Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, Hier -4 geen wind.het gaat stilletjes beter worden.

Flurk

Hier valt de temperatuur blijkbaar nog goed mee.Nu -4°. Ik wijt dat aan de nabijkeid van al die vijvers en veel groen. Of aan iets anders natuurlijk.. :smil414ae0fb30e96: ..

kabar

Goeie morgen: - 7!!!!! Ik zal mijn diepvriezer maar laten open staan.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Nu is het hier -7 (komende van -8) en een licht zuchje wind waadoor het -10 aanvoeld.
Vandaag oogspuitendag. Deze namiddag dus weeral platte rust tot rond 17 uur, dan zie ik (hopelijks) terug genoeg om rond te lopen.Nu rap nog wat boodschappen doen. Leuke dag allemaal.

Mathieu

Goede morgen. Thermometer duidt -5 aan hier, maar als je je neus buiten steekt voelt het veel kouder aan met die koude wind. Dus voorlopig binnen blijven. Het water zonnetje schijnt hier dan wel ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede morgen, de temperatuur wijst +0 aan, de vriezeman gaat even verdwijnen.

barabas


Flurk

Goede morgen allemaal. Ik zie weer waar ik loop dus ....alles terug OK voor een maand. Wij doen het hier nu met +2° en dat is toch al op de goede weg.Zo op het eerste zicht kan het hier een rustige dag worden maar met zo een uitspraken moet men in feite altijd voorzichtig zijn.Bij de buren links zijn ze graafwerken aan het doen als voorbereiding op het plaatsen van een isolatiemuur op de Noordkant. Er staan 2 mannen nog juist met hun klak boven grond en ik zie regelmatig een schop aarde boven komen. Ik hoop dat de boel niet instort want ik heb niet graag rommel op ijn oprit.. :biggrinumbrella1: Prettige dag allemaal.

xofie

goede morgen hier koud met maar 13°

Flurk

Citaat van: xofie op 12 januari 2024, 15:42:54goede morgen hier koud met maar 13°
Fieke, wat gij koud noemt is hier al een hittegolf... :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Allé vooruit;;; wakie wakie opstaan  :10_1_20:  :10_1_20:

Micmac

Goede avond, de E314 / A2 van Genk naar Lummen leek erg op de Antwerpse Ring in het spitsuur, zoveel voertuigen is niet normaal meer.

Flurk

Citaat van: Micmac op 13 januari 2024, 21:48:26Goede avond, de E314 / A2 van Genk naar Lummen leek erg op de Antwerpse Ring in het spitsuur, zoveel voertuigen is niet normaal meer.
Ik heb compassie met die mensen... Vollen bak stress om weg te zijn ..... Terwijl het thuis zo goed kan zijn.

Micmac

Schlagerchampions - Das große Fest der Besten
Live aus Berlin präsentiert Florian Silbereisen seine stimmungsvolle Show, bei der es nicht nur jede Menge Hits, sondern auch begehrte Preise gibt.

Heute | 20:15 Uhr | Das Erste