APRIL, de grillige maand.

Gestart door Micmac, 31 maart 2024, 23:30:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 12:40:30[quote author=jerryke link=msg=266905 date=1713498845]
goede morgen , allee we kunnen alweer douchen buiten  :Doh3: ... hebben ze geen ander weer ge wordt dat zo moe
Fieke , als wij dat hier doen kunnen we derect naar Intesive... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: [/quote]


helaba  :LOL:

Flurk

Deze namiddag kloddernat thuisgekomen met de hondjes. Een magere troost dat ik niet alleen was want tijdens een plensbui van 20 minuten ben ik nog 5 andere wandelaars met hond tegengekomen en die zagen er ook uit alsof ze in de Barebeek  gevallen waren  Direct een warme douche genomen en droge  kleren aangedaan. We zien morgen wel wat het resultaat is .

barabas

Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 22:22:48Deze namiddag kloddernat thuisgekomen met de hondjes. Een magere troost dat ik niet alleen was want tijdens een plensbui van 20 minuten ben ik nog 5 andere wandelaars met hond tegengekomen en die zagen er ook uit alsof ze in de Barebeek  gevallen waren  Direct een warme douche genomen en droge  kleren aangedaan. We zien morgen wel wat het resultaat is .

10% gekrompen ???

Micmac

Citaat van: barabas op 20 april 2024, 00:03:17
Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 22:22:48Deze namiddag kloddernat thuisgekomen met de hondjes. Een magere troost dat ik niet alleen was want tijdens een plensbui van 20 minuten ben ik nog 5 andere wandelaars met hond tegengekomen en die zagen er ook uit alsof ze in de Barebeek  gevallen waren  Direct een warme douche genomen en droge  kleren aangedaan. We zien morgen wel wat het resultaat is .

10% gekrompen ???

En gepekeld, regenwater is zout.

Mathieu

Gisteren bijna de hele dag buit,en bezig geweest en niet nat geworden. Vandaag bijna niets gedaan buiten en klodder nat geworden. Maar welke kieken blijft er ook i,n bezig als het gaat regenen, ik natuurlijk. Maar het werk is wel gedaan. Nog wat sproeien voor het onkruid en dan is alles weer oke.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen op deze natte zaterdag. Vandaag wordt het luieren dag, daar ben ik zeker van. Niets moet meer en blijkbaar ùag ook niets meer. We zullen er niet van dood gaan, dat weet ik zeker. En dan maar gelijk de hollanders zeggen : Leuk op de bank zitten en een filmpje bekijken. Gelukkig staan er nog genoeg van dat op wat ik wilde bekijken en op dat moment geen zin had en dus kan ik ze nu gaan bekijken. Prettige en aangename dag toe gewenst aan elkeen die dit leest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

20 april 2024, 11:52:59 #81 Laatste wijziging: 20 april 2024, 11:54:44 door barabas
Citaat van: Mathieu op 20 april 2024, 02:00:52Gisteren bijna de hele dag buit,en bezig geweest en niet nat geworden. Vandaag bijna niets gedaan buiten en klodder nat geworden. Maar welke kieken blijft er ook i,n bezig als het gaat regenen, ik natuurlijk. Maar het werk is wel gedaan. Nog wat sproeien voor het onkruid en dan is alles weer oke.


Hier was het gisterenmorgen niet direct droog maar vandaag is er nog geen druppel gevallen! Das straf, zo'n grote verschillen op amper 70 km ???

Flurk

Citaat van: barabas op 20 april 2024, 00:03:17
Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 22:22:48Deze namiddag kloddernat thuisgekomen met de hondjes. Een magere troost dat ik niet alleen was want tijdens een plensbui van 20 minuten ben ik nog 5 andere wandelaars met hond tegengekomen en die zagen er ook uit alsof ze in de Barebeek  gevallen waren  Direct een warme douche genomen en droge  kleren aangedaan. We zien morgen wel wat het resultaat is .

10% gekrompen ???
Heeft Koeketien weeral haar mond voorbijgepraat ja..... :c_bang_20:

Flurk

Goede morgen allemaal. Opgestaan met een stralense zon maar friskies....Ondertussen is het wel grijs aan het worden. Direct een paar kleine boodschappen doen want een mens moet eten hé en daarna de auto overdragen aan de zoon want zijn madam is met hun auto weg en hij wil deze namiddag gaan duiken . "Bompa" gaat toch graag te voet........ en dat is gezond ook.

barabas

Te hard geroepen, miezerweer nu :Doh3:

xofie

Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 22:22:48Deze namiddag kloddernat thuisgekomen met de hondjes. Een magere troost dat ik niet alleen was want tijdens een plensbui van 20 minuten ben ik nog 5 andere wandelaars met hond tegengekomen en die zagen er ook uit alsof ze in de Barebeek  gevallen waren  Direct een warme douche genomen en droge  kleren aangedaan. We zien morgen wel wat het resultaat is .
Borreltje drinken om de microben dood te doen

barabas

Dan moet je bloed minimaal 70% alcohol bevatten, lees 5 flessen Bols of iets in die aard :Champers:

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het een frisse 4° maar door een koude N.Wind voelt het als 1° aan. Dat is absoluut mijn favoriete weer niet dus voorlopig binnenblijven . In feite ben ik er nie kwaad voor want ik had Koeketien beloofd om de ramen te lappen en dat moet ik nu niet doen.  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :biggrinumbrella1:

Mathieu

Goede morgen allemaal; Hier schijnt de zon, voor hoe lang weet ik niet. En buiten is het toch 10 gr zo lang je uit de wind blijft want die voelt gewoon ijskoud aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 21 april 2024, 11:49:44Goede morgen allemaal. Hier is het een frisse 4° maar door een koude N.Wind voelt het als 1° aan. Dat is absoluut mijn favoriete weer niet dus voorlopig binnenblijven . In feite ben ik er nie kwaad voor want ik had Koeketien beloofd om de ramen te lappen en dat moet ik nu niet doen.  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :biggrinumbrella1:

Wij hebben een dak venster aan de voorzijde. Reeds vier maal alles klaar gezet om die te wassen met zo een uitschuifbarborstel aangesloten op de waterleidng en telkens moeten stoppen van de regen? Dus niet gezuiverd. Nu blijf ik wachten tot ik zeker ben dat het een uur minstens niet regent. Ben benieuwd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.