Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

9 augustus 2022, 17:28:00 #45 Laatste wijziging: 9 augustus 2022, 17:30:38 door stevens-willy
 :hi_smiley:   Goede namiddag, Hier ook geen problemen met hakkers.
Alleen met de temperatuur hier 28° dat zijn 3° te veel voor mij, binnen in huis zijn het 25°. als het meer wordt zet ik de Arco op.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik stuur dat ook iedere keer door naar "safe on web" maar blijkbaar hebben ze daar ook geen remedie tegen want ze komen na een tijdje terug. Zielig volk.
Oogarts is weer vergeten voor 4 weken, dan weeral een spuit. Vervelend maar zonder is het nog erger dus...
Deze morgen mijn buur naar zijn Garage in Aartselaar gevolgd en hem deze middag terug voeren om zijn karretje af te halen. Een goed uur heen en terug als er niet teveel trafic is. Zo ben ik weeral eens nuttig . Hij voert me ook telkens naar de kliniek voor de spuit. Dus de ene hand wast de ander zegde mijn grootje. Leuke dag allemaal.
   

Flurk

Citaat van: Koter op  8 augustus 2022, 12:56:18Iemand nog nieuws van Mathieu?
ik heb gisteren nog eens gebeld maar er neemt niemand op. Ga seffes nog eens proberen.

Koter

Citaat van: Flurk op 10 augustus 2022, 11:57:31
Citaat van: Koter op  8 augustus 2022, 12:56:18Iemand nog nieuws van Mathieu?
ik heb gisteren nog eens gebeld maar er neemt niemand op. Ga seffes nog eens proberen.

Hij is misschien naar het containerpark.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie


jerryke

goede morgen, de hitte valt tot nu toe goed mee, hier is het nu 17°

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb gisteren ons verplaatsbaar windscherm gebruikt om rond enkele planten een schaduwplekje te maken. Ik hoop dat ze de warmte overleven. De regenput is goed gevorderd , ik ben dus zuinig met water geven. De hondjes beginnen het ook warm te krijgen . Vandaag begrafenis van een goede vriend. Hij is maar 88 geworden.....het komt dus dicht bij :smil414ae0fb30e96:
Leuke dag allemaal.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Hier zijn het 33° met een lichte zuiders windt.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik moest van mijn koeketien uit de zon blijven en veeeel drinken. Dat heb ik gedaan maar van dat laatste heb ik een beetje koppijn gekregen... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:
mensen hou het koel hé

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 augustus 2022, 11:25:38Goede morgen allemaal. Ik moest van mijn koeketien uit de zon blijven en veeeel drinken. Dat heb ik gedaan maar van dat laatste heb ik een beetje koppijn gekregen... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:
mensen hou het koel hé


joma Koeketien bedoelde daar wel water mee en geen bier  :koffie:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede namiddag, de temperatuur hier is 32° met een N-O bries.

Willy

Flurk

Citaat van: jerryke op 12 augustus 2022, 12:03:12
Citaat van: Flurk op 12 augustus 2022, 11:25:38Goede morgen allemaal. Ik moest van mijn koeketien uit de zon blijven en veeeel drinken. Dat heb ik gedaan maar van dat laatste heb ik een beetje koppijn gekregen... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:
mensen hou het koel hé


joma Koeketien bedoelde daar wel water mee en geen bier  :koffie:
Tja, dan had koeketien een duidelijkere uitleg moeten geven, ikzelf ben niet slim genoeg om die conclusie te trekken. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede hete morgen allemaal. Hier is het al 22° en van EUMETNET krijgen we een Meteo alarm voor extreem hoge temperaturen morgen in Brabant.
Ik heb gisteren nog eens naar Mathieu gebeld maar er werd weeral niet opgenomen. Misschien ligt hij ergens op een strand op de Balearen of zoiets ?? Ik probeer nog wel eens..

jerryke

Citaat van: Flurk op 13 augustus 2022, 11:39:30Goede hete morgen allemaal. Hier is het al 22° en van EUMETNET krijgen we een Meteo alarm voor extreem hoge temperaturen morgen in Brabant.
Ik heb gisteren nog eens naar Mathieu gebeld maar er werd weeral niet opgenomen. Misschien ligt hij ergens op een strand op de Balearen of zoiets ?? Ik probeer nog wel eens..
op de Kist is Mathieu ook al een tijdje niet meer geweest, hopelijk is er niets ernstig aan de hand