Februari, de kortste maand.

Gestart door Driver, 31 januari 2021, 12:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Hier is op dit ogenblik -5°, was buiten even een klusje doen, mijn handen waren verkleumd van de kauw.
Was blij dat ik terug binnen was, voor mijn pollekes op te warmen aan de radiator.
Het water van de CV had een temperatuur van 72°.
De temperatuur van de CV is afhankelijk van de buiten temperatuur.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  8 februari 2021, 17:06:39Hier is op dit ogenblik -5°, was buiten even een klusje doen, mijn handen waren verkleumd van de kauw.
Was blij dat ik terug binnen was, voor mijn pollekes op te warmen aan de radiator.
Het water van de CV had een temperatuur van 72°.
De temperatuur van de CV is afhankelijk van de buiten temperatuur.

Willy

ben net gaan kijken, hier nu ook -5°

barabas


Koter

Hier valt al de hele dag lichte sneeuw.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

GGGGGGG...OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDE MMMMMORGEN AAAAALLLLEMMMMMAAAAAAL;

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 februari 2021, 12:39:25GGGGGGG...OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDE MMMMMORGEN AAAAALLLLEMMMMMAAAAAAL;
goeiemorgen, oei bibbert gij zo van de kou ... hier schijnt het zonneke vollebak  ;D

barabas

Hier ook volop zon maar ... -6°C!

stevens-willy

Mooie landschapen hier als ge op een verzicht even rond kijk, het zonnig met een temperatuur van -4,5°.

Willy

stevens-willy

Flouw zonnetje met een temperatuur van -6°.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 10 februari 2021, 12:56:48Flouw zonnetje met een temperatuur van -6°.

Willy
hier momenteel - 5° en geen zonnetje meer

stevens-willy

De zon schijnt fijn en de temperatuur bedraag -5,5°  :Koffie2520drinken:  :4_1_201:

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 12 februari 2021, 12:34:33De zon schijnt fijn en de temperatuur bedraag -5,5°  :Koffie2520drinken:  :4_1_201:

hier ook Willy een zonnetje en - 6°

Flurk

Citaat van: jerryke op  9 februari 2021, 12:54:32
Citaat van: Flurk op  9 februari 2021, 12:39:25GGGGGGG...OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDE MMMMMORGEN AAAAALLLLEMMMMMAAAAAAL;
goeiemorgen, oei bibbert gij zo van de kou ... hier schijnt het zonneke vollebak  ;D
HHHHHIEEEEER OOOOOCCCCHHHHH en -7° .....:4_1_72:

xofie

EEN heerlijke 25 graden vandaag