Augustus, laatste vakantiemaand

Gestart door Driver, 31 juli 2023, 12:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede morgen allemaal. En Willy hopelijk geen eikels gegeten, sommige zeggen toch dat die lekker zijn, mij niet gezien hoor. Blij dat het weer beter gaat. Hier schijnt het zonnetje, de wind is op dit ogenblik weg en buiten is het amper 16 gr. Maar het is droog en dus zullen we maar stoppen met brommen en klagen. Prettige dat allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 10 augustus 2023, 11:47:52Goede morgen allemaal. En Willy hopelijk geen eikels gegeten, sommige zeggen toch dat die lekker zijn, mij niet gezien hoor. Blij dat het weer beter gaat. Hier schijnt het zonnetje, de wind is op dit ogenblik weg en buiten is het amper 16 gr. Maar het is droog en dus zullen we maar stoppen met brommen en klagen. Prettige dat allemaal.

Volgens mij zijn die ondergrondse eikels "Truffels", een lekkernij waar honden moeten van overgeven, je vind ze bij sparren, beuken en eiken als het een vochtige grond betreft, je vind ze veel in het noorden van Europa.

barabas

Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2023, 21:58:07Goede avond elkeen. Ik heb eindelijk mijn nieuw speeltje gekregen of beter gezegd gekocht. Vorige beestje van 16 jaar jong en totaal versleten. Nu gaat het weer, is wel nog een beetje zoeken, maar het loopt vlot. Prettige avond en voor later allemaal een rustige nacht.

Wat mag dat speeltje dan wel zijn?

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar GSM problemen. Was uitgevallen dus lader insteken. NU krijg ik op een zwart scherm de omtrek van een batterijtje met linKs onderkant batterijtje een rood streepje. Dus naar Mechelen naar de Apple store. Die man heeft met een dun voorwerp het stof uit het oplaadpunt gedaan en gezegd dat ik nu de lader mag insteken en een hele tijd wachten. Steekt nu al een half uur in en er beweegt niets ... Batterij kapot???????

Mathieu

Maat hoe oud is dat baasje van je. Hier had ik hetzelfde probleem, maar dat ding van mij was al 16 jaar jong. Ik ben dan wel zo iemand die geen dure zaken wil op dat gebied, en dus heeft mijn nieuwe de ronde som van 60 € gekost. Mails lezen of bankieren doe ik thuis wel op de laptop en dus eentje gekocht voor de oude van dagen, zo een die toe plooit en dat werkt perfect voor mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag, niet te doen hier 42° morgen zou het er 33 moeten zijn maar ze voorspellen al dat de hittegolf zal duren tot zondag

Mathieu

Oeps dat is toch wel wat veel niet......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Geef mij maar Belgische temperaturen.

Flurk

11 augustus 2023, 11:57:47 #68 Laatste wijziging: 11 augustus 2023, 12:11:17 door Flurk
Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2023, 21:58:07Goede avond elkeen. Ik heb eindelijk mijn nieuw speeltje gekregen of beter gezegd gekocht. Vorige beestje van 16 jaar jong en totaal versleten. Nu gaat het weer, is wel nog een beetje zoeken, maar het loopt vlot. Prettige avond en voor later allemaal een rustige nacht.
Hoe noemt het   TESLA  ?

Mathieu

Citaat van: barabas op 10 augustus 2023, 12:24:37
Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2023, 21:58:07Goede avond elkeen. Ik heb eindelijk mijn nieuw speeltje gekregen of beter gezegd gekocht. Vorige beestje van 16 jaar jong en totaal versleten. Nu gaat het weer, is wel nog een beetje zoeken, maar het loopt vlot. Prettige avond en voor later allemaal een rustige nacht.

Wat mag dat speeltje dan wel zijn?
Prof mijn laptop had de geest gegeven na 16 jaar trouwe dienst. En bijkomend gaf mijn gsm ook nog de geest. Was even oud en zo eentje waar je bijna alles met kan is aan mij niet besteed. Bankieren en mails lezen en dergelijke doe ik gewoon op de nieuwe laptop.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 11 augustus 2023, 11:57:47
Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2023, 21:58:07Goede avond elkeen. Ik heb eindelijk mijn nieuw speeltje gekregen of beter gezegd gekocht. Vorige beestje van 16 jaar jong en totaal versleten. Nu gaat het weer, is wel nog een beetje zoeken, maar het loopt vlot. Prettige avond en voor later allemaal een rustige nacht.
Hoe noemt het   TESLA  ?

Maat ook een goede morgen en denk je dat ik multi miljonair ben en moest dat zijn kocht is mij zo iets nog steeds niet. Mijn karretje is 14 jaar jong en er staan 340.250 km op en voorlopig nog geen kosten aan buiten de diesel. Dus ik blijf gewoon met dat ding rijden tot die onder mijn gat uitvalt en hopelijk duurt dat nog lang.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor alle andere lezers ook uiteraard een goede morgen. Geen zon te zien in Maaseik en op dit moment amper 16 graden. Maar het zal verbeteren heeft de weerman beloofd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, heb al genoten van het zonnetje het zijn hier 27°C.
Ben naar Horpmaal geweest een tas koffie en een gebakje voor Mariette mee gebracht, mijn rijs was 8,5 Km. heen en terug.
De rest van de daag laat ik tot mij komen, we zien wel.

Willy

Micmac

Goede avond, de week is er alweer vandoor, en ik heb nog twee dagen nodig om mijn werk van deze week af te krijgen, een gepensioneerde heeft altijd tijd te kort, hoogtijd dat de regering daar eens iets aan doet.

Mathieu

Micmac ik dacht dat alleen maar bij mij was. Soms weet ik gewoon niet, waar aan beginnen en dan ben ik al meer dan vijftig procent geminderd. Goede nacht en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.