Februari, de kortste maand.

Gestart door Driver, 31 januari 2021, 12:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, ben de WC kamer aan het schilderen, nogal wat werk aan  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Micmac op 13 februari 2021, 00:38:21Goedeavond, ben de WC kamer aan het schilderen, nogal wat werk aan  :biggrinumbrella1:
goeiemorgen, een mooi bruin kleurtje zou niet misstaan  :D

Micmac

Citaat van: jerryke op 13 februari 2021, 09:06:04
Citaat van: Micmac op 13 februari 2021, 00:38:21Goedeavond, ben de WC kamer aan het schilderen, nogal wat werk aan  :biggrinumbrella1:
goeiemorgen, een mooi bruin kleurtje zou niet misstaan  :D

Dacht groen te gebruiken, nu blijkt dat er 623 soorten groen zijn en zit ik met mijn handen in mijn haar.

Vandaag is het een pal-in-droom-dag.

Flurk

Goede morgen allemaal. Dooidag vandaag, eerst -7 en in de namiddag +3. Laat ze maar zo wat voortdoen want ik ben geen koude- en sneeuwliefhebber.. Geen ski voor mij; zelfs niet als ik ervoor betaald werd....
 


barabas

Hier nu +7°C.

De sneeuw begint van het dak te glijden, het ijs op de vijver is 8cm dik.

Micmac

Wie heeft er een foto gemaakt van de sneeuw, het zou de laatste kunnen zijn.

barabas

Hier was het gisteren om 10 uur s'avonds nog 7℃ nu is het 8° en is het beginnen regenen!

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 februari 2021, 22:01:54Wie heeft er een foto gemaakt van de sneeuw, het zou de laatste kunnen zijn.
ben deze morgen snel moeten zijn, het begint net te regenen

Flurk

Goede dooimorgen allemaal. Hier is de sneeuw toch nog hardnekkig hoor.... De daken blijven wit...

Koter

Hier blijft op de grond ook nog altijd een dik pak sneeuw liggen. Op de auto's dooit hij goed.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Zachte malse regen, de sneeuw is ongeveer weg, 6 graden.

Koter

Is Xofie weer een beetje ziekjes?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie


Micmac

Voor volgende week al 15 graden voorspeld