nationaliteit genoemd wanneer het gèèn oostblokker is.

die mogen hier in Lanaken nog niet meer in de krant komen zoveel zijn het er....we gaan nog driedubbele sloten op onze deuren mogen plaatsen  :Doh3:

xofie


Mathieu

Voorlopig zingen de nieuwe zeker zo goed en mooi. Ik heb verschillende keren met mijn rug naar de tv gezeten en moest me dan omdraien om te kijken wie aan het zingen was, gezien ik helemaal geen verschil hoorde tussen " de oude  " en de nieuwe.

Nu teren ze nog verder op het succes van de diverse shows waar ze aan deel genomen hebben en dat zal zo wel nog een hele tijd voort duren. Laat ons zeggen binnen enkele jaren bekijken we dat plaatje nog eens en wanneer ze dan nog steeds hetzelfde succes hebben ( en persoonlijk twijfel ik er niet aan) dan is hun broodje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik gebakken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: xofie op  8 november 2015, 00:35:05
RIP K3 snik snik


  Nu ja , erg tactvol ben je nooit geweest . Er zijn voorgaande .  Ik hoop dat die RIP eerst voor mij komt .

Met mijn ONgenoegen . :uhhh:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: xofie op  8 november 2015, 00:35:05
RIP K3 snik snik

De oude dan toch, maar samenwerken met drie is een moeilijke opdracht, doch ze hebben het goed gedaan.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  9 november 2015, 12:11:48
Actrice Dora van der Groen is overleden

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2518617/2015/11/09/Actrice-Dora-van-der-Groen-is-overleden.dhtml
Toen de film Pauline en Paulette in Amerika draaide kreeg de regisseur van een collega de vraag hoe hij er in geslaagd was om" een zo zwaar gehandicapte vrouw"  op zo een schitterende manier die rol te laten spelen.
De knul had geen besef dat hij het over één van de beste actrices had.

Micmac


jerryke

Helmut Schmidt, oud-bondskanselier van West-Duitsland, overleed vandaag op 96-jarige leeftijd.

proske

Citaat van: Flurk op  9 november 2015, 14:52:40
Citaat van: Koter op  9 november 2015, 12:11:48
Actrice Dora van der Groen is overleden

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2518617/2015/11/09/Actrice-Dora-van-der-Groen-is-overleden.dhtml
Toen de film Pauline en Paulette in Amerika draaide kreeg de regisseur van een collega de vraag hoe hij er in geslaagd was om" een zo zwaar gehandicapte vrouw"  op zo een schitterende manier die rol te laten spelen.
De knul had geen besef dat hij het over één van de beste actrices had.

  Volledig eens . TOPactrice , maar ze had als mens ook haar kleine kantjes . (wie niet ?)   :10_1_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: jerryke op 10 november 2015, 21:07:31
Helmut Schmidt, oud-bondskanselier van West-Duitsland, overleed vandaag op 96-jarige leeftijd.


Het roken heeft hem zolang in leven gehouden, leefde mogelijk alleen op nicotine.