Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Airco's hier vollen bak 40 graden en dat voor een paar dagen, pffffffffffff

xofie

Citaat van: jerryke op 13 augustus 2022, 13:52:23
Citaat van: Flurk op 13 augustus 2022, 11:39:30Goede hete morgen allemaal. Hier is het al 22° en van EUMETNET krijgen we een Meteo alarm voor extreem hoge temperaturen morgen in Brabant.
Ik heb gisteren nog eens naar Mathieu gebeld maar er werd weeral niet opgenomen. Misschien ligt hij ergens op een strand op de Balearen of zoiets ?? Ik probeer nog wel eens..
op de Kist is Mathieu ook al een tijdje niet meer geweest, hopelijk is er niets ernstig aan de hand

probeer eens 's avonds te bellen na de bezoekuren , misschien  ligt hij in het hospitaal

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb gisteren nog een vruchteloze poging gedaan om Mathieu te bereiken.Ik maak me wel zorgen. Vrienden houd het koel vandaag hé..

Flurk

Ik heb naar zijn vrouwtje Mia gebeld maar haar nummer is uitgeschakeld. Ik ga een kaartje schrijven.

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 augustus 2022, 14:20:43Ik heb naar zijn vrouwtje Mia gebeld maar haar nummer is uitgeschakeld. Ik ga een kaartje schrijven.
zijn FBpagina is ook niet meer gebruikt net zoals op de Kisters

xofie

prettige zondag allemaal, hopelijk horen we vlug iets van Mathieu

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Elke politiezone heeft een afdeling "Cibercrime", en die zijn er om je te helpen.

Flurk

Citaat van: Micmac op 15 augustus 2022, 00:29:49
Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Elke politiezone heeft een afdeling "Cibercrime", en die zijn er om je te helpen.
Dan spreek je toch niet over onze politiezone.  Al twee keer per e-mail een melding gemaakt van 4 motorracers die 's avonds tegen 22 uur in colonne door het dorp razen aan heel hoge snelheid en met enorm lawaai. Geen enkele reactie gekregen. Dus laat ik die maar rijden in de hoop dat ze niemand schaden.

Flurk

Citaat van: Flurk op 15 augustus 2022, 12:12:49
Citaat van: Micmac op 15 augustus 2022, 00:29:49
Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Elke politiezone heeft een afdeling "Cibercrime", en die zijn er om je te helpen.
Dan spreek je toch niet over onze politiezone.  Al twee keer per e-mail een melding gemaakt van 4 motorracers die 's avonds tegen 22 uur in colonne door het dorp razen aan heel hoge snelheid en met enorm lawaai. Geen enkele reactie gekregen. Dus laat ik die maar rijden in de hoop dat ze niemand schaden.
PS. Iedere rare mail zend ik door naar VERDACHT. Daar krijg ik wel een ontvangstbevestiging van maar tot nu toe nog geen resultaat. Blijkt dat bij kennissen ook regelmatig van die mails binnenkomen. Ik vrees dat daar weinig tegen te di)oen is.

Koter

Citaat van: Flurk op 15 augustus 2022, 12:15:24
Citaat van: Flurk op 15 augustus 2022, 12:12:49
Citaat van: Micmac op 15 augustus 2022, 00:29:49
Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Elke politiezone heeft een afdeling "Cibercrime", en die zijn er om je te helpen.
Dan spreek je toch niet over onze politiezone.  Al twee keer per e-mail een melding gemaakt van 4 motorracers die 's avonds tegen 22 uur in colonne door het dorp razen aan heel hoge snelheid en met enorm lawaai. Geen enkele reactie gekregen. Dus laat ik die maar rijden in de hoop dat ze niemand schaden.
PS. Iedere rare mail zend ik door naar VERDACHT. Daar krijg ik wel een ontvangstbevestiging van maar tot nu toe nog geen resultaat. Blijkt dat bij kennissen ook regelmatig van die mails binnenkomen. Ik vrees dat daar weinig tegen te di)oen is.

