Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Had al "MS" van 1992, kon zeer goed zingen.

barabas

Citaat van: Micmac op 17 november 2023, 22:19:45Had al "MS" van 1992, kon zeer goed zingen.
Dat klopt maar dat is wel héél lang. Ik ken iemand die deze vreselijke ziekte 20 jaar heeft gehad, deze was veel jonger toen hij dit opliep maar was op het einde een echt wrak.

Koter

Omstreden VS-diplomaat en Nobelprijswinnaar Henry Kissinger (100) overleden
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 30 november 2023, 11:57:21Omstreden VS-diplomaat en Nobelprijswinnaar Henry Kissinger (100) overleden
De man die de wereld veranderde...

jerryke

Voetbalwereld in rouw na overlijden 'Der Kaiser' Franz Beckenbauer
Beckenbauer overleed zondag op 78-jarige leeftijd, maakte zijn familie maandag bekend. 'Der Kaiser' won als speler en bondscoach de wereldtitel, net als de Braziliaan Mário Zagallo en Fransman Didier Deschamps.

Matthäus was aanvoerder van de Duitse ploeg die in 1990 onder leiding van Beckenbauer de wereldtitel pakte. "Zijn dood is een verlies voor het voetbal en voor heel Duitsland", weet hij. "Hij was een van de grootsten als speler en coach, maar ook buiten het veld. Franz was niet alleen in het voetbal een uitmuntende persoonlijkheid. En hij genoot wereldwijde erkenning. Iedereen die hem kende, weet wat voor een geweldig en genereus mens Franz was. Ik zal hem missen."

Mathieu

Hij was inderdaad super in alles wt hij deed zowel beroepshalve als in zijn private leven. Een super sociaal iemand is heen gegaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Alex Boeye van de legendarische, plat Antwerpse volksband De Strangers is donderdagnamiddag overleden. Hij was de laatste van de drie stichtende leden van De Strangers.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Spijtig dat ze die gasten doen zwijgen hebben indertijd.

Mathieu

Daar kon je terwijl dat ze aan het zingen waren, nog eens mee lachen. Dat hoor je nu niet meer en dat is spijtig.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Françoise Hardy is op 80-jarige leeftijd op 29.02.2024 overleden. Ze leed al geruime tijd aan kanker en zou euthanasie gevraagd hebben. Ze was mijn idool uit mijn tienerjaren. Prachtige stem, prachtige liedjes. Was gehuwd met Jacques Dutronc.