Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Hallo, hier is het ook wit en een temperatuur van -2°C.

Willy

Flurk

Goedenavond. Toch nog een droge wandeling kunnen doen.Het was wel koud. Mijn muts , sjaal en handschoenen waren geen overbodige luxe.Nu is het hier -3 en een zure N-O wind.Iets warms uitschenken en voor de TV nu. Goede nacht allemaal.

Micmac

Goedenacht, koning winter is binnengedrongen en heeft de vrieze-man meegebracht.

jerryke

goede morgen, momenteel is het hier -6° ... vind toch maar een beetje vel frisjes

kabar

Goeie morgen.Alhoewel het verschrikkelijk koud is, laat ik er mijn wandeling niet voor.

Koter

Citaat van: jerryke op  9 januari 2024, 07:40:03goede morgen, momenteel is het hier -6° ... vind toch maar een beetje vel frisjes

Hier was het ook -6° deze morgen, nu al -5.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Koude morgen allemaal. Hier ook -6 en met dat licht windje is het blijkbaar nog iets kouder.Maar eindelijk nog eens de volle zon te zien doet ook deugd. De routine gaat ook dit jaar verder, dinsdag Carrefourdag. Eerste punt op Koeketien haar lijstje....Rozijnenkoeken, (de rest is voor haar bijzaak) :4_1_72:

Flurk

Ik lees in de krant dat Amerika stilaan in de oceaan zakt (5mm per jaar) Ik heb eens gelezen dat iemand gezegd heeft dat dit door het gewicht van haar inwoners komt. Ik heb onlangs enkele afleveringen gezien van Politie Amerika en ik heb niet één agent gezien die onder de 100 kg woog. De gearresteerden wogen hetzelfde (op enkele verslaafden na). :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Koter op  9 januari 2024, 10:59:02
Citaat van: jerryke op  9 januari 2024, 07:40:03goede morgen, momenteel is het hier -6° ... vind toch maar een beetje veel frisjes

Hier was het ook -6° deze morgen, nu al -5.
hier blijft de temperatuur volharden nog steeds -6° en een beetje zon erbij, en nog steeds die noorderwind.... en hier in de open vlakte voel je dat nog meer

Mathieu

Goede morgen en hier is het dan het koudste, - 8 op de termometer buiten. Koude supper kille wind maar we zitten dan ook in het putteke van de winter. De zon komt wel piepen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Rustige dag geweest.toch een flinke wandeling gedaan -ook de nieuwe buur(stadsmens)trachten te overtuigen dat het beetje water in zijn kelder voortkomt van de overvloedige regen van de laatste dagen, echter niet geslaagd .morgen bewijzen voorleggen.

kabar

Gisterenvoormiddag zegden ze op de radio dan vriesweer gevaarlijk is voor hartlijders. Ik blijf dus maar binnen.

Flurk

Goede morgen allemaal. -7 deze morgen. Voor iemand die dun is en niet graag kou heeft is dat BEREKOUD.......Woensdag is Pistolekesdag dus dik aankleden en 10 minuten stappen naar de bakker. Een goede oefening voor de wandeling van deze namiddag.

barabas

Om 10 uur vanmorgen gaf mijn auto nog steeds -5° aan, de vijver is ook al dichtgevroren op een klein plekje na waar de pomp het water beweegd.

Mathieu

Hier op dit moment - 9 en een ijskoude wind. Dus lekker binnen blijven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.