October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2022, 20:05:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

 :hi_smiley: Veel beterschap voor Jerryke

barabas

Die 16 dagen zwarte woud & Dolomieten waren 44 jaar geleden én nu echte wandel vacanties met minimaal 2-3 uur per dag. Ook hier maak ik, sinds haar overlijden minimum tweemaal per week, vrij grote wandelingen en dat is inderdaad een goede remedie tegen muizenissen in je kop.

Flurk

22 oktober 2022, 12:46:14 #62 Laatste wijziging: 23 oktober 2022, 11:58:40 door Flurk
Goede morgen allemaal. Hier een beetje zon maar in de achtergrond hangen toch maar donkere wolken hoor. We zien wel.
Ik heb gisteren weer eens ondervonden dat "ik heb het duidelijk gezien" of  "ik ben er zeker van" niet altijd klopt met de werkelijkheid.
Mijn nieuwe buur (die nog aan het renoveren is) was eens komen kijken naar de compost die ik maak en komt plots tot de vaststelling dat hij zijn sleutel kwijt was. Ik vroeg of dat hij hem ergen laten liggen had maar hij zegde nee, want ik had mijn heupzakje niet bij en dan hou ik die altijd in mijn hand.
Dus zijn we samen gaan zoeken bij ons, bij hem, op het wegje waar hij nog een wandeling gemaakt had........niets gevonden. Ik vroeg hem om samen (ik ken het huis goed want ik was voor de vorige de oppas als ze op reis waren.) eens terug binnen te gaan/ Zogezegd zo gedaan, dus kamer per kamer en tafel per tafel overal gezocht en niets f)gevonden. De enige plaats waar ik  (uit bescheidenheid) niet binnenging was de WC daarom vroeg ik hem of hij nar g)het toilet geweest was.......
Daar lag de sleutel dus. Uit zijn zak gevallen. De man was wel echt zeker hoor. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:   
 

Micmac

Goedemiddag, ik haat bumperklevers, ik had er vanmorgen weer eentje voor mij.

xofie

prettig weekend allemaal en speciaal voor Jerryke een geneesknuffel

Flurk

Citaat van: Micmac op 22 oktober 2022, 13:26:22Goedemiddag, ik haat bumperklevers, ik had er vanmorgen weer eentje voor mij.
Amaai hoe snel moest die gereden hebben om tot aan uw bumper te geraken :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is maar een grijze dag vandaag, maar kom, iedere dag is er ene.
Weet er iemand waar Koter zit?
En hoe zit het met Jerryke?
Ik heb juist een uitnodiging gekregen van de kliniek om op controle voor mijn Stoma te gaan. Ik weet niet wat ze gaan controleren want hij zit nog altijd waar ze hem geplaatst hebben. Ik heb gevraagd of ik een fotoke kon opsturen maar dat was niet goed (want dat konden ze niet factureren denk ik).
Hou het leuk vandaag hé.

Koter

Citaat van: Flurk op 23 oktober 2022, 12:08:14Goede morgen allemaal. Het is maar een grijze dag vandaag, maar kom, iedere dag is er ene.
Weet er iemand waar Koter zit?
En hoe zit het met Jerryke?
Ik heb juist een uitnodiging gekregen van de kliniek om op controle voor mijn Stoma te gaan. Ik weet niet wat ze gaan controleren want hij zit nog altijd waar ze hem geplaatst hebben. Ik heb gevraagd of ik een fotoke kon opsturen maar dat was niet goed (want dat konden ze niet factureren denk ik).
Hou het leuk vandaag hé.

Meestal zit ik thuis. De pc staat de laatste tijd veel ongebruikt aan de kant, digitale moeheid?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 23 oktober 2022, 12:53:09
Citaat van: Flurk op 23 oktober 2022, 12:08:14Goede morgen allemaal. Het is maar een grijze dag vandaag, maar kom, iedere dag is er ene.
Weet er iemand waar Koter zit?
En hoe zit het met Jerryke?
Ik heb juist een uitnodiging gekregen van de kliniek om op controle voor mijn Stoma te gaan. Ik weet niet wat ze gaan controleren want hij zit nog altijd waar ze hem geplaatst hebben. Ik heb gevraagd of ik een fotoke kon opsturen maar dat was niet goed (want dat konden ze niet factureren denk ik).
Hou het leuk vandaag hé.

