Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Miezerige motregen is ons deel voor van morgen. Wat het verder gaat geven moeten we afwachten. Hopelijk toch een prettige dag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Hier is het nu droog, voor zolang het duurt, bij 10°.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Wij hebben sedert enige tijd nieuwe buren. Het huis naast ons is verkocht aan een koppel uit Brussel. Sympathieke mensen maar Franssprekend.Ze zijn er vandaag om de tuin op te ruimen.
Direct laten kennismaken met onze twee blaffers. Ze zullen er moeten aan wennen. :4_1_72:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Hier regent het met een temperatuur van 10°C.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 18 februari 2023, 15:27:18:hi_smiley:   Goede middag, Hier regent het met een temperatuur van 10°C.

Willy
Hier ook Willy  ;)

Flurk

Goedemorgen allemaal. Blijkbaar is het hier hetzelfde weer dan elders maar we zullen het er toch moeten mee doen. Gisteren de buur overtuigd van het nut van mijn twee keffers. Hij is nogal op veiligheid gesteld dus het feit dat zijn alarm pas werkt als de dieven binnen zijn terwijl ze voor mijn alarm al verraden zijn als ze nog op de straat staan heeft gemaakt dat hij het geblaf accepteert. Alles is kwestie van een goede vriend uitleg te vinden. :4_1_72:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1

Micmac

Goedemorgen eenieder, hier ook een betrokken lucht , droog negen graden en een zuid-westen-wind.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier ook grijs en frisse wind met 6°C.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. In feite mogen we niet klagen want echte winter is het toch niet. Ik hoorde onze weervrouw gisteren ook bevestigen dat de nachttemperatuur momenteel hoger is dan de dagtemperatuur die het normaal op deze tijd van het jaar zou moeten zijn. In ieder geval goed voor de stoook rekening.
Tijdens mijn wandelingen is het ook duidelijk merkbaar aan de natuur want bepaalde heesters staan al in prille bloei. Hou het leuk vand aag he..

Mathieu

Goede morgen. Hier bij ons aanvankelijk de zon van de partij doch deze is momenteel zoek. Betrokken maar droog zou ik zeggen bij een temperatuur van 9 gr. Dus niet klagen en zoals hierboven al aan gehaald goede voor het stoken in huis. Maak en een rustige aangename dag van, wij proberen dat ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,
Uitzonderlijk weerfenomeen op komst: hitte boven Noordpool kan hier tot koudegolf leiden
 "De plotse en forse temperatuurstijging zorgt ervoor dat het systeem in de stratosfeer, 50 kilometer boven ons, helemaal in de war raakt", zegt weerman Frank Deboosere.
"Op een paar dagen tijd kan de temperatuur er stijgen met tientallen graden, van pakweg -80 graden naar 40 graden Celsius.
En als dat gebeurt, is het een mogelijke voorbode van een koudegolf die binnen vier tot acht weken ons land zou kunnen treffen."

kabar

Op mijn tv zwart beeld. Ik bel naar Telenet. Na ettelijke minuten tevergeefs aan de telefoon gewacht te hebben (muziekske) stuurde ik een email. Na enkele uren antwoordde iemand met een nietszeggend antwoord. Toen gaf iemand op facebook het telefoonnummer van iemand die bij Telenet werkt. Heb die persoon opgebeld. Die heeft onderzocht en toen gezien dat er een softwarefout in mijn digibox zat: mijn box herkend mijn tv niet meer. Heeft mijn box terug geprogrammeerd en nu gaat alles weer zoals voorheen. Moest ik die gast niet gehad hebben, zat ik nog altijd te wachten op verbinding met Telenet. Service noemen ze dat!

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier grijs en 6°C.

Willy

Mathieu

Goede morgen. Hier is deze morgen hetzelfde miezerige weer van gisteren. Van die heel fijne motregen. Prettige en rustige dag aan elkeen zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.