Tegen die mails kun je inderdaad weinig doen, maar ik stuur ze ook naar "safe on web". Wanneer die verschillende mails daarover krijgen kunnen ze soms de afzender achterhalen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Flurk op 15 augustus 2022, 12:15:24
Citaat van: Flurk op 15 augustus 2022, 12:12:49
Citaat van: Micmac op 15 augustus 2022, 00:29:49
Citaat van: Flurk op  8 augustus 2022, 12:31:42Hoe geraak ik een hacker kwijt die geld vraagt? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Elke politiezone heeft een afdeling "Cibercrime", en die zijn er om je te helpen.
Dan spreek je toch niet over onze politiezone.  Al twee keer per e-mail een melding gemaakt van 4 motorracers die 's avonds tegen 22 uur in colonne door het dorp razen aan heel hoge snelheid en met enorm lawaai. Geen enkele reactie gekregen. Dus laat ik die maar rijden in de hoop dat ze niemand schaden.
PS. Iedere rare mail zend ik door naar VERDACHT. Daar krijg ik wel een ontvangstbevestiging van maar tot nu toe nog geen resultaat. Blijkt dat bij kennissen ook regelmatig van die mails binnenkomen. Ik vrees dat daar weinig tegen te di)oen is.

Kijk ook eens op hun website, je ziet welke valse mails er rondgestuurd worden.

Safe on web , Home.

xofie

hallo hier nog steeds 35 graden, Micmac ga jij eens kijken bij de spelletjes ?

jerryke

waar of niet waar ik weet het niet, dit komt van een vriend van mij:

 Gestoken door een wesp?
JE WEET MAAR NOOIT !! ZORG DUS DAT JE DIE CENTJES IN JE PORTEMONNEE HEBT !
Goed om weten !
Voor al diegenen die in hun tuin werken, of zelfs in de keuken of bij het buiten zetten van de vuilzakken of eender wat doen in de buitenlucht... dit is een zeer interessant weetje.
Hou altijd een stukje van 2 of 5 cent in de buurt.
Enkele weken geleden, werd ik gestoken door een wesp bij het werken in de tuin. M'n arm zwol onmiddellijk op en ik ging bij de arts. In het ziekenhuis kreeg is een zalf en een antihistaminicum. De dag nadien was de zwelling nog toegenomen en ik besloot om toch nog eens bij de huisarts langs te gaan. De arm was ontstoken en ik moest antibiotica nemen.
De arts gaf me wel een goede raad: "de volgende keer dat je gestoken wordt, leg dan een stukje van 5 of 2 ct gedurende 15 minuten op de steekwonde."
Later werd m'n nicht gestoken door 2 wespen. Ook bij haar trad ook een zwelling op. Ik heb dan een muntje op haar arm gelegd gedurende 15 min. De volgende morgen, was er geen spoor meer van de steek. Ik dacht, "ja zij is waarschijnlijk niet allergisch aan wespensteken".
Tot ik zelf weer 2x gestoken werd door een hommel op de hand. Ik dacht, "ja weer een bezoek aan de arts". Toch wilde ik de test van de huisarts zelf eens uitproberen. Ik legde direct gedurende 15 minuten een muntstuk op de plaatsen van de steken. De volgende morgen kon ik m'n ogen niet geloven. Je zag zelf de wondjes praktisch niet meer; geen roodheid, geen zwelling, fantastisch.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier regent het momenteel al enkele uurtjes. Heeeel stillekes want blijkbar zijn de wolken het nog niet gewoon. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 augustus 2022, 12:44:09Goede morgen allemaal. Hier regent het momenteel al enkele uurtjes. Heeeel stillekes want blijkbar zijn de wolken het nog niet gewoon. :smil414ae0fb30e96:


 :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: en wij hebben maar 10 minuten gehad