November, de nevelmaand.

Gestart door Koter, 31 oktober 2020, 19:05:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Mijn cardioloog is 65 en gaat dit jaar met pensioen. Mijn huisdokter is 70 en gaat volgende maand op pensioen (is nog een vroegere klasgenoot van mij). Wij dachten als huisdokter die van mijn schoonmoeder te nemen. Die zei dat ze normaal gezien geen nieuwe pati?nten meer aannam, maar omdat we familie waren van mijn schoonmoeder wil ze ons erbij nemen.

jerryke

zo de was en de strijk zijn gedaan, nu aan de volgende beginnen... de kleinzoon heeft me maar 5 machines was gebracht en vroeg mam kunt ge die ook strijken  :Doh3: ... dus almaar weer ja gezegd  ;D ..... dus ik weet wat gedaan vandaag  :angel:

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op  8 november 2020, 20:47:25
Citaat van: Flurk op  8 november 2020, 12:37:17
Goede morgen allemaal. Geen goed nieuws. Onze vriend, buur en huisarts ligt in quarantaine bij hem thuis. Ik hoop dat hij er door komt want hij heeft een pak overgewicht en hij is ook al 77 jaar. Voor ons zou het zowat een ramp zijn want we hebben hem al 50 jaar als dokter en in ons dorp is er geen andere dokter meer. De dichtsbije groepspraktijk is op 8 km. Ze werken alleen op afspraak en dan nog maar een beperkt aantal uren. Ik heb zelfs gehoord dat ze geen nieuwe pati?nten meer aannemen tenzij er eentje van de oude doodgaat. Maar dat ga ik toch eerst eens nazien of dat waar is...

Hier werken de groepspraktijken ook zo, of als je belt voor een afspraak dan is het , deze week niet maar volgende week woensdag of de week erna op dinsdag, bij bevestiging zullen ze het uur doorbellen.
Jammer maar als je ernstig ziek bent ben je aangewezen op een ambulance, triestig.
In Mechelen in het Sint Maarten ziekenhuis is er een huisartsen dienst maar dat is de andere kant van de stad;een half uur rijden. EN OP AFSPRAAK;

Koter

Citaat van: Flurk op  9 november 2020, 12:52:02
Citaat van: Micmac op  8 november 2020, 20:47:25
Citaat van: Flurk op  8 november 2020, 12:37:17
Goede morgen allemaal. Geen goed nieuws. Onze vriend, buur en huisarts ligt in quarantaine bij hem thuis. Ik hoop dat hij er door komt want hij heeft een pak overgewicht en hij is ook al 77 jaar. Voor ons zou het zowat een ramp zijn want we hebben hem al 50 jaar als dokter en in ons dorp is er geen andere dokter meer. De dichtsbije groepspraktijk is op 8 km. Ze werken alleen op afspraak en dan nog maar een beperkt aantal uren. Ik heb zelfs gehoord dat ze geen nieuwe pati?nten meer aannemen tenzij er eentje van de oude doodgaat. Maar dat ga ik toch eerst eens nazien of dat waar is...

Hier werken de groepspraktijken ook zo, of als je belt voor een afspraak dan is het , deze week niet maar volgende week woensdag of de week erna op dinsdag, bij bevestiging zullen ze het uur doorbellen.
Jammer maar als je ernstig ziek bent ben je aangewezen op een ambulance, triestig.
In Mechelen in het Sint Maarten ziekenhuis is er een huisartsen dienst maar dat is de andere kant van de stad;een half uur rijden. EN OP AFSPRAAK;

Gezond leven zodat je niet ziek wordt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

De huisartspraktijken zijn een trieste bedoening geworden een gepensioneerde kan nog altijd emigreren naar een beter oord.

jerryke

Citaat van: jerryke op  9 november 2020, 12:15:05
zo de was en de strijk zijn gedaan, nu aan de volgende beginnen... de kleinzoon heeft me maar 5 machines was gebracht en vroeg mam kunt ge die ook strijken  :Doh3: ... dus almaar weer ja gezegd  ;D ..... dus ik weet wat gedaan vandaag  :angel:
zo die ligt ook al terug in de kast  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 november 2020, 21:03:57
Citaat van: jerryke op  9 november 2020, 12:15:05
zo de was en de strijk zijn gedaan, nu aan de volgende beginnen... de kleinzoon heeft me maar 5 machines was gebracht en vroeg mam kunt ge die ook strijken  :Doh3: ... dus almaar weer ja gezegd  ;D ..... dus ik weet wat gedaan vandaag  :angel:
zo die ligt ook al terug in de kast  ;D

Altijd maar "JA" zeggen heb ik afgeleerd, nu kijken ze een beetje zuur maar dat went wel.

jerryke

Citaat van: Micmac op  9 november 2020, 22:21:10
Citaat van: jerryke op  9 november 2020, 21:03:57
Citaat van: jerryke op  9 november 2020, 12:15:05
zo de was en de strijk zijn gedaan, nu aan de volgende beginnen... de kleinzoon heeft me maar 5 machines was gebracht en vroeg mam kunt ge die ook strijken  :Doh3: ... dus almaar weer ja gezegd  ;D ..... dus ik weet wat gedaan vandaag  :angel:
zo die ligt ook al terug in de kast  ;D

Altijd maar "JA" zeggen heb ik afgeleerd, nu kijken ze een beetje zuur maar dat went wel.

goeiemorgen .... voor de klein- en achterkleinkinderen zeg ik graag ja, wat gaan we anders met onze tijd aanvangen  ;D

xofie

Taarten bakken en rondsturen naar de Frutters :lachrol:

jerryke

Citaat van: xofie op 10 november 2020, 15:27:16
Taarten bakken en rondsturen naar de Frutters :lachrol:
de laatste tijd is er speculaas en wafels wat er gebakken worden..... morgen ga ik met de kids worstenbroodjes bakken (met knakworst )  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 10 november 2020, 15:47:39
Citaat van: xofie op 10 november 2020, 15:27:16
Taarten bakken en rondsturen naar de Frutters :lachrol:
de laatste tijd is er speculaas en wafels wat er gebakken worden..... morgen ga ik met de kids worstenbroodjes bakken (met knakworst )  ;D

Hier wil de kleindochter altijd maar cup-cakes maken, ze krijgt er geen genoeg van.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 10 november 2020, 17:09:49
Citaat van: jerryke op 10 november 2020, 15:47:39
Citaat van: xofie op 10 november 2020, 15:27:16
Taarten bakken en rondsturen naar de Frutters :lachrol:
de laatste tijd is er speculaas en wafels wat er gebakken worden..... morgen ga ik met de kids worstenbroodjes bakken (met knakworst )  ;D

Hier wil de kleindochter altijd maar cup-cakes maken, ze krijgt er geen genoeg van.

hier zolang ze mogen mee knoeien lusten ze alles en mag ik ook maken of bakken wat ik wil, maar de worstenbroodjes zijn wel op aanvraag van hun  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 10 november 2020, 18:46:26
Citaat van: Koter op 10 november 2020, 17:09:49
Citaat van: jerryke op 10 november 2020, 15:47:39
Citaat van: xofie op 10 november 2020, 15:27:16
Taarten bakken en rondsturen naar de Frutters :lachrol:
de laatste tijd is er speculaas en wafels wat er gebakken worden..... morgen ga ik met de kids worstenbroodjes bakken (met knakworst )  ;D

Hier wil de kleindochter altijd maar cup-cakes maken, ze krijgt er geen genoeg van.

hier zolang ze mogen mee knoeien lusten ze alles en mag ik ook maken of bakken wat ik wil, maar de worstenbroodjes zijn wel op aanvraag van hun  ;D

Daarom is het te doen natuurlijk.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....