Meestal zit ik thuis. De pc staat de laatste tijd veel ongebruikt aan de kant, digitale moeheid?  ;D
die ligt nog in de lappenmand, ik kom af en toe wel lezen maar niet te lang, mag maar 15 minuten het been omlaag doen

barabas

Hopelijk ben je nog niet doorgelegen?

Flurk

Goede morgen allemaal. Als iemand vraagt wat het onbereikbaarste is op aarde zeg dan niet DE TOP VAN DE EVEREST maar zeg de helpdesk VAN EEN ENERGIEMIJ.
Ik ben van begin deze maand verandert van leverancier en het contract stond delfde dag al op mijn PC. Nu wilde ik een kleine verandering aanbrengen. Geen maandelijkse voorschotten meer maar een maandelijkse facturatie van ons verbruik. Ik had-geen zin meer om bankier van de MIJ; te spelen. Na drie dagen pogingen gedan te hebben is er toch iemand bereid gevonden om me te woord te staan. Blijkt dat een kleine aanpassing 2 MAANDEN GAAT DUREN; Ik heb dus koudweg gezegd dat, als ik vandaag een concurrent opbelde voor een nieuw contract dat dit deze namiddag al in orde ging zijn en dat ik dat ging doen als de wijziging niet vanaf deze maand in voege zou treden. Resultaat.... Een uur later had ik de wijziging binnen.
Dus het half uur geduldig naar hun teksten van de wachtlijn luisteren (speciaal gemaakt om je uw geduld e laten verliezen) heeft geloond. :4_1_201:  :4_1_201:
Vrienden hou het gezond he en verzorg jullie.

xofie

goedemorgen met 25° zijn we dik tevreden

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 oktober 2022, 12:47:51Goede morgen allemaal. Als iemand vraagt wat het onbereikbaarste is op aarde zeg dan niet DE TOP VAN DE EVEREST maar zeg de helpdesk VAN EEN ENERGIEMIJ.
Ik ben van begin deze maand verandert van leverancier en het contract stond delfde dag al op mijn PC. Nu wilde ik een kleine verandering aanbrengen. Geen maandelijkse voorschotten meer maar een maandelijkse facturatie van ons verbruik. Ik had-geen zin meer om bankier van de MIJ; te spelen. Na drie dagen pogingen gedan te hebben is er toch iemand bereid gevonden om me te woord te staan. Blijkt dat een kleine aanpassing 2 MAANDEN GAAT DUREN; Ik heb dus koudweg gezegd dat, als ik vandaag een concurrent opbelde voor een nieuw contract dat dit deze namiddag al in orde ging zijn en dat ik dat ging doen als de wijziging niet vanaf deze maand in voege zou treden. Resultaat.... Een uur later had ik de wijziging binnen.
Dus het half uur geduldig naar hun teksten van de wachtlijn luisteren (speciaal gemaakt om je uw geduld e laten verliezen) heeft geloond. :4_1_201:  :4_1_201:
Vrienden hou het gezond he en verzorg jullie.


Ze lijken oppermachtig, doch de alternatieven zullen de burger slimmer maken.

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag Carrefourdag. Dus tot na de middag eens he.
Gelukkig is het onweer van gisterenavond bij ons weeral voorbij gegaan. Dank zij de vele grote vijvers in de omtrek. :a_thumbsup_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 25 oktober 2022, 13:13:13Goede morgen allemaal. Vandaag Carrefourdag. Dus tot na de middag eens he.
Gelukkig is het onweer van gisterenavond bij ons weeral voorbij gegaan. Dank zij de vele grote vijvers in de omtrek. :a_thumbsup_20:

Enkele bliksemschichten van ver, meer was hier niet te zien.