November, de nevelmaand.

Gestart door Koter, 31 oktober 2020, 19:05:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

goeiemorgen, de meeste hebben de weg toch al terug gevonden  :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: Mathieu op 26 november 2020, 01:28:44
Citaat van: Flurk op 25 november 2020, 18:19:38Wreed scone hé.......... En gelukkig geen reclame......... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

Heb het bericht nu eerst gezien. Alles oke en ze moet over dag zelfs geen bril meer dragen; volgende week moet ze terug op controle en dan nog eens tegen 22.12. En dan is het mijne toer. Wat ze daar mee gaan doen weten ze zelf nog niet goed denk ik, ik wacht af.
Thieuke, nu gaat ge moeten opletten wat ge doet hé want ze ziet nu alles............ :oops:  :oops:
Doe ze de groetjes hé..... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Mathieu op 26 november 2020, 01:28:44
Citaat van: Flurk op 25 november 2020, 18:19:38Wreed scone hé.......... En gelukkig geen reclame......... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

Heb het bericht nu eerst gezien. Alles oke en ze moet over dag zelfs geen bril meer dragen; volgende week moet ze terug op controle en dan nog eens tegen 22.12. En dan is het mijne toer. Wat ze daar mee gaan doen weten ze zelf nog niet goed denk ik, ik wacht af.
Mathieu, heb ik ook laten doen...alles was goed behalve een klein leesprobleem daar moest ik wel de bril voor gebruiken.... het eerste jaar ging dat op en af en moest ik niet altijd de bril voor het lezen maar nu wel of ik lees niets meer  ;D

Mathieu

Ze heeft uiteraard bijna haar hele leven een bril gedragen en is moeilijk die nu af te laten. Voor te lezen mag ze de bril nog gebruien, maar vooor ver te kijken is het zonder een veel klaarder beeld, zegt ze zelf. Ze zal moeten leren van die oude gewoonte af te leren, zal met de tijd wel lukken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 26 november 2020, 12:30:32
Citaat van: Mathieu op 26 november 2020, 01:28:44
Citaat van: Flurk op 25 november 2020, 18:19:38Wreed scone hé.......... En gelukkig geen reclame......... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :10_1_20:  :10_1_20:  :10_1_20:

Heb het bericht nu eerst gezien. Alles oke en ze moet over dag zelfs geen bril meer dragen; volgende week moet ze terug op controle en dan nog eens tegen 22.12. En dan is het mijne toer. Wat ze daar mee gaan doen weten ze zelf nog niet goed denk ik, ik wacht af.
Thieuke, nu gaat ge moeten opletten wat ge doet hé want ze ziet nu alles............ :oops:  :oops:
Doe ze de groetjes hé..... :4_1_201:

Ga dat zeker doen maat, is bij deze gebeurd, ze staat hier naast mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Madame F

hem kik mor ne pizza besteld veur deze ovond, kik koek nie gere

Koter

Citaat van: Madame F op 26 november 2020, 16:43:08hem kik mor ne pizza besteld veur deze ovond, kik koek nie gere

Het luiewijvensyndroom?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Wat ik net weer meemaakte! Mensen zijn zo simpel ... Ik ga naar de Carrefour om een ​​zak kattenvoer te kopen.
Al in de rij vraagt ​​een vrouw achter me of ik een kat heb. Ik kijk haar aan...(degenen die mij kennen, kunnen zich de blik wel voorstellen ) en ik denk ... duh! Waarom zou ik anders kattenvoer kopen, hè?
Maar impulsief zeg ik nee, ik heb geen kat, vertel haar dat ik weer met het kattenvoer-dieet ben begonnen en dat ik dat eigenlijk niet zou moeten doen, omdat ik de vorige keer in het ziekenhuis terecht kwam; maar wel 15 kilo lichter!
Ik vertelde haar dat het het perfecte dieet was, en dat je alleen maar de kattenbrokjes in je zakken hoefde te doen, en elke keer wanneer je honger had, er een of twee op te eten. (ik moet vermelden dat bijna iedereen in de rij geïnteresseerd was in mijn verhaal).
Geschrokken vroeg de vrouw of ik in het ziekenhuis was beland omdat ik was vergiftigd door kattenvoer.
Natuurlijk antwoordde ik: NEE...!
Ik wilde in een boom klimmen om een vogel te vangen, en kletterde toen naar beneden!!!
Ik dacht dat de man achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen!
Na het lezen van dit, moet ik toegeven dat ik dit alleen post om je te laten lachen. Het is jouw beurt om het te kopiëren en iemand anders aan het lachen te maken ... (ik hoop dat ik het me gelukt is).
We moeten meer lachen! 📷📷 😂😂

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 november 2020, 16:30:54De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96:


Verzorg ze maar goed ze heeft het nodig.

Flurk

Citaat van: Micmac op 26 november 2020, 22:02:50
Citaat van: Flurk op  4 november 2020, 16:30:54De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96:


Verzorg ze maar goed ze heeft het nodig.
Ondertussen zijn die 3 weken om en is de plaaster er al af hoor, maat toch bedankt voor de interesse????
Citaat van: Micmac op 26 november 2020, 22:02:50
Citaat van: Flurk op  4 november 2020, 16:30:54De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96:


Verzorg ze maar goed ze heeft het nodig.
Ondertussen zijn die 3 weken al voorbij hoor en is de plaaster er af. Toch bedankt voor de interesse hoor...  :4_1_201:

Flurk

Goede mistige morgen allemaal. Deze morgen met een over enthousiaste hond naar de dierendokter geweest. Ons Sarake gaat daar graag want ze krijgt daar snoepjes....

xofie

hier is het hondeweer , regen, bliksem donder het hele circus

Madame F

Citaat van: xofie op 27 november 2020, 14:42:50hier is het hondeweer , regen, bliksem donder het hele circus
zedder mé ont zwaenze? das stieëndoeëd verniet

Flurk

Zonnige morgen allemaal. Moest er iemand blaren nodi :biggrinumbrella1: g hebben, ge moogt ze komen halen in mijn tuin maar zelf oprapen hé......