Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: kabar op 19 februari 2015, 10:02:28
Citaat van: Micmac op 18 februari 2015, 16:37:59
Citaat van: jerryke op 18 februari 2015, 14:52:05
Voormalig wielerkampioen Claude Criquielion (58) is overleden.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielrennen/article/detail/2223029/2015/02/18/Claude-Criquielion-58-is-overleden.dhtml

Kreeg in de nacht van zondag op maandag een beroerte , en vandaag is hij gestorven, het is zeer snel gegaan.
Dan ben ik er met mijn dubbel herseninfarct zeer goed vanaf gekomen.

Inderdaad heel veel geluk gehad Kabar, maar er zal nog geen plaats vrij zijn waar dat je naar toe wil gaan .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 19 februari 2015, 20:28:56
Citaat van: kabar op 19 februari 2015, 10:02:28
Citaat van: Micmac op 18 februari 2015, 16:37:59
Citaat van: jerryke op 18 februari 2015, 14:52:05
Voormalig wielerkampioen Claude Criquielion (58) is overleden.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielrennen/article/detail/2223029/2015/02/18/Claude-Criquielion-58-is-overleden.dhtml

Kreeg in de nacht van zondag op maandag een beroerte , en vandaag is hij gestorven, het is zeer snel gegaan.
Dan ben ik er met mijn dubbel herseninfarct zeer goed vanaf gekomen.

Dat plaatske voor U in den Hemel is nog niet vrij, dat kan nog gemakkelijk 40 jaar duren. :biggrinumbrella1:

Als hij  naar daar wil gaan Micmac want het schijnt dat alle mooie vrouwen in de hel zitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

20 februari 2015, 14:04:19 #212 Laatste wijziging: 20 februari 2015, 14:06:03 door Mathieu
Citaat van: kabar op 20 februari 2015, 10:18:39
Citaat van: jerryke op 19 februari 2015, 11:51:09
Citaat van: kabar op 19 februari 2015, 10:02:28
Citaat van: Micmac op 18 februari 2015, 16:37:59
Citaat van: jerryke op 18 februari 2015, 14:52:05
Voormalig wielerkampioen Claude Criquielion (58) is overleden.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielrennen/article/detail/2223029/2015/02/18/Claude-Criquielion-58-is-overleden.dhtml

Kreeg in de nacht van zondag op maandag een beroerte , en vandaag is hij gestorven, het is zeer snel gegaan.
Dan ben ik er met mijn dubbel herseninfarct zeer goed vanaf gekomen.

dan hebt ge geluk gehad Kabar, een vriendin van mij heeft er toch iets aan overgehouden...ze kan zich niet goed meer concentreren en vergeet veel...ze vertelt iets en 5 minuten later vertelt ze het weer
Ik ben mijn kort geheugen kwijt en trek met mijn rechts been en begin te doddelen wanneer ik moe ben of zenuwachtig word, maar ik leef nog.
.

Inderdaad zoveel mogelijk profiteren van het leven. Als de dag daar is dat we moeten vertrekken nemen we toch niets mee, al geloven er sommigen dat nog steeds. En dan krijgen ze van mij steeds als antwoord : ik heb nog nooit een dodenwagen zien passeren met een remork vol geld er aan gekoppeld.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 februari 2015, 14:04:19
Citaat van: kabar op 20 februari 2015, 10:18:39
Citaat van: jerryke op 19 februari 2015, 11:51:09
Citaat van: kabar op 19 februari 2015, 10:02:28
Citaat van: Micmac op 18 februari 2015, 16:37:59
Citaat van: jerryke op 18 februari 2015, 14:52:05
Voormalig wielerkampioen Claude Criquielion (58) is overleden.

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielrennen/article/detail/2223029/2015/02/18/Claude-Criquielion-58-is-overleden.dhtml

Kreeg in de nacht van zondag op maandag een beroerte , en vandaag is hij gestorven, het is zeer snel gegaan.
Dan ben ik er met mijn dubbel herseninfarct zeer goed vanaf gekomen.

dan hebt ge geluk gehad Kabar, een vriendin van mij heeft er toch iets aan overgehouden...ze kan zich niet goed meer concentreren en vergeet veel...ze vertelt iets en 5 minuten later vertelt ze het weer
Ik ben mijn kort geheugen kwijt en trek met mijn rechts been en begin te doddelen wanneer ik moe ben of zenuwachtig word, maar ik leef nog.
.

Inderdaad zoveel mogelijk profiteren van het leven. Als de dag daar is dat we moeten vertrekken nemen we toch niets mee, al geloven er sommigen dat nog steeds. En dan krijgen ze van mij steeds als antwoord : ik heb nog nooit een dodenwagen zien passeren met een remork vol geld er aan gekoppeld.

