Februari, de kortste maand

Gestart door Driver, 31 januari 2024, 13:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Heb aan de voorkant vorige week gemaaid, de achterkant zal moeten wachten tot ik genoeg spek gegeten heb.

Flurk

Goede koude morgen allemaal.Het heeft nog net niet gevroren bij ons. Wel leuk om zien dat het gazon er netjes bijligt.

Flurk

Citaat van: Micmac op 26 februari 2024, 21:52:33
Citaat van: xofie op 26 februari 2024, 15:09:33De Spaanse mededingingsautoriteit, de Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), heeft een ongekende boete van 486 miljoen euro voorgesteld aan Booking.com. Het bekende reserveringsplatform verwerpt de boete en zegt dat het in beroep zal gaan als de definitieve beslissing deze boete bekrachtigt.

 Booking.com.is een ramp, je kan geen hotel bekijken of ze zitten ertussen, ik boek liever rechtstreeks bij het Hotel zelf.
Moet ge op uw leeftijd nog altijd zoveel op verplaatsing of is het NU voor vacantie?

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede namiddag, heb genoten van het zonnetje, ben een toertje gaan maken van 12.8 Km.
Het was niet te fris niet tegenstaande dat het deze nacht -2°C is geweest.
Ben op mijn terug weg in Heers een koffie gaan drinken, zo zit de dag voor mij er op.
Mariette die is gaan dansen in de gemeente Heers, zij doet dat graag en voor haar 79 jaar is ze no heel fit, ze gaat twee keer per week boodschappen doen in Heers en dat doet ze al stappend en dat 2.8 KM.
Nu ga ik naar TV kijken op Ment.

Willy 

Flurk

28 februari 2024, 18:12:34 #169 Laatste wijziging: 28 februari 2024, 19:49:28 door Flurk
Ik heb eens de failissmenten gelezen gisteren en kom tot de vaststelling dat 3 voorname redenen zijn om failliet te gaan.
1) Met vrouwen......Dat is het plezants
2) Met gokken.......Dat is het rapst.
3) Met computers .._Dat is het zekerst......

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 28 februari 2024, 18:02:27:hi_smiley:   Goede namiddag, heb genoten van het zonnetje, ben een toertje gaan maken van 12.8 Km.
Het was niet te fris niet tegenstaande dat het deze nacht -2°C is geweest.
Ben op mijn terug weg in Heers een koffie gaan drinken, zo zit de dag voor mij er op.
Mariette die is gaan dansen in de gemeente Heers, zij doet dat graag en voor haar 79 jaar is ze no heel fit, ze gaat twee keer per week boodschappen doen in Heers en dat doet ze al stappend en dat 2.8 KM.
Nu ga ik naar TV kijken op Ment.

Willy 
Proficiat aan Mariëtte 👍👍😩

Flurk

Citaat van: Flurk op 28 februari 2024, 11:57:48
Citaat van: Micmac op 26 februari 2024, 21:52:33
Citaat van: xofie op 26 februari 2024, 15:09:33De Spaanse mededingingsautoriteit, de Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), heeft een ongekende boete van 486 miljoen euro voorgesteld aan Booking.com. Het bekende reserveringsplatform verwerpt de boete en zegt dat het in beroep zal gaan als de definitieve beslissing deze boete bekrachtigt.

 Booking.com.is een ramp, je kan geen hotel bekijken of ze zitten ertussen, ik boek liever rechtstreeks bij het Hotel zelf.
Moet ge op uw leeftijd nog altijd zoveel op verplaatsing of is het NU voor vacantie?
[/quote
Geen antwoord MicMac!!! Nog steeds geheime missie's.????of moogt ge niets zeggen. In dat geval alle begrip hoor.

Micmac

Citaat van: Flurk op 28 februari 2024, 11:57:48
Citaat van: Micmac op 26 februari 2024, 21:52:33
Citaat van: xofie op 26 februari 2024, 15:09:33De Spaanse mededingingsautoriteit, de Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), heeft een ongekende boete van 486 miljoen euro voorgesteld aan Booking.com. Het bekende reserveringsplatform verwerpt de boete en zegt dat het in beroep zal gaan als de definitieve beslissing deze boete bekrachtigt.

 Booking.com.is een ramp, je kan geen hotel bekijken of ze zitten ertussen, ik boek liever rechtstreeks bij het Hotel zelf.
Moet ge op uw leeftijd nog altijd zoveel op verplaatsing of is het NU voor vacantie?

Ik kan gelukkig beide combineren en dat geeft voldoening.

Flurk

Citaat van: Micmac op 29 februari 2024, 00:52:53
Citaat van: Flurk op 28 februari 2024, 11:57:48
Citaat van: Micmac op 26 februari 2024, 21:52:33
Citaat van: xofie op 26 februari 2024, 15:09:33De Spaanse mededingingsautoriteit, de Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), heeft een ongekende boete van 486 miljoen euro voorgesteld aan Booking.com. Het bekende reserveringsplatform verwerpt de boete en zegt dat het in beroep zal gaan als de definitieve beslissing deze boete bekrachtigt.

 Booking.com.is een ramp, je kan geen hotel bekijken of ze zitten ertussen, ik boek liever rechtstreeks bij het Hotel zelf.
Moet ge op uw leeftijd nog altijd zoveel op verplaatsing of is het NU voor vacantie?

Ik kan gelukkig beide combineren en dat geeft voldoening.
Tf man......houden zo. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :4_1_201:

Flurk

Regenmorgen allemaal;;;Blijkbaar willen de weergoden ons verdrinken. Voor mijn part mogen ze ons weer nu ditect naar Victoria-Australië sturen, daar kunnen ze het gebruiken. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Daarmee is de tweede mand ook al voorbij. Het gaat verdomd elke maand rapper.... :smil414ae0fb30e96: