Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Patron geef er ons toch nog maar snel eentje, zwarte koofie in een grote sjat pleace. En geef de rest ook niets want het is bijna tijd om het eten voor Mia klaar te maken, en de aankomst van de verpleegster.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 29 maart 2024, 13:04:09Goede morgen. Als ik dat peloton soms zie rijden dan vraag ik me af waarom dat er niet meer val partijen zijn. Ik zou er niet willen tussen hangen, maar ja ben dan ook zeker geen beroeps renner. Ze mogen het hebben van mij, maar het is wel soms heerlijk om naar te kijken van uit onze luie zetel.

Ik ben misschien ne rare maar om mensen die op een fiets rap voorbijrijden moet ik zelfs de deur niet uit. Iedere zondag passeren en voor ons deur groepen of groepjes , kop in de grond en kont naar omhoog, die blijkbaar allemaal dringend ergens moeten zijn. Ik zelf zie er de zin noch het amusement van in om daarnaar te staan kijken.Zoals gezegd NE RARE ;;;  :biggrinumbrella1:

Micmac

Tournee generale , moest nog zo'n klok vinden om te bellen in het cafe.

Flurk

30 maart 2024, 13:35:40 #5463 Laatste wijziging: 30 maart 2024, 13:39:00 door Flurk
Citaat van: Micmac op 30 maart 2024, 00:41:38Tournee generale , moest nog zo'n klok vinden om te bellen in het cafe.
Santé MicMac. ik bestel een jeneverke om op te warmen/ Het regen hier nl.  al de hele morgen en ik heb het koud

Micmac

Citaat van: Flurk op 30 maart 2024, 13:35:40
Citaat van: Micmac op 30 maart 2024, 00:41:38Tournee generale , moest nog zo'n klok vinden om te bellen in het cafe.
Santé MicMac. ik bestel een jeneverke om op te warmen/ Het regen hier nl.  al de hele morgen en ik heb het koud

Hier is geen druppel gevallen tot nu, volgens buienalarm blijft het droog tot 7 uur morgenvroeg.

Patron een elexirke en geeft iedereen iets.

barabas

Hier zijn héééééééééééééééééélveel druppels gevallen vanmiddag :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Nu dacht ik een spelletje te komen kaarten, zit er geen kat in het Cafe
Patron een roetzwarte koffie graag.


jerryke

Citaat van: Micmac op  5 april 2024, 21:54:12Nu dacht ik een spelletje te komen kaarten, zit er geen kat in het Cafe
Patron een roetzwarte koffie graag.


goeiemorgen, vind ik hier geen kat en daarbij die mogen hier niet binnen ;D

barabas

Die mogen hier wél binnen, das goed tegen de muizen!

Bij deze 10 bakjes melk voor de poesjes :c_bang_20:

:koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:

jerryke

Citaat van: barabas op  6 april 2024, 12:52:05Die mogen hier wél binnen, das goed tegen de muizen!

Bij deze 10 bakjes melk voor de poesjes :c_bang_20:

:koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:  :koffie:
geen probleem zet hier wel zo 10 van die poesjes neer

Mathieu

Goede namiddag en zoals al gezegd die poes van ons is vanmorgen buiten gegaan en ze ligt nu nog altijd in de zon en als deze opschuift, schuift ze gewoon mee op. En niet vergeten Patron een zwarte sjat koffie pleace zonder melk of suiker. En ja geef de rest ook iets.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Patron voor mij een waterke met een aspirientje, ik zit al de hele dag met koppijn en nee het is niet van door te zakken..  nog van die wind zeker?

jerryke

joepie geen kat te zien, dus kan ik op de tafel dansen  :10_1_20:  .... patron voor mij ne Latte  :denken:  en geef de volgende ook maar iets  ;D

Flurk

Dag gast;;; als ge mee binnenkomt tracteer ik er ene. Patron, iets tegen de krevel in de keel a.u.b.  :4_1_201:

Flurk

Patron, dat 'iets tegen de krevel' van u heeft geholpen hoor. Geef en nog maar zo eentje. :4_1_201:
En vraag eens aan die 5 gasten wat ze drinken...