Mei, de meiklokjesmaand.

Gestart door Driver, 30 april 2021, 14:52:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Ik had gelukkig alles goed vastgemaakt en gestapeld; dus geen enkele schade . Wel ligt de tuin vol met rommel die van ik weet niet waar komt.... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 mei 2021, 12:40:57Ik had gelukkig alles goed vastgemaakt en gestapeld; dus geen enkele schade . Wel ligt de tuin vol met rommel die van ik weet niet waar komt.... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Miniatuur wind-hoosjes nemen alle kleine rommel mee.

Koter

4tSmapom lnemoei osimc s16morloSe:d1id7e  ·
Hoho mannekes, ik ga een TOPWEEKEND tegemoet! 😍 Ik ga dit weekend een terraske doen, wel maximum met 4 met een mondmasker aan. Tenzij er nog mensen meewillen? Dan kunnen we naast het terras met 10 man op de grond gaan zitten, zonder mondmasker. Als we dan willen en goesting hebben kunnen we bootje varen, maar dan moeten we nog volk bijzoeken want dat mag met 16, maar wel apart in groepjes gaan want we mogen maximum met 10 naar het bootje stappen. Als we dan terug zijn van de boottocht, kunnen we terug met 4 op het terras gaan zitten tot 22 uur om de horeca te steunen. Als we dan van het terras moeten, kunnen we nog wel wat rondlopen in 't stad met 10 man terug, maar wel maar tot 0:00 want om 0:01 moeten we terug opsplitsen in groepjes van 3. MAAAAR, we kunnen dan wel in onzen hof een feestje gaan doen, want da mag met 10, hoe zalig is dat??? 🤙 As we naar huis gaan voor 5 uur van 't feestje, moeten we wel maximum terug me 3, tenzij dat na 5 uur is, dan kan heel den hoop tegelijk vertrekken. Als ge nu wel, en dat versta ik maar al te goed, door het huis moet van den tuin tot op 't straat, das maximum per 1 dat ge door het huis moogt. Dat is een duidelijke regel en tenminste coronaproof. Ik heb er ZIN in. Dank u om de regels nu eindelijk eens duidelijk te maken... nu zit er tenminste een lijn in. 🤙 dus dit is bij deze duidelijk
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal; ik ga voorlopig non nergens waar ik niet persé moet zijn. Leuke dag allemaaL....
Spijtig dat de MicMac niet in onze buurt woont want ons koeketien heeft problemen met de afstandsbediening van haar TV. De oude was versleten en ze heeft nu een nieuwe; die moet echter wel ingesteld worden volgens de TV en Telenet heeft me daar een hele procedure voor meegegeven die ik met mijn slechte ogen niet kan lezen. Eens rondkijken of we in de buurt geen MicMac II hebben.....als die al bestaat..... :4_1_72:  :4_1_72:

Koter

Citaat van: Flurk op  7 mei 2021, 12:52:36Goede morgen allemaal; ik ga voorlopig non nergens waar ik niet persé moet zijn. Leuke dag allemaaL....
Spijtig dat de MicMac niet in onze buurt woont want ons koeketien heeft problemen met de afstandsbediening van haar TV. De oude was versleten en ze heeft nu een nieuwe; die moet echter wel ingesteld worden volgens de TV en Telenet heeft me daar een hele procedure voor meegegeven die ik met mijn slechte ogen niet kan lezen. Eens rondkijken of we in de buurt geen MicMac II hebben.....als die al bestaat..... :4_1_72:  :4_1_72:

Toch simpel. Koeketien leest de handleiding voor en jij stelt de bediening af.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

7 mei 2021, 13:33:43 #20 Laatste wijziging: 7 mei 2021, 13:35:38 door Micmac
Citaat van: Flurk op  7 mei 2021, 12:52:36Goede morgen allemaal; ik ga voorlopig non nergens waar ik niet persé moet zijn. Leuke dag allemaaL....
Spijtig dat de MicMac niet in onze buurt woont want ons koeketien heeft problemen met de afstandsbediening van haar TV. De oude was versleten en ze heeft nu een nieuwe; die moet echter wel ingesteld worden volgens de TV en Telenet heeft me daar een hele procedure voor meegegeven die ik met mijn slechte ogen niet kan lezen. Eens rondkijken of we in de buurt geen MicMac II hebben.....als die al bestaat..... :4_1_72:  :4_1_72:

Een afstandsbediening moet niet afgesteld worden, batterijen erin en klaar, deze werken allemaal op dezelfde frequentie.

Doch wanneer het geen originele is moet je het nummer opzoeken van je TV en deze code ingeven volgens de handleiding van de afstandsbediening .

Flurk

Goede morgen allemaal. MicMac bedankt voor uw goede uitleg die ik ook kende hoor maar bij ons koeketien is het al voldoende dat de knopjes op een andere plaats staan om er verloren mee te lopen...Ondertussen gaat het al iets beter alhoewel ik wel 20 keer per dag moet horen dat die grijze veel beter was dan die zwarte en waarom het nodig is om constant altijd alles te veranderen en dat gaat nog wel een tijdje meegaan... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

barabas

Afstandsbediening spuiten met zwarte verf en klaar is kees :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: barabas op  8 mei 2021, 13:13:25Afstandsbediening spuiten met zwarte verf en klaar is kees :biggrinumbrella1:
neen prof want Koeketien vond dat grijs beter dus een grijze spuitbus  ;D

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 mei 2021, 12:09:14Goede morgen allemaal. MicMac bedankt voor uw goede uitleg die ik ook kende hoor maar bij ons koeketien is het al voldoende dat de knopjes op een andere plaats staan om er verloren mee te lopen...Ondertussen gaat het al iets beter alhoewel ik wel 20 keer per dag moet horen dat die grijze veel beter was dan die zwarte en waarom het nodig is om constant altijd alles te veranderen en dat gaat nog wel een tijdje meegaan... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Met de nieuwe TV-box kan je vier programma's tegelijk opnemen en sturen met stem, doch door Corona loopt de uitrol en of levering een achterstand op en moet je hem reserveren.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/use_tag=telenet-tv-box

barabas

Citaat van: jerryke op  8 mei 2021, 14:22:59
Citaat van: barabas op  8 mei 2021, 13:13:25Afstandsbediening spuiten met zwarte verf en klaar is kees :biggrinumbrella1:
neen prof want Koeketien vond dat grijs beter dus een grijze spuitbus  ;D

Das toch wattik zei he ;D

Micmac

Heerlijk terrasjes-weer in de gietende regen, de horeca zal gelukkig zijn.

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 mei 2021, 15:44:04Heerlijk terrasjes-weer in de gietende regen, de horeca zal gelukkig zijn.
hoe regen, wat regen....hier nog GEEN druppel gezien, alleen een beetje wind

barabas

Citaat van: jerryke op  8 mei 2021, 18:40:35
Citaat van: Micmac op  8 mei 2021, 15:44:04Heerlijk terrasjes-weer in de gietende regen, de horeca zal gelukkig zijn.
hoe regen, wat regen....hier nog GEEN druppel gezien, alleen een beetje wind

Wij véél druppels tot ± 14 uur

Flurk

Goede morgen allemaal. Aan de moeders een gezellige moederkesdag hé . Hier is het al 16° maar of het zo warm gaat worden dan dat de weerman gisteren tijdens het weerbericht (ons aangeboden door de Horeca industrie)'gepiend' heeft is nog de vraag want de zon heb ik hier nog niet gezien.  :4_9_8:  :smil414ae0fb30e96: