Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Je moet niet meer gaan stemmen in Vlaanderen, in het regeringsakkoord afgesloten in 2019 door de partijen die de nieuwe Vlaamse regering vormen is voorzien dat de opkomstplicht in Vlaanderen voor de lokale verkiezingen, dat zijn provincieraads-, gemeenteraads- en indien gegeven ook districtsraadsverkiezingen, wordt afgeschaft met ingang vanaf de eerstvolgende verkiezingen.

xofie

ik vind dat eren heel goede beslissing en ik hoop dat al die bruine apen dan niet meer op de roden gaan stemmen

Micmac

Het is nog beter als het geval van een naturalisatie dubbele nationaliteit zoveel mogelijk afgeschaft wordt, maar al die vreemden lopen rond met twee of meer paspoorten van verschillende landen.

xofie

ge moet het mij niet vertellen, al dat gespuis hier, in de jaren 60 waren we vrij en onbezonnen, die tijden komen nooit meer terug, hoe spijtig we het ook vinden......

Micmac

Formeel kunnen we emigreren naar het midden oosten want alle idioten zitten hier.

xofie

En dat is een waarheid zoals een koe

Micmac

Door ons eigen positief gedrag en je niets aan te trekken zien we het leven nog door een roze bril.

xofie

chocolade helpt om positief ter zijn

Micmac

Belangrijk is Donkere chocolade die verhindert dat witte bloedcellen zich vasthechten aan de rand van de aderen wat aderverkalking kan teweeg brengen.
Dat blijkt uit een studie uit 2014 in het FASEB Journal.

xofie

Awel en het is beter voor de lijn ook mijn favoriet is toch witte, in Belgiƫ in de Aldi met Pasen hebben ze
Zakjes witte eieren en die zijn superlekker

Micmac

Best lekker voor een snoepdoos.

xofie

ciao ze hebben me net verteld dat we' de energie bedrijven tegen mekaar moeten uitspelen, wel  dat gaan we morgen doen de rekeningen swingen hier de pan uit

Micmac

Dat zijn speculanten die een aanval op de spaarboekjes doen, er staat bijna 400 Miljard op de Belgische spaarboekjes, door de inflatie word dat geld minder waard, en door de mensen veel meer laten te betalen voor Gas en stroom recupereert de schatkist een groot deel van hun uitgaven.

xofie

En die citroen maar verder uitpersen

Micmac

Forceren doen ze, de kloof tussen arm en rijk moet groter worden, een middenstander hoort bij de armen of hij moet een gigantisch bedrijf uit de grond stampen.