Juli, de hooimaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2021, 12:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Nog een paar regendagen en dan klagen over de zon.

Flurk

Goede natte morgen allemaal. Gelukkig dat het vandaag regent, dan moet ik niet in de hof werken.. Gisteren ondervonden dat ge op een bepaalde leeftijd niet met grote zakken zand moet sleuren. Vandaag beperk ik mijn bijdrage aan g)het huishouden met boodschappen te doen en voor de rest met de benen omhoog om de rug te ontspannen. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:
Hoe zou het met Jerryke gaan???? En heeft Fieke mijn raad opgevolgd???? :oops:  :biggrinumbrella1:

Koter

Van Jerryke nog steeds geen nieuws.  :4_9_8:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Inderdaad, Jerryke is ondertussen 3 weken in behandeling!!!!

Micmac

Citaat van: barabas op 13 juli 2021, 13:51:30Inderdaad, Jerryke is ondertussen 3 weken in behandeling!!!!

De ene is gevoeliger dan de andere maar bij Jerryke duurt het echt lang.

Flurk

Goede morgen alemaal. Voor als ze dit moest lezen
Jerryke hou je taa :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20: i hé, ik duim voor u.....

Flurk

Goede morgen allemaal. Iedereen is blijkbar water aan het scheppen?????? :smil414ae0fb30e96:

Koter

Hier regent het nu ook goed door.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op 15 juli 2021, 12:41:41Hier regent het nu ook goed door.  :biggrinumbrella1:

Ja maar niet zoals in Wallonie & Limburg!

stevens-willy

 :hi_smiley:  Nu begin ik dat regen weer moe te worden, ik kan niet buiten met mijn scoot mobiel, zit de ganse dag TV aan het kijken.
Het weer zou deze namiddag toch beter worden, dan kan ik naar Heers een koffie drinken in de sporthal met mijn gezelschapsdame.
Groeten aan iedereen tot later.

Willy   

xofie

Citaat van: Koter op 11 juli 2021, 18:45:11
Citaat van: xofie op 11 juli 2021, 18:02:52maandag operatie pols gebroken, vierde operatie op 2 jaat tijd


 het mag stoppen

Ik vraag mij af hoe ge dat doet. Je kunt wel eens iets breken maar zo dikwijls?
[/quot




komt door mijn vergezette osteoporose, waar ik elke dag een inspuiting voor krijg en ook nog tabletten, ik heb dit al 20 jaar en ze kunnen enkel een beetje afremmen, niet genezen

xofie

hahaha, hij heeft veel geduld en verzorgt me goed

xofie

we gaan een keertje meer uiteten nu, dat is dan weer de plezante kant

Koter

Ik vraag mij af hoe het bij Jerryke en Mathieu gesteld is. Die wonen ook in een streek waar er klappen vallen ivm overstromingen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Gisterenmorgen  was bij Mathieu nog alles in orde. Ik ga hem eens bellen....
Van Jerryke geen enkel nieuws...