Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Hier regent het ook al enkele uren, geen stortbui maar een gezapige regen, goed voor de tuin.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, hier regent het al de ganse voormiddag met tussen pauzen.

Willy

jerryke

Citaat van: Koter op 17 augustus 2022, 13:38:04Hier regent het ook al enkele uren, geen stortbui maar een gezapige regen, goed voor de tuin.
Citaat van: stevens-willy op 17 augustus 2022, 13:47:05:hi_smiley:   Goede middag, hier regent het al de ganse voormiddag met tussen pauzen.

Willy

heren stuur eens wat door naar hier, met die 10 minuten van deze morgen komen we hier niet ver mee

barabas

Hier al vanaf 10 uur continu een gezapige regen.

Micmac

Citaat van: xofie op 16 augustus 2022, 15:12:11hallo hier nog steeds 35 graden, Micmac ga jij eens kijken bij de spelletjes ?

Krijg de tijd niet, morgen alweer naar Gouda tot s'avonds.

jerryke

goede morgen, het is een mistig weertje vandaag

Flurk

Goede middag allemaal. Gisteren heeft het hier een kwartiertje licht geregend. Gelukkig was er nog iets in de o-put van de vorige dag en dat heb ik dan maar allemaal in de tuin gespoten.
Deze morgen mat de madam bij de osteopaat voor onderzoek; morgen vroeg naar de kliniek voor een CT Scan. De procedure gaat redelijk vooruit momenteel. Ondertussen afwachten...

xofie

 :hi_smiley: eindelijk eeen beetje afkoeling 32 graden is al beter dan 35

Flurk

Goede morgen allemaal. Eindelijk een frisse lucht maar nog steeds geen regen... :smil414ae0fb30e96:

xofie

wij snakken ook naar een regenbui nog steeds 32 graden

Flurk

Goede morgen allemaal Eindelijk hebben we hier een beetje regen gekregen. Ik schat zo een 500 liter. Veel zal ik er dus nog niet moeten me sproeien en het is al zeker wachten tot einde volgende week voor er nog iets voorzien is. Maak er een prettig week-end van hé..

Micmac

Goede morgen, kan nog eens even komen bijlezen. :biggrinumbrella1:

jerryke

goede morgen, toen ik vanmorgen om 6.30u naar de bakker ging was het 12°...zalig he na die hitte  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Deze morgen ook naar de bakker geweest maar blijkbaar een paar uur later dan Jerryke want het was al 14°....'s Zondags ben ik niet zo een vroege vogel.......Feitelijk in de w<eek ook niet hoor.. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: Maak er een leuke dag hé... :a_thumbsup_20:

Micmac

Goede morgen, nu is het al 16°, gaan ontbijten heeft zo zijn voordelen, je komt er mensen tegen die je in jaren niet gezien hebt.