Juli, de hooimaand

Gestart door Driver, 30 juni 2023, 18:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk


xofie

33.5 van mij mogen jullie gerust 8 graden hebben, als er iemand een valies heeft waar het in past stuur maar op !

Flurk

Het miezert niet meer, dus we zijn naar het bos... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 juli 2023, 17:36:25Het miezert niet meer, dus we zijn naar het bos... :4_1_201:
Goede morgen.... hier miezert het wel, lucht is helemaal betrokken, flauw windje en 15,5°

barabas

Hier is het beginnen regenen gisterenmorgen met korte pause van 12 - 16, dan continu regen tot vanmorgen 11 uur. Wel is het 21°.

xofie


Flurk

26 juli 2023, 23:30:26 #111 Laatste wijziging: 27 juli 2023, 21:58:19 door Flurk
Gisteren een halve dag verloren door de mist na de zoveelste spuit in mijn oog. We zijn weeral gerust voor een maand.
Goede avond allemaal.

jerryke

Citaat van: xofie op 24 juli 2023, 15:32:41puffen 34°
Goede morgen ...momenteel 15° en zware regen

kabar

Flurkske, een gelukkige verjaardag!

Mathieu

Goede morgen en maat een gelukkige verjaardag gewenst. Niet te zat maar maak er toch een mooie dag van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hooimaand van mijn botten. De hele dag gisteren geregend, hetzelfde voor vannacht en nu is het nog bezig en amper 15 gr buiten. Maar ja de natuur heeft uiteraard een hele hoop water nodig en dus zullen we het maar laten regenen ( we kunnen er toch niets aan doen) Toch een aangename dag aan elkeen die bezoek brengt hier en uiteraard ook iets neer pent.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Hartelijk dank voor de wensen hoor.. Goede morgen allemaal op deze kletsnatte dag. Ik hoop dat veel regen geluk brengt, zo is er toch iets positiefs aan. Tot nu toe nog niet kunnen buiten komen. Ik hoop maar dat het tegen deze middag over is want ik ga wel in de regen wandelen (daar is kledij voor) maar het is plezanter als het droog is. Zeker voor de honden want die houden niet van de haardroger... :4_1_72:

xofie

gelukkige verjaardag en speciaal voor jou ga ik proberen om een hele grote doos vol zon op te sturen

Flurk

Citaat van: xofie op 27 juli 2023, 15:21:02gelukkige verjaardag en speciaal voor jou ga ik proberen om een hele grote doos vol zon op te sturen
Fieke; daar gaat ge niet alleen mij maar alle Frutters een plezier mee doen. Met dank aanvaard hoor.

Spook



Flurk,

Ook hier nog vele jaren in een goede gezondheid gewenst van mij.

Ter info: Ook in "Prikbord" staan ook nog eens wensen.