Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: kabar op 21 februari 2023, 10:39:02Op mijn tv zwart beeld. Ik bel naar Telenet. Na ettelijke minuten tevergeefs aan de telefoon gewacht te hebben (muziekske) stuurde ik een email. Na enkele uren antwoordde iemand met een nietszeggend antwoord. Toen gaf iemand op facebook het telefoonnummer van iemand die bij Telenet werkt. Heb die persoon opgebeld. Die heeft onderzocht en toen gezien dat er een softwarefout in mijn digibox zat: mijn box herkend mijn tv niet meer. Heeft mijn box terug geprogrammeerd en nu gaat alles weer zoals voorheen. Moest ik die gast niet gehad hebben, zat ik nog altijd te wachten op verbinding met Telenet. Service noemen ze dat!
Als het je een trost mag zijn Kabar : de dochter van mijn broer heeft alles bij Proximus en die heeft onlangs na ongeveer twee maanden wachten antwoord gekregen op haar mail betreffende de zwart witte kleur van haar tv. Blijkt dan dat het euvel verholpen was binnen het kwartier. Dus service is overal gelijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede miezerige morgen allemaal . We klagen wel maar dat is wel goed voor de stookrekening.
Kabar wij mogen hier niet klagen van Telenet hoor. Er is een service center in Mechelen (op 5 km) met 6 man personeel dat u direct helpt. Er is er ook nog een in Kampenhi)out op 8 km. en daar werken ze ook met 4man. In ben daar geweest met een slecht werkende dogicorde en een kapotte afstandsbediening. De twee stuks afgegeven en de nieuwe direct meegekregen. Kijk eens of er in Diest zo geen Servicecetneter is? het zou me verwonderen indien niet? Ik vermoed dat ze je bij AUVA in de Diestsestraat direct kunnen helpen.. :a_thumbsup_20:

Micmac

Goedenavond, de nacht is een geweldig moment om uit te rusten, te dromen, te lachen en om klaar te staan voor
de uitdagingen van de volgende dag.

kabar

Citaat van: Flurk op 21 februari 2023, 13:07:19Goede miezerige morgen allemaal . We klagen wel maar dat is wel goed voor de stookrekening.
Kabar wij mogen hier niet klagen van Telenet hoor. Er is een service center in Mechelen (op 5 km) met 6 man personeel dat u direct helpt. Er is er ook nog een in Kampenhi)out op 8 km. en daar werken ze ook met 4man. In ben daar geweest met een slecht werkende dogicorde en een kapotte afstandsbediening. De twee stuks afgegeven en de nieuwe direct meegekregen. Kijk eens of er in Diest zo geen Servicecetneter is? het zou me verwonderen indien niet? Ik vermoed dat ze je bij AUVA in de Diestsestraat direct kunnen helpen.. :a_thumbsup_20:
Ik ga inderdaad bij AUVA een nieuwe box halen, maar hier was het een programmatiefout die in de centrale zetel moest opgelost worden.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, Hier schijnt de zon en zijn het 7°C.

Willy

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik ben vandaag al 2 keer nat geworden. Naar de bakker geweest en de kat van de kleindochter gaan verzorgen. We mogen wel niet klagen want in Venetië is er een tekort aan het water dat wij hier teveel hebben. :smil414ae0fb30e96: .

Flurk

Gisteren mijn grasmaier gaan terughalen bij de hersteller. MicMac , ge hebt gelijk gehad, het was de bobijn.Draait nu gelijk een naaimachientje. :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 22 februari 2023, 13:14:53Gisteren mijn grasmaier gaan terughalen bij de hersteller. MicMac , ge hebt gelijk gehad, het was de bobijn.Draait nu gelijk een naaimachientje. :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

En het gazon onderhouden is gemakkelijk met onderstaande tabellen.

https://kuypersgraszoden.nl/kennisbank/gazononderhoud/gazononderhoud-schema/

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is weeral maar een zuur weertje maar wat wil je, het is tenslotte nog steeds winter. Ondertussen ben ik wel stilaan moe te worden van het uitrusten.... :4_1_72:

Koter

Het is hier nu maar 4° maar wel droog.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier ook droog flouw zonnetje en 4.5°C.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag blijkbaar een rustige dag. Het zou wel iets warmer mogen zijn want ik ben al 2 keer terug binnen komen opwarmen. Was een beetje in de tuin bezig geweest met snoeien en het is in feite toch te fris. Ik denk dat ik binnen iets ga doen. Eens kijken of er geen stuk hout op mijn werkbank ligt.
Hou het leuj vandaag he.

Micmac

Goedeavond, 6° en een schrale wind.

Flurk

Ik weet niet of bij jullie de tijd ook zo snel gaat dan bij mij? Deze morgen verschoot ik me een veloeren aap omdat het WEERAL al zaterdag was. Het waterzonnetje is wel een welkome afwisseling in het grijze patroon van de vorige dagen. Vrienden hou het leuk vandaag want de tijd is kort.