Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:14:17Jullie zijn allemaal nog kleuters , dat mag ik met mijn bijna 82 wel zeggen hé...  :smil414ae0fb30e96:

 :hi_smiley:   En ik 25 06 2024, 80 jaren jong.

Willy

barabas

Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:14:17Jullie zijn allemaal nog kleuters , dat mag ik met mijn bijna 82 wel zeggen hé...  :smil414ae0fb30e96:

Jawel ouwe :biggrinumbrella1:

Flurk

Citaat van: barabas op  7 maart 2024, 20:17:03
Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:14:17Jullie zijn allemaal nog kleuters , dat mag ik met mijn bijna 82 wel zeggen hé...  :smil414ae0fb30e96:

Jawel ouwe :biggrinumbrella1:
Prof ge vergeet een woord. Dat moet zijn; Jawel ouwe taaie. :4_1_72:

Flurk

Het was een toffe dag vandaag. Eindelijk nog eens een hele dag buiten bezig geweest een een dikke w<andeling op de koop toe.Mijn toerke was blijkbaar verkeerd getimed want het was op hetzelfde uur als veel fietsers die van school kwamen. Ongelooflijk hoe slecht er door die gasten gereden word. Zonder handen , met oortjes in , in een groep van een 10-tal op een hoop zodat ge de straat op moet, op de linkerkant en veel te snel.En vooral niemand een bel. Self made coureurS roepen dan nog eens beleefd "Ooit de weg verdoemme"""maar die jongeren, die passeren u rakelings zonder boe of ba.Het is wel bangelijk als je je dan realiseert dat die binnen enkele jaren met die mentaliteit met een auto gaan deennemen aan het verkeer.Ik wens ze een lang leven maar ik vrees dat een flink deel niet aan mijn leeftijd gaat geraken. Allé, genoeg gezaagd. Tot morgen hé...

Mathieu

Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 21:41:21Het was een toffe dag vandaag. Eindelijk nog eens een hele dag buiten bezig geweest een een dikke w<andeling op de koop toe.Mijn toerke was blijkbaar verkeerd getimed want het was op hetzelfde uur als veel fietsers die van school kwamen. Ongelooflijk hoe slecht er door die gasten gereden word. Zonder handen , met oortjes in , in een groep van een 10-tal op een hoop zodat ge de straat op moet, op de linkerkant en veel te snel.En vooral niemand een bel. Self made coureurS roepen dan nog eens beleefd "Ooit de weg verdoemme"""maar die jongeren, die passeren u rakelings zonder boe of ba.Het is wel bangelijk als je je dan realiseert dat die binnen enkele jaren met die mentaliteit met een auto gaan deennemen aan het verkeer.Ik wens ze een lang leven maar ik vrees dat een flink deel niet aan mijn leeftijd gaat geraken. Allé, genoeg gezaagd. Tot morgen hé...

Goede morgen en bij mij achter ligt de vakschool van St Jansberg. Wat ze daar omstreeks 16.00 uur los laten in niet te beschrijven. Al geeft iemand mij meer dan 100€ dan zal ik daar op dat uur niet passeren. Zonder accidenten geraak je daar niet door. Ik geloof echt dat die nooit geen les gekregen hebben hoe ze zich moeten gedragen in het verkeer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor ik het vergeet aan elkeen een goede morgen en een rustige vrijdag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede middag allemaal.
Daarstraks gelezen op een bordje aan een voordeur in de buurt.
SACHES BELLE
SAVONS NI BELLE
CENUPATIENT
 :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:
Straks geef ik een tip....

xofie

een goede morgen voor iedereen en een prettige dag

Mathieu

Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:14:17Jullie zijn allemaal nog kleuters , dat mag ik met mijn bijna 82 wel zeggen hé...  :smil414ae0fb30e96:

Jij mag van mij van alles zeggen. Maar voor die paar jaren die je ouder bent dan mij, en daar caramellen voor koopt en ze in eens in je mond steekt krijg je zeker geen keelpijn of tandpijn. :denken:  :denken:  :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Tip //

In die woning wonen Hollanders.....

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 maart 2024, 23:12:39Tip //

In die woning wonen Hollanders.....

 :Doh3: wij wonen tussen de hollanders (links en rechts van ons)....dus moet ik eens goed luisteren

Flurk

Goede morgen allemaal. Opgestaan met stralend zonnetje maar nu is ze aan het verdijnen. Ik ben het gazon aan het ontmossen, dus ik kan vandaag geen regen gebruiken.Hou het leuk vandaag.....en nu ga ik voordoen buiten.
Jerryke, dat tekstje niet op zijn Frans maar op zijn Hollands lezen.

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 maart 2024, 11:59:04Goede morgen allemaal. Opgestaan met stralend zonnetje maar nu is ze aan het verdijnen. Ik ben het gazon aan het ontmossen, dus ik kan vandaag geen regen gebruiken.Hou het leuk vandaag.....en nu ga ik voordoen buiten.
Jerryke, dat tekstje niet op zijn Frans maar op zijn Hollands lezen.

zachjes bellem, savonds niet bellen en ik denk een zenuwpatient .... jama ik leer bij :LOL:

xofie

goede middag allemaal vandaag Belgendag grijs, regen en slechts 15°

Micmac

Goedemiddag, hier 14° grijs, een echte Belgendag.