Is dat niet met een Bankcheque op het lijf geschreven  ???

Mathieu

Dat is natuurlijk ook nog eens een pak goedkoper naar het schijnt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Leonard Nimoy, de man die onsterfelijk werd als Mister Spock in 'Star Trek', is op 83-jarige leeftijd overleden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Heb ik destijds super weten spelen met zijn puntoren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


  Joris Van Hauthem , 51 jaar , gestorven vannacht in zijn slaap . Nog iemand de prooi van die rotziekte . :4_9_8:

Doe Karel hierboven de groeten Joris .
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Twee ten grave gedragen op 3 dagen, 59 en 66 jaar, beiden veel te jong heen gegaan. En beiden de strijd verloren aan dezelfde ziekt, of beter gezegd aan die rotte ziekte.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 26 maart 2015, 00:07:47
Twee ten grave gedragen op 3 dagen, 59 en 66 jaar, beiden veel te jong heen gegaan. En beiden de strijd verloren aan dezelfde ziekt, of beter gezegd aan die rotte ziekte.

Mathieu, Michel Knockaert kent gij ook denk ik...is gisteren begraven  :'( ...ook die rotte ziekte

Flurk

Ik heb een vermoeden dat ze met het geld van die omhalingen geen remedie's zoeken maar ons met nieuwe kankers opzadelen. Het is niet normaal meer.

Micmac

27 maart 2015, 20:05:48 #222 Laatste wijziging: 28 maart 2015, 10:24:04 door Micmac
Citaat van: Flurk op 26 maart 2015, 12:11:16
Ik heb een vermoeden dat ze met het geld van die omhalingen geen remedie's zoeken maar ons met nieuwe kankers opzadelen. Het is niet normaal meer.

Werkt onze voedingsinspectie wel naar behoren, met moet maar één product vergiftigen om een halve wereld uit te roeien.

Minister en hun vrienden CAO lonen betalen kost gigantisch veel en ze trekken nog zes jaar hun wedde als ze ontslagen zijn, deze Maffia stijl moet leven van dergelijke bedelpraktijken.

Zo is het rode kruis die vrijwilligers (gratis werkers) inzetten op elk kruispunt en bijeenkomst om met stikker-verkoop het jaarloon van de CEO trachten bij elkaar te krijgen, het is waanzin en iedereen weet het maar er iets aan doen is een ander paar mouwen.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 26 maart 2015, 00:23:32
Citaat van: Mathieu op 26 maart 2015, 00:07:47
Twee ten grave gedragen op 3 dagen, 59 en 66 jaar, beiden veel te jong heen gegaan. En beiden de strijd verloren aan dezelfde ziekt, of beter gezegd aan die rotte ziekte.

Mathieu, Michel Knockaert kent gij ook denk ik...is gisteren begraven  :'( ...ook die rotte ziekte

Ben op maandag avond naar Gellik geweest, nergens een plaats te vinden om te parkeren en toen ik aan de kerk kwam moest ik buiten blijven staan zoals zovelen. Felle wind en ik ben dan vertrokken en ben gaan parkeren voor de deur van de begrafenisondernemer en gewacht tot de rest er aan kwam. Kruisje gaan geven na ongeveer 45 minuten aanschuiven want de mis  op dinsdag was in intieme familiekring.  Twee dagen voordien nog een goede vriend ten grave gedragen, zelfde ziekte, doch maar 59 jaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 maart 2015, 01:25:02
Citaat van: jerryke op 26 maart 2015, 00:23:32
Citaat van: Mathieu op 26 maart 2015, 00:07:47
Twee ten grave gedragen op 3 dagen, 59 en 66 jaar, beiden veel te jong heen gegaan. En beiden de strijd verloren aan dezelfde ziekt, of beter gezegd aan die rotte ziekte.

Mathieu, Michel Knockaert kent gij ook denk ik...is gisteren begraven  :'( ...ook die rotte ziekte

Ben op maandag avond naar Gellik geweest, nergens een plaats te vinden om te parkeren en toen ik aan de kerk kwam moest ik buiten blijven staan zoals zovelen. Felle wind en ik ben dan vertrokken en ben gaan parkeren voor de deur van de begrafenisondernemer en gewacht tot de rest er aan kwam. Kruisje gaan geven na ongeveer 45 minuten aanschuiven want de mis  op dinsdag was in intieme familiekring.  Twee dagen voordien nog een goede vriend ten grave gedragen, zelfde ziekte, doch maar 59 jaar.

dan ben je op 500 meter van bij ons geweest, want ik zie van hieruit de kerk van Gellik liggen