November, de nevelmaand.

Gestart door Koter, 31 oktober 2020, 19:05:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 november 2020, 16:30:54
De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96:

en tegen die tijd is Koeketien dat gewend en dan heb jij het vlaggen  :LOL:

xofie

Het wordt 's avonds gevoelig kouder en het vuur staat op nu

Micmac

Goedeavond, de vriezeman heeft geen Corona en is alweer paraat.

Koter

De winterkleding maar eens boven gehaald, het is hier amper + 1?.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: jerryke op  4 november 2020, 18:32:42
Citaat van: Flurk op  4 november 2020, 16:30:54
De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96:

en tegen die tijd is Koeketien dat gewend en dan heb jij het vlaggen  :LOL:
Verdorie nu zegt ge iets......Ik hoop dat tegen die tijd haar geheugen haar een beetje in de steek laat.... :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

Flurk


xofie


Micmac

Citaat van: xofie op  5 november 2020, 15:50:59
Micmac gevraagd op lingo

Mij niet opjagen ik ben aan het werk en niet op de vlucht.

Micmac

Goedemiddag, stralend zonnig weertje voor wat natuurwandelingen.

Flurk

Gewoon om goedendag te zeggen..... Dus GOEDENDAG ALLEMAAL  :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Goedenacht, een uurtje te vroeg binnen, misschien iets te hard op het gaspedaal gedrukt, al een geluk dat men nog mag rijden waar men wil.

xofie

voor iedereen een prettig weekend

Flurk

Goede morgen allemaal. Geen goed nieuws. Onze vriend, buur en huisarts ligt in quarantaine bij hem thuis. Ik hoop dat hij er door komt want hij heeft een pak overgewicht en hij is ook al 77 jaar. Voor ons zou het zowat een ramp zijn want we hebben hem al 50 jaar als dokter en in ons dorp is er geen andere dokter meer. De dichtsbije groepspraktijk is op 8 km. Ze werken alleen op afspraak en dan nog maar een beperkt aantal uren. Ik heb zelfs gehoord dat ze geen nieuwe pati?nten meer aannemen tenzij er eentje van de oude doodgaat. Maar dat ga ik toch eerst eens nazien of dat waar is...

Micmac

Goedeavond, een mooie dag als vandaag is prachtig, ze gaan hem niet meer afnemen.

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 november 2020, 12:37:17
Goede morgen allemaal. Geen goed nieuws. Onze vriend, buur en huisarts ligt in quarantaine bij hem thuis. Ik hoop dat hij er door komt want hij heeft een pak overgewicht en hij is ook al 77 jaar. Voor ons zou het zowat een ramp zijn want we hebben hem al 50 jaar als dokter en in ons dorp is er geen andere dokter meer. De dichtsbije groepspraktijk is op 8 km. Ze werken alleen op afspraak en dan nog maar een beperkt aantal uren. Ik heb zelfs gehoord dat ze geen nieuwe pati?nten meer aannemen tenzij er eentje van de oude doodgaat. Maar dat ga ik toch eerst eens nazien of dat waar is...

Hier werken de groepspraktijken ook zo, of als je belt voor een afspraak dan is het , deze week niet maar volgende week woensdag of de week erna op dinsdag, bij bevestiging zullen ze het uur doorbellen.
Jammer maar als je ernstig ziek bent ben je aangewezen op een ambulance, triestig.