Juli, de hooimaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2021, 12:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Laat ons hopen dat het weer mee zit en de kinderen van hun vakantie kunnen genieten.

Flurk

Goede miezerige morgen allemaal. Speciaal voor Jerryke, goede revalidatie he. :4_1_201:

stevens-willy

1 juli 2021, 16:18:24 #2 Laatste wijziging: 1 juli 2021, 16:20:29 door stevens-willy

Flurk

Stralende morgen allemaal. Zo te zien mogen we, gezien het rare weer wereldwijd, nog absoluut niet klaeen... :d_clap_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 juli 2021, 12:59:52Stralende morgen allemaal. Zo te zien mogen we, gezien het rare weer wereldwijd, nog absoluut niet klaeen... :d_clap_20:

Na het verlies van de rode duivels is het zeker rustiger op de wegen.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier in de straat is het heel stillekes.... Zouden er vell thuiszitten met een nat doekske over hun ogen en en glas water met een doos aspirinnekes naast hun, om de kots emmer niet te vergeten...,,,,?????
Leuk om naar te kijken maar ik snap er de meerwaarde niet van.. Geef me 650.000 Euro en ik zal eens tegen een bal stampen of geef me de helft en ik zal eens rap met mijn fiets voorbij uw deur rijden?????????? Onbegrijpelijk voor mij. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 juli 2021, 12:15:42Goede morgen allemaal. Hier in de straat is het heel stillekes.... Zouden er vell thuiszitten met een nat doekske over hun ogen en en glas water met een doos aspirinnekes naast hun, om de kots emmer niet te vergeten...,,,,?????
Leuk om naar te kijken maar ik snap er de meerwaarde niet van.. Geef me 650.000 Euro en ik zal eens tegen een bal stampen of geef me de helft en ik zal eens rap met mijn fiets voorbij uw deur rijden?????????? Onbegrijpelijk voor mij. :smil414ae0fb30e96:

De loonkloof is gigantisch, en niemand lost dat op.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het bewolkt en 18°. Friskes maar ons kot staat tenminste niet in brand.
Qua voetbal heerst bij mij totaal onbegrip.BV. Onlangs kreeg een voetballer op het plein een appelfmauwte en zakte in elkaar...........Nieuwstitel......DE VOETBALWERELD IS IN SHOCK;;...........
Ondertussen sterven er al 4 jaar dagelijks gemiddeld 6 arbeiders voor de bouw van het stadion in Quatar . Ze gaan vermoedelijk meer dan 8.000 doden kunnen noteren en............. GEEN HAAN KRAAIT ER NAAR....
Als je een beetje mens zijt dan ga je daar toch niet staan juichen.

Flurk

jerryke.......waar ben je????? Hoe gaat het??????

xofie

ga volgende week naar België, pfffffffffffffff wat een gedoe allemaal

xofie

ik heb eindelijk mijn covid certificaat, door de buurman, want alles is in het spaans of engles

Flurk

Fieke, spreekt gij nog geen Spaans?????? Ze zeggen toch altijd dat een Belg hem direct overal aanpast????? :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen geen zwaar onweer maar gedurig regen, regen en nog eens regen... :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 juli 2021, 11:57:53Goede morgen geen zwaar onweer maar gedurig regen, regen en nog eens regen... :smil414ae0fb30e96:

Het grondwater heeft op vele plaatsen overschot, eindelijk.

Flurk

Er moeten enkele grotere struiken gesnoeid worden. Ik heb een telescopische haagschaar gekocht, gedaan met van de ladder te vallen.... :biggrinumbrella1: