November, de nevelmaand.

Gestart door Koter, 31 oktober 2020, 19:05:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Dit jaar ook de quarantaine-maand.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 31 oktober 2020, 19:05:20
Dit jaar ook de quarantaine-maand.


Citaat van: xofie op 31 oktober 2020, 13:30:07
Citaat van: Koter op 30 oktober 2020, 22:24:55
Citaat van: xofie op 30 oktober 2020, 21:18:33
Te gek voor woorden nog steeds geen lockdown bij jullie

Nu wel.

hoezo jullie mogen toch nog buiten ? en mensen zien buiten


Micmac

Fijne Zondag, Flurk zal de slavenarbeid nu al een beetje gewoon zijn, doch het is altijd een spijtig voorval dat ongewild in het senario is opgenomen en waar men als mens geen zeggenschap over heeft.

Flurk

1 november 2020, 18:10:28 #3 Laatste wijziging: 1 november 2020, 18:13:01 door Flurk
Goede middag allemaal. Eindelijk gedaan met de voormiddagtaak, tafel zetten en daarna afruimen, hondjes eten geven en kammen. Koeketien wassen en haar wonden verzorgen en terug aankleden. Met de stofzuiger eens rond gaan en een beetje stof afnemen. Er komt wel niemand maar ze staat daar op. Deze middag tafel zetten en nadien afruimen. Straks nog koken en afwassen, de hondjes eten geven en efkes mee gaan wandelen, dan ae blessures van Koeketien de tweede keer verzorgen en dan zien dat ze in haar bed geraakt. Volgende woensdag met haar naar de kliniek voor RX van haar R. pols en L. bovenarm. Daarna mogen ook de draadjes uit de wonden maar krijgt ze misschien een nieuwe plaaster om haar pols. Ik kan echt mijn plezier niet op. We zijn wel gelukkig want het had veel slechter kunnen aflopen.  :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :smil414ae0fb30e96: :4_1_72: :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op  1 november 2020, 18:10:28
Goede middag allemaal. Eindelijk gedaan met de voormiddagtaak, tafel zetten en daarna afruimen, hondjes eten geven en kammen. Koeketien wassen en haar wonden verzorgen en terug aankleden. Met de stofzuiger eens rond gaan en een beetje stof afnemen. Er komt wel niemand maar ze staat daar op. Deze middag tafel zetten en nadien afruimen. Straks nog koken en afwassen, de hondjes eten geven en efkes mee gaan wandelen, dan ae blessures van Koeketien de tweede keer verzorgen en dan zien dat ze in haar bed geraakt. Volgende woensdag met haar naar de kliniek voor RX van haar R. pols en L. bovenarm. Daarna mogen ook de draadjes uit de wonden maar krijgt ze misschien een nieuwe plaaster om haar pols. Ik kan echt mijn plezier niet op. We zijn wel gelukkig want het had veel slechter kunnen aflopen.  :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :smil414ae0fb30e96: :4_1_72: :4_1_72:

Flurk voor de verzorging van Koeketien kun je toch het witgele kruis of een thuisverpleegster vragen, kost je niets je moet alleen bij een ziekenfonds aangesloten zijn....die komen zo dikwijls per dag dat je ze nodig hebt en vraag je een voorschrift aan de dokter......dat is toch al een beetje werk uit je handen

Flurk

Citaat van: jerryke op  1 november 2020, 19:46:30
Citaat van: Flurk op  1 november 2020, 18:10:28
Goede middag allemaal. Eindelijk gedaan met de voormiddagtaak, tafel zetten en daarna afruimen, hondjes eten geven en kammen. Koeketien wassen en haar wonden verzorgen en terug aankleden. Met de stofzuiger eens rond gaan en een beetje stof afnemen. Er komt wel niemand maar ze staat daar op. Deze middag tafel zetten en nadien afruimen. Straks nog koken en afwassen, de hondjes eten geven en efkes mee gaan wandelen, dan ae blessures van Koeketien de tweede keer verzorgen en dan zien dat ze in haar bed geraakt. Volgende woensdag met haar naar de kliniek voor RX van haar R. pols en L. bovenarm. Daarna mogen ook de draadjes uit de wonden maar krijgt ze misschien een nieuwe plaaster om haar pols. Ik kan echt mijn plezier niet op. We zijn wel gelukkig want het had veel slechter kunnen aflopen.  :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :smil414ae0fb30e96: :4_1_72: :4_1_72:
s

Flurk voor de verzorging van Koeketien kun je toch het witgele kruis of een thuisverpleegster vragen, kost je niets je moet alleen bij een ziekenfonds aangesloten zijn....die komen zo dikwijls per dag dat je ze nodig hebt en vraag je een voorschrift aan de dokter......dat is toch al een beetje werk uit je handen
Die verpleegdienst ken ik hoor, ik heb daar lang genoeg gebruik van gemaakt telkens na ??n van mijn 4 operatie' maar momenteel hebben we niet zo graag mensen van buitenuit die zo wat van de ene pati?nt naar de andere gelopen zijn over de vloer te krijgen. Voorlopig houden we zoveel mogelijk volk buiten. Koeketien betert van dag tot dag een beetje en die tijd zal ik het wel volhouden hoor????

xofie

Citaat van: Flurk op  2 november 2020, 14:31:35
Citaat van: jerryke op  1 november 2020, 19:46:30
Citaat van: Flurk op  1 november 2020, 18:10:28
Goede middag allemaal. Eindelijk gedaan met de voormiddagtaak, tafel zetten en daarna afruimen, hondjes eten geven en kammen. Koeketien wassen en haar wonden verzorgen en terug aankleden. Met de stofzuiger eens rond gaan en een beetje stof afnemen. Er komt wel niemand maar ze staat daar op. Deze middag tafel zetten en nadien afruimen. Straks nog koken en afwassen, de hondjes eten geven en efkes mee gaan wandelen, dan ae blessures van Koeketien de tweede keer verzorgen en dan zien dat ze in haar bed geraakt. Volgende woensdag met haar naar de kliniek voor RX van haar R. pols en L. bovenarm. Daarna mogen ook de draadjes uit de wonden maar krijgt ze misschien een nieuwe plaaster om haar pols. Ik kan echt mijn plezier niet op. We zijn wel gelukkig want het had veel slechter kunnen aflopen.  :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1: :smil414ae0fb30e96: :4_1_72: :4_1_72:
s

Flurk voor de verzorging van Koeketien kun je toch het witgele kruis of een thuisverpleegster vragen, kost je niets je moet alleen bij een ziekenfonds aangesloten zijn....die komen zo dikwijls per dag dat je ze nodig hebt en vraag je een voorschrift aan de dokter......dat is toch al een beetje werk uit je handen
Die verpleegdienst ken ik hoor, ik heb daar lang genoeg gebruik van gemaakt telkens na ??n van mijn 4 operatie' maar momenteel hebben we niet zo graag mensen van buitenuit die zo wat van de ene pati?nt naar de andere gelopen zijn over de vloer te krijgen. Voorlopig houden we zoveel mogelijk volk buiten. Koeketien betert van dag tot dag een beetje en die tijd zal ik het wel volhouden hoor????



groot gelijk want dat zijn corona overdragers, veel moed en sterkte voor jullie beiden

xofie


Rellen van corona-ontkenners en de gebruikelijke relschoppers in Spanje


Op vrijdagavond waren er problemen in BarcelonaSantander, Burgos, Zaragoza en Valencia waar groepen corona-ontkenners maar ook relschoppers die elke gelegenheid aangrijpen om problemen te maken rellen schopten en in aanvaring kwamen met de politie. Er werden containers in brand gezet en winkelruiten moesten het ontgelden.

Koter

Citaat van: xofie op  2 november 2020, 14:48:12

Rellen van corona-ontkenners en de gebruikelijke relschoppers in Spanje


Op vrijdagavond waren er problemen in BarcelonaSantander, Burgos, Zaragoza en Valencia waar groepen corona-ontkenners maar ook relschoppers die elke gelegenheid aangrijpen om problemen te maken rellen schopten en in aanvaring kwamen met de politie. Er werden containers in brand gezet en winkelruiten moesten het ontgelden.

Allemaal oppakken, opsluiten in een grote zaal waar ze water hebben en er alle dagen wat brood binnen gooien. Eens zien hoeveel praat ze na een week nog hebben.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedenavond , regen en wind geven de herfst wat kleur.

Flurk

Goede morgen allemaal. Kou het gezond h?...

xofie

goede middag 22 graden en straks op controle bij schouderdokter

Micmac

Goedeavond, hier was het maar 13 graden en de nachten zijn juist boven 0 graden

jerryke

Citaat van: xofie op  3 november 2020, 15:11:06
goede middag 22 graden en straks op controle bij schouderdokter

goeiemorgen en wat heeft die gezegd ?

Flurk

De dokter heeft deze morgen een nieuwe plaaster gelegd bij Koeketien. Terug voor 3 weken buiten strijd....Ik weet weeral wat gedaan..... :smil414ae0fb30